Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by stupidCow97, Aug 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Wow naar (bijna) 1 jaar inactief heid toch nog is even rondt snuffelen op het oude (met nog de toen nog oude naam "DutchRastaCraft")

Dammm wat heb ik hier veel uren door gebracht. (Almost 1,5 jaar non-stop((pffff:confused:)) En ofc niet negatief, om toch wel eerlijk te zijn heeft dit toch wel door mijn saaie school leven door geholpen. En nee we gaan nu niet emotioneel doen (MAAAAMMM WAAR ZIJN DIE PAKJES ZAKDOEKEN????)

Nee toch we zonder gein. Toen ik net (wanneer deze tekst tekst (<-- de eerste tekst dan, damm een paradox(komt deze MC naam niet ergens bekent voor?(*kuch* OldDRC spelers)))) 15min geleden bedacht om toch even naar het forum te kijken (Wat ik eerlijk dacht dat het dood was) had ik niet bedacht dat er toch nog zo'n community er op zou zitten :O

Om toch maar even verhaal in te gaan maken, wantja wat hier boven staat weer ik ook nog niet echt. (snap jij het nog?) Wil ik graag even iedereen uit de grond van mijn hart (mensen weten zelf wel wie) bedanken voor deze awesome tijd! Het heeft me destijds echt door mijn schooltijd geholpen.

Wat begon als een zoek toch naar een server (Gaat even naar minecraft-serverlijst.nl (damm dat ik het nog weet) en klikt op de eerste server) uitliep naar het zien (en merken) van een community waar super veel in veranderde in de maanden. Van nieuwe vrienden naar een succes Forum-Mod baantje. Veel mensen zien gaan zoals Mod/Admin/Owners (jup dat verhaal kent iedereen nog wel) naar toffe mensen zien komen waar ik super veel plezier mee gehad heb. Plus het maken van van een video (wat nu 50% mijn baan/stage is) die nog steeds de Trailer is voor DRC.

Uit de grond van mijn hart (Jup again dat slappe gedoe) wil ik zeker de mensen bedanken die DRC toch even mijn 2de huis maakte.

Luvluv <3 :)

• Like Like x 22
    • Winner Winner x 2
  2. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Ik zag je vroeger wel online, maar dat was in de tijd dat DRC geen "community" was voor mij, maar gewoon een game... Dit zag ik pas laterin toen jij al naar mijn herinneringen wat minder actief was.

Maar, dingen die ik van je weet, kan ik afleiden dst je een awesome persoon/koe was <3

3. MeMatty Event Team Event Team

Het is dat ik pas ongeveer actief werd toen jij inactief werd (daarom kennen we elkaar misschien niet erg goed), maar toch is het leuk dat je nog even langkomt. Ik zit nu ruim 1,5 jaar op DRC en heb serieus net niet het leuke begin van DRC meegemaakt. Soms baal ik hier erg van. Was ik maar eerder op DRC. Tevergeefs vindt ik het nu alsnog nog erg leuk. Ik hoop dat we de oude community nog een beetje bij elkaar kunnen rapen. (Wat nu al langzaam aan gebeurt) Daarom zou ik/wij het ook erg leuk vinden als jij ook nog wat actiever word. (Of weer online komt)
    Ik hoop je misschien een keer online te zien of misschien wel op ts.

Matty <3

4. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

Stupidcow :D welcome terug man :) precies of alle oudere leden terug hun weg vinden :D eerst ik, dan YCGamez nu jij :) we reunite once again :) en ben blij dat het je geholpen heeft man ;)
    ja dat begin van DRC was lachen hoor ;) op ts zat er een mod en ipv lol te spelen zaten we gezellig met zen alle mobarena of pvp te spelen :) #Maite
    Deze community is een familie geworden :) ok er zullen mensen zijn die niet echt goed met elkaar opschieten :) maar dat is gewoon zo :) ik zou deze familie voor geen geld van de wereld kunnen missen :)
    Wat stupidcow zegt is dit een 2de thuis :)

5. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Zoo veel smileys :eek:
    Heeeeeey StupidCow! Lang geleden! Ken je mij nog? Denk het niet :p Maar toch fijn om dit van je te horen!
    Cya!

6. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

Ja sorry :)

7. ItzJeBoyStijn Obsidian Miner DRC Veteran

Geen sorry nodig hoor! Ik snap dat je een beetje heel erg extreem blij bent :P

8. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

Hihi stupidcow crack name van mij AlbionTje :D Welcome back i think.

Verstuurd van mijn Samsung s3 Neo

9. Bram Diamond Miner DRC Veteran

Nick :D

Er komen de laatste tijd veel oude inactieve spelers weer terug op DRC. Ik heb zojuist een kalender gemaakt en volgende week dinsdag ben jij aan de beurt om weer actief te worden op DRC. Doe je dit niet dan krijg je een boete van 50dirt. :)

Nene jk it's your life :P

Ps. Toch zou het leuk zijn als je soms weer komt :$

• Like x 2
    • Winner x 2
    • Funny x 1
    • Friendly x 1
    • Creative x 1
  10. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik herriner je nog wel toen je forum mod was :P. Herriner je mij nog? Jij ook bedankt dat je zo geholpen hebt als forum-mod :P.

11. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Dag Nickje ookal heb k je laatst nog gesproken dat maakt niet uit :)

• Like Like x 2
  12. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Lang niks meer van je gehoord, welkom terug (ookal ben ik niet echt meer online)

13. Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

eigenlijk was ik toen jij er was nog geen community lid, dat werd ik pas toen je nog net niet weg was. maar kom je terug? of wilde je alleen maar ff kijkje nemen?

14. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Bedankt iedereen :)

En nee ik kom niet terug, misschien soms weer op het forum te vinden. Moet toch weer wat te doen hebben eh :P
    --- This message was merged, Aug 26, 2015 ---
    Dammmmm, heb alleen maar 16 dia blocken en 5 kisten vol met duur spul... #RichKidProbs

• Like Like x 1
  15. MeMatty Event Team Event Team

Waarom ben je eigenlijk gestopt met forummod? (En DRC?)

16. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Naam veranderen In StupidChicken27 :D

17. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

DOMME KOE

Dat is een tijdje geleden. Ik mis die tijden van Kaascraftbros etc. zoveel plezier hadden we (tekkit, pokemon, etc...)
    Ik weet nog heel goed toen je test-mod was en dat jij de eerste persoon was die me had geholpen. (natuurlijk zal je dat niet herinneren want toen was ik nog noob ADEdge :p)

Ps. Heb je nog mijn 1 dollar biljet 0.0

18. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Wahaha die pixelmon private server was geweldig <3

19. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

hahahaha ja dat klopt, heb hem nog op mijn plank staan naast mijn andere leuke spullen :D

20. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Ons Koetje is terugggg. Ik ben ni wel nieuwschierig, is er veel gebeurd tussen nu en een jaar geleden?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Thread Status:
Not open for further replies.