Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by vibrocil, Mar 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vibrocil Woodcutter DRC Player

Hoi,

Hier ga ik "alweer" eens zagen, op zich niet zo erg maar dit is nu al de 5e donator die gewoon maar naar me toe tp'ed deze week zonder iets te vragen of toestemming te krijgen. Het blijft maar bij 1x en ze doen niets mis, behalve dan in mijn gezichtsveld lopen en mijn gevoel van rust en vrede verstoren... Er moet ook niets persé aan gedaan worden, maar euh, mja, regels en zo?

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Er zijn regels, dat die opgevolgd moeten worden is dan weer een andere zaak.
    2013-03-28_2204.png

3. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Er zijn regels voor, vaak zijn het de 5,- donatoren (vaak 8 jaar of ouder) die niet de regels kennen.

Kheb ok al zo vaak donators verbannen zien worden voor ongevraagt tpen.
    Dus waar zat je aan te denken hoe je die regel wil versterken?
    Ipv 7 dagen 14?

4. vibrocil Woodcutter DRC Player

Ja, die regels ken ik wel ;) Euhm misschien gewoon dan de 5-donators niet meer laten tp'en? Als het inderdaad een vaak voorkomend probleem is. Beetje jammer voor de minder bedeelden dan die wel de regels lezen :s Als het mijn server was kreeg iedereen die de regels niet volgde meteen perma-ban, geen discussies, geen unban aanvragen... Daarom doe ik dus ook geen server :p :D Langs de andere kant vind ik ban dan weer overdreven voor 1x te tp'en. Vaak heb ik ook teveel meningen over verschillende en niet verschillende onderwerpen :D Daarmee dat ik het hier even erin gooi...

5. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Maar ff vrij off/on topic.
    Het zijn vaak de 8-12 jarige kinderen die voor hun eerste keer donator zijn.
    Ikzelf tp niet zomaar naarmensen (soms maar dan maak ik vaak een typ fout of hij roept volhard IK XRAY/NODUS.

• Like Like x 1
  6. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Als ik naar iemand tp dan is dat als ik toestemming heb/denk te hebben (chat is soms onduidelijk) of als er iemand keihard roept [persoon] heeft nodus/xray!
    Edi: in het geval dat ik het denk te hebben en ik kom erachter dat dat niet zo is doe ik direct /back

7. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ja ik ben ook spuugzat van kinderen die er 2 dagen opzitten en dan al doneren, er misbruik van maken en er binnen diezelfde week worden geband. Bah. En opeens springen er overaal donators op(zelf VIPs) die ik nog nooit eerder heb gezien want die zitten echt een dag op de server en doneren al echt wauw.

8. Avho Redstone Miner DRC Player

Ik heb toch geen rust...

Thread Status:
Not open for further replies.