Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Lyndris1, Nov 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lyndris1 Gold Miner DRC Veteran

ingame naam (van de beschuldigde): Mitch161
    Reden van klacht?: 6 dagen op server geregistreert zijn en all mod worden
    Datum en tijd: 9/11/12
    Bewijs: Mitch161's profiel
    -Commentaar Ik gun het de nieuwe mods van harte maar ik vind het niet kunnen dat iemand die maar 6 dagen op de server zit mod word. Ik ben niet jaloers ofzo ik was gewoon even aan het zoeken want wouw dat weten en vond dat.

2. Lyndris1 Gold Miner DRC Veteran

En nog straffer Sev7n is pas VANDAAG lid geworden.

3. DubstepSize Iron Miner DRC Player

Sorry, Maar dit slaat nergens op!
    Je verdient het of je verdient het niet. Het zal wel een goeie reden hebben,

4. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

ja ik vind het raar maar de owners beslissen neem nou pizzapuntje die zit al 2 maanden op de server en is ook geen mod maar hij zeurt er toch ook niet over

5. Sev7n Newbie DRC Player

Ik speel nog niet lang op DutchRastaCraft, dat heb ik eerlijk in mijn sollicitatie gezet. Ik denk dus dat het de owners niet zo veel uit maakt hoe lang je al speelt (wel een beetje hoor want anders vragen zij dat niet). Ik denk dat de andere vragen een hogere wegingsfactor hebben/hadden. En ook denk ik dat de owners aan de hand van de sollicitatie brief (en misschien persoonlijke ervaringen met spelers) de mensen hebben gekozen waarvan zij denken dat die binnen de staff-groep passen en wie er zich volwassen kan en zal gedragen zodat zij juist handelen op de momenten dat het nodig is. Ik hoop je hierbij genoeg geïnformeerd te hebben.

Sev7n ;)

• Like Like x 1
  6. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Ik ben het beu om zulke reacties te zien --'
    Een klacht indienen op onze beslissing? Nou, dat gaat zeker helpen! Goed bezig!
    Serieus man, of je nu 10x of 100x zegt dat je het slecht vind ; We Don't Care!

7. Sheepman12345 Newbie DRC Player

Ik ben het met Brandon eens... Hij heeft me vandaag gebant voor weg tpen uit pvp.
    Proof?

8. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Ik vertrouw op hem, en hoe zou hij een proof moeten hebben? alsof hij een pic kan trekken terwijl je weg tp'ed?

9. Brammes Guest

Hij heeft je inderdaad geband voor weg tpen in pvp , ( niet om /back maar omdat je weg tpde)
    Ik heb dit gewoon in de chat gezien, en wender was op dat moment ook online (dacht ik )

10. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

#slotje [oude topic]

Thread Status:
Not open for further replies.