Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by dj_douwe_14, May 20, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ik heb een paar kits bedacht nou ja van een andere server maar ze zijn wel goed.

1.kit fight full iron met iron sword en boog met twee stack arrows om de 5minuten.
    2. kit special full iron prot 1 met iron sword sharp 1 om de 30minuten.
    3.kit daily full dia met sharp 1 dia sword en zoals er al staats om de dag.
    4.kit weekly full diamond prot 1 met dia sword sharp 1 en strengt en speed pot om de week
    5.kit monthly geen armour aleen pots zoals strengt, speed, poisen, weaknes, slowness. om de maand

klinkt beetje overpowerd maar ja die cooldowns er op zijn ook dan nog wel lang.
    zo lijken de donater kits ook beetje slecht met die hoge kist zoals full dia
    maar het is een suggestie.

sorry als er niet genoeg punten enzo tussen zitten. want daar ben ik niet de beste in
    maar het is leesbaar en daar gaat het om.

• Like Like x 3
    • Winner Winner x 2
  2. Alex Vaessen Coal Miner DRC Veteran

Zijn goeie kits ja en sws ze zijn niet heel op vergeleken met titan die je om de 3 uur kan dus zo komen ook meer mensen online op kit pvp en doneren er ook meer mensen en is het gewoon leuker voor iedereen.

3. SupSteps Stone Miner DRC Veteran

Ik vind helemaal mooi!
    Ik hoop dat ze worden ingevoerd dan ga ik terug op KitPvP want die Donator kits zijn echt OP nu!

4. Abood_Athamneh Redstone Miner DRC Veteran

That's OP kitpvp, then everyone will be able to get a good armour, I find it not fair

• Agree Agree x 1
  5. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

yeah everyone is able to so its fair again
    and you can get donaters

6. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

met enchantments is het niet fair in vergelijk met de donators want sommige kits zijn beter dan die van donators -> knight bijv. ik vind het dus te OP want dan demotiveer je mensen om te doneren want om de dag kan je een dia setje krijgen en als je er zuinig mee omgaat verlies je het te snel dus mijn mening = nee
    redens:
    - het is te OP
    - demotiveren van doneren
    - stel er komt een hacker en die kan dan met dia dan overwint ie alles ook titan's dus dat zou in dat opzicht ook wat unfair zijn ( ik weet er zijn niet vaak hackers maar als er 1 is dan ben je wel veel kwijt omdat je kansloos bent..

dit is mijn mening dus je kan er niet mee eens zijn en dat mag ook. en ja je kunt zeggen dat je doneert voor de server en niet voor de kit dat mag ook zo zijn op papier maar niemand doet dat( 99.9%) om die reden dus als je niet met mij eens bent mag dat natuurlijk maar gebruik niet die reden ( tenzij je voor de server gedoneerd hebt en niet voor de kit maar als je bijv. 80 euro doneerd of 50 dan doe je dat natuurlijk voor de kit )

• Like Like x 2
  7. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Goed idee! Hierdoor maak je het voor de mensen die niet doneren makkelijker om donators te killen en zit er ook nog wat uitdaging in kitpvp want nu is het echt gewoon saai.

8. Brammes Guest

Donator kits zijn op dit moment te sterk.. Maar als we ze gaan verlagen dan klagen (alle?) donatoren..
    De enige manier is om de normale kits sterker te maken, nadeel? het wordt meer OP kitpvp :(

• Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
  9. dj_douwe_14 Gold Miner DRC Veteran

ja nou dan gaan de knights toch ook gewoon die kits kiezen.
    en alsnog die kunnen kunnen om de 3 uur inplaats van om de dag.
    --- This message was merged, May 20, 2015 ---
    ja maar dan haal je er toch een mod bij die banned de hacker dan.

10. harm de gamer Hunter DRC Veteran

goed idee zeker in kitpvp zetten!

11. bravo229 Guest

"dit is mijn mening dus je kan er niet mee eens zijn en dat mag ook."
    Hier hoef je mij niet aan te herinneren. Ik laat merken dat ik het er dus niet mee eens ben en waarom. Meningen kunnen veranderen. ;)

(Ps; ik ben PvP noob maar ik reageer wel. :p)

Mag KitPvP dan alleen leuk zijn voor Donators?

1.
    Ben ik wel mee eens. Ik denk niet dat het er leuker op word als iedereen met dia rond kan lopen. Aan de andere kant, op de manier zoals het nu is heb je eigenlijk 2 maps nodig. 1 voor donators en 1 voor niet donators. Er moet dus wel degelijk iets veranderen.
    Als niet donator met een free kit is het haast onmogelijk om donators te verslaan. Zeker niet omdat er vaak ook teams rondlopen.
    De verhoudingen (in kracht) zijn nu eigenlijk zo:

Niet donators - (12%) <--------------> Donators - (88%)

Oplossing 1: Betere Free kits. Gevolg: OP KitPvP, Zeurende donators.
    Oplossing 2: Minder goede donator kits. Gevolg: Zeurende donators.

Mij lijkt oplossing 2 nu beter.

2. De donator kits zullen altijd beter blijven. Dus waarom niet doneren? Het is alleen de bedoeling dat iemand met een free kit
    (met meer moeite) ook een donator onderuit moet kunnen halen. De donator blijft in het voordeel.
    Maar als de niet donator nu goed zijn best doet moet het mogelijk zijn om hem te verslaan.

Moet je eens zien wat een titan bijvoorbeeld allemaal krijgt.

Code:
        Diamond Helmet, Protection III, Fire Protection III,
        Diamond Chestplate, Protection III, Fire Protection III, Thorns II
        Diamond Leggings, Protection III, Fire Protection III,
        Diamond Boots, Protection III, Feather Falling IV, Fire Protection III,
        Diamond Sword, Sharpness III, Fire Aspect I
        Bow, Power IV, Punch II, Flame I, Infinity I (1 Arrow)
        5 Golden Apples
        64 Steak
    Waarom zou je dit ooit allemaal nodig hebben in een gevecht tegen een niet donator?
    Dat is zowat hetzelfde als met een groot arrestatie team een kind van 5 jaar arresteren voor het stelen van een snoepje uit de kruidvat.
    En sinds alle kits slechter worden blijven de verhoudingen in een donator vs donator gevecht gewoon gelijk.
    maar als je er echt problemen mee hebt dat je geliefde rank wat minder OP word gemaakt ter verbetering van de server, kom dan met suggesties die niet te maken hebben met kits.
    Hiermee bedoel ik bijvoorbeeld een extra coin per kill of meer xp of wat dan ook.
    Dan kan je zo af en toe toch met giga goeie armor rondlopen maar niet meer standaard zoals nu gebeurd. Plus dat je er meer tijd in moet steken.
    Vind jij het dan zo leuk dat je 1 keer €80 betaald en dat vervolgens alles vanzelf gaat? Zou ik niet vinden in ieder geval. Dan zit er (bijna) geen uitdaging meer in.

3. Tsja... Gooi dan meteen een whitelist op de server ofzo.... Kans op hackers is er altijd. Als we dat voor letterlijk alles in ons achterhoofd moeten houden kan Jelle de server net zo goed sluiten. Bovendien heb je om de X aantal uur een nieuwe kit.

• Like Like x 2
    • Funny Funny x 2
    • Agree Agree x 1
  12. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

Als er geen mods online zijn? + als je niet kan recorden? ik kan niet recorden omdat ik dan zo hard lagg dat je niet kan zien of het hacks is of mijn lagg
    een whitelist hoeft dan ook weer niet xD maar als een hacker direct met dia komt is bijv. iemand met een knight kit kansloos -> hacker krijgt knight kitjes -> sommige mensen worden dan gek van de hackers en ragequiten ( like me xD ) -> stel de hacker word gedood heeft hij genoeg pakjes in vooraad

maar als je nou met 5 a 6 man dia hebt als een team en er komt een nieuweling met dia dan is er een te OP team, die nieuweling kan dan nog niet winnen en dit is ook btw ook niet alleen voor nieuwelingen ook voor mensen die niet teamen ( geen kans krijgen of niet willen of dat de anderen niet willen ) dan is de lol er helemaal af want dan zie je een team met dia en dan kan jij slecht je iron pakken maar dat is nog kansloos dus met dia maak je de teams no OP'der dan het nu al zijn en als je dan alles samengevat -> OP team -> nieuwelingen maken geen kans -> die vinden het een slechte server en verdwijnen -> de leden die er al zijn, die wel in een team zitten, die nog niet gedonate hebben denken: je kan al dia krijgen waarom zou ik dan doneren??? -> er word niet meer gedoneerd in kitpvp -> geen inkomsten meer -> server down ( de 2 laatste zijn niet serieus bedoeld :p )

ondanks dat dit niet kort samengevat is vind ik dat ze wel wat mogen aanpassen aan de kits maar ik vind zeker geen dia

BTW: ik heb ook op een kitpvp server gespeeld waar ze dia kits hadden en dat is niet leuk als er een team van 3 man in dia op je af komt want dan ben je kansloos

Last edited: May 20, 2015
  13. bravo229 Guest

Ik ben ook niet helemaal tevreden met de suggesties die bovenaan genoemd zijn.
    Naar mijn mening moeten de donator kits juist minder gemaakt worden en blijven de free kits hetzelfde.
    Daardoor word het geen OP KitPvP.

Maar jou samenvatting lijkt mij ook ietwat overdreven.

EDIT (reactie op jouw edit =p):
    Dus nu mogen donators opeens niet te killen zijn maar zij mogen wel iedereen killen? Als member is het nog dramatischer. Jij in je junior kitje en er komt een team van 3 donators aanlopen.
    Als jij in OP dia staat en er komt een team aan met normale dia aan is de situatie toch wat anders.

Ik krijg om 1 of andere reden het idee dat je toch liever hebt dat donators ZWAAR OP zijn zodat niemand je kan killen maar jij iedereen...

Enyway, ik blijf voor oplossing 2. De donator kits minder goed maken.

Last edited by a moderator: May 20, 2015
    • Agree Agree x 2
  14. Joey / JPCore Builder Builder

Ik vind dat gewoon alle kits die nog iron hebben, geen nut hebben er komen zo veel spelers bij dat ze dat onze enchants het niet halen, als er spelers bij komen doen hackers dat ook je moet al God of Titan hebben om al een beetje te kunnen spelen.
    Of je spaart voor Full dia en verliest 10k om hem goed te maken tegen die drukte. :/

Dus nieuwe kits zijn een enorm goede suggestie als ze serieus zijn =)

15. Ruthger Nether Inhabitant DRC Veteran

ik probeer het even wat te verduidelijken: er zijn nu teams en mensen zonder teams stel je kunt dia krijgen dan pakt iedereen de dia.. dus als gevolg je hebt het teamt zwaaaar OP gemaakt en de niet teamer gewoon OP gemaakt want als je in dia loopt ben je een extra groot doelwit ( voor veel mensjes ) dus jij als niet teamer loopt in je dia pakje en dan komt er dus een team van circa. 3 dia gasten aan. wat dan? dan ben je dood en kan je geen dia. dan pak je iron maarja met iron kan je geen dia verslaan dus als gevolg dat je kansloos bent nu als je iron bent en je hebt genoeg skilz kun je daarmee met geluk een knight killen, dat zal in dat geval onmogelijk worden omdat ze in dia lopen en niet in knight..

dus als volgt: je krijgt teams met OP gear en niet teamers met nog slechtere gear. dus ik ben in ieder geval geen voorstander voor NIEUWE kits

Verstuurd vanaf mijn Swek volle Samsung S2+ uit een airbus 380

• Like Like x 1
  16. bravo229 Guest

Dus niet dia voor members... begrijp dat dan! :p
    Ik zie het alsvolgt:

1. Members houden zelfde kits.
    2. Enchants op de donator kits omlaag. Maar niet te ver.
    De donator moet in het (aardig grote) voordeel blijven maar moet niet onoverwinnelijk zijn zoals nu zo ongeveer het geval is.

Ik denk niet dat we opeens iedereen met dia armor zullen zien rond lopen sinds de donator nog steeds aardig in het voordeel is. Maar hij is nu wel te verslaan.
    Op de manier zoals het nu gaat is: Je doneert €80 en je kunt kills tellen voor het slapen gaan in plaats van schapen.
    Als je nu ook maar bij een donator in de buurt komt lig je met 2 hits verslagen en brandend aan de andere kant van de map. Dat mag wat mij betreft wel ietsie minder.

Last edited by a moderator: May 20, 2015
    • Like Like x 2
  17. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Eigenlijk zijn alleen donator kits god en titan redelijk OP, die andere zijn niet OP maar het spelen met een groot team is OP.
    En die kit suggesties, als je die in zal voeren dan kan je net zo goed gwn kitpvp eruit gooien en OP-PvP erin zetten...

Kijk de kit die je om de 30min krijgt, die is ongv net Zo goed als knight en die krijg je om de 3 uur. En persoonlijk vind ik voor het bedrag wat je doneert dat je niks OP krijgt in verhouding met je donatie.

Edit: en de weekly kit, jullie zeuren over op donators, die kit is gewoon zo veel beter met pots enzo. Met die kit zit je op niveau god ofzo

• Like Like x 1
  18. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

Cooldown verhogen van alle donator kits, dus om de dag / o de 3 dagen. Donators zullen zuiniger zijn op hun kits en je ziet minder donators rondlopen met hun kit omdat ze hem niet willen verliezen. Nu kunnen ze een weekje sparen en ze lopen er voor altijd in rond.

• Like Like x 2
  19. bravo229 Guest

Hmm als ik zo alle kits eens bekijk vallen de lagere ranks idd mee.
    Maar ik vraag me nog steeds af:
    waarom heb je dit nodig voor een gevecht met een member:
    Code:
     Diamond Helmet, Protection III, Fire Protection III,

Diamond Chestplate, Protection III, Fire Protection III, Thorns II
        Diamond Leggings, Protection III, Fire Protection III,
        Diamond Boots, Protection III, Feather Falling IV, Fire Protection III,
        Diamond Sword, Sharpness III, Fire Aspect I
        Bow, Power IV, Punch II, Flame I, Infinity I (1 Arrow)
        5 Golden Apples
        64 Steak
    Maar in dat geval zouden dus alleen de kits God en Titan wat minder kunnen.

• Like Like x 1
  20. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik denk dat het beter is om de donator kits te verlagen dus hier een voorbeeld:

Kit knight: Sharp 1 dia sword ( net wat slechter dan sharp 2 iron) full prot 2 iron armor power 1 bow.

Kit king: Sharp 1 dia sword full prot 3 iron power 1 bow

Kit emperor: sharp 2 dia sword, prot 4 helmet en boots. Leggings en chest prot 3. power 2 bow.

Kit god: sharp 2 dia sword, prot 1 dia. Power 2 bow. 1gapple

Kit titan: Sharp 2 fire aspect 1 dia sword. Prot 1 helmet en boots prot 2 chestplate en leggings diamond. Power 3 bow. 2gapples.

Dit is een suggestie van kits. Hierdoor worden de donator kits (met name de hogere) een stuk minder Op. Ook zijn de bows een stuk minder OP.

Last edited: May 20, 2015
    • Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.