Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by koolmees71, Mar 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste mensen,

ik maak dit topic aan omdat er wat twijfel bestaat of de voor SPRINT van NODUS zo typische bubbels (partickles) ook door lagg kunnen. Als je NODUS hebt geinstalleerd (foei) maar het niet gebruikt op DRC, dan loop je risico. Door de sneltoetsen kun je per ongeluk een keer op k drukken. Daarmee activeer je sprint, een onderdeel van NODUS die makkelijk voor ons te herkennen is. Als wij dus zien dat mensen bubbels onder hun voeten hebben, weten we genoeg. Nu gaan er geruchten, die nog niet bewezen zijn, dat ook LAGG die bubbels kan veroorzaken.

De moeilijkheid ligt hem in het volgende:

Mensen die aangeven dat het door LAGG komt gebruiken dit als smoesje.
    Als je op een server gepakt wordt voor een illegale mod, dan wil je natuurlijk onder je ban uit komen. Dat kan door te zeggen dat je broertje hem had geinstalleerd, maar ook door te zeggen dat het LAGG was. Nu zijn we daar niet zo gevoelig voor, want we zien wat we zien en na heel wat ervaring kun je het kaf wel van het koren scheiden.
    Dan zijn er plotseling mensen waar je het niet van verwacht die het ook hebben.

Het is niet te testen
    Mensen met NODUS worden geband. Als de discussie begint, dan is NODUS natuurlijk weer verwijderd. Om nu bij iedereen met teamviewer de computer te gaan controleren is een beetje veel werk, dus onderzoeken OF iemand daadwerkelijk nodus heeft/had is niet te doen. In een experiment met Corniels hebben we geprobeerd de bubbels weer terug te krijgen , maar zonder suc6.

Conclusie
    Als wij zien dat iemand bubbels heeft dan gaan wij uit van NODUS en dan wordt die persoon geband van de server. De bewijslast dat het geen nodus is ligt dan bij degene die geband is. Mocht er iemand bewijs hebben dat je met LAGG ook bubbels kunt krijgen graag hier posten.
    Vage posts met meningen als: "ik denk ook wel dat het kan" of "mijn broertje is ook onterecht geband" worden verwijderd.

met vriendelijke groet,
    Koolmees71

• Like Like x 8
  2. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Sprint: To detect if a player is autosprinting there are two ways- the first is that they will continue sprinting even when they run up stairs/run into something. The second is that particles for sprinting will still come from their feet when they stand still. Forcefield/clickaimbot- forcefield can be detected by seeing if the player's head spins around to attack people, even when they are sprinting. Clickaimbot can be detected because they will hit multiple people at once. I will add more to this guide soon-please diamond/favorite/subscribe if you like it-Thanks!

http://www.planetminecraft.com/blog/how-to-detect-nodus-hackers/

heb je hier wat aan?

3. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Ik wil wel helpen testen (zonder nodus dan;)) want ik heb maar 10mb draadloos internet dus ik lagg best hard ben waarschijnlijk om 19:30 online...

4. Avho Redstone Miner DRC Player

In het nederlans : Sprint: Om te detecteren als een speler wordt autosprinting zijn er twee manieren: de eerste is dat ze zullen blijven sprinten, zelfs als ze worden uitgevoerd trap / lopen in iets. De tweede is dat deeltjes voor sprinten nog zal komen van hun voeten wanneer ze stil te staan. Forcefield/clickaimbot- krachtveld kan worden gedetecteerd door te kijken of de speler het hoofd draait rond om mensen aan te vallen, zelfs wanneer ze sprinten. Clickaimbot kunnen worden gedetecteerd, omdat ze meerdere mensen raken in een keer. Ik zal meer toevoegen aan deze gids snel-please diamond / favoriet / subscribe als je het-Bedankt!

• Like Like x 1
  5. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

-_-

Als je iets gaat vertalen doe het dan zelf ipv google translate te gebruiken want dat is ten eerste schijt en ten tweede kunnen we dat zelf wel gebruiken en ten derde kunnen de meeste van ons wel engels.

• Like Like x 2
  6. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Ik dacht dat het een grapje was?:P Maar we gaan nu alweer offtopic, dit is serieus mensen.

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Enkele nutteloze posts verwijderd. Dit is een serieuze zaak.

• Like Like x 3
  8. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

FUUUUUU-

In ieder geval, volgens mij is lagg een zever excuus want particles komen alleen bij sprinten, niet bij normaal lopen dus tenzij je echt rare lagg hebt moet het echt wel nodus zijn.

9. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Ik wil niet haten, maar deze topic is alleen bedoeld voor reacties waarbij bewijs wordt aangeleverd dat particles ofwel door lagg ofwel door nodus komen. Een reactie zonder bewijs is een mening. ;)

• Like Like x 1
  10. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

Ik heb dit uitgeprobeert en met lagg doet hetn niet

11. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Normaal zou het niet door lagg kunnen komen, want lagg is eigenlijk gewoon de packets die traag zijn door slechte verbinding of door server. Maar de data word daardoor niet verandert. Dus eigenlijk heb ik net bewijs geleverd dat het eigenlijk alleen door nodus kan zijn.

• Like Like x 1
  12. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Dank voor je filmpje. Helaas zijn er maar een paar die zo "meewerken".
    Ik denk dat je het wel begrijpt dat dit "misschien" dus nu gewoon betekend dat alles wijst naar nodus totdat het tegendeel bewezen is.
    Ik laat me altijd graag overtuigen van mijn ongelijk en zal bans heroverwegen. Tot dat het overduidelijke bewijs er is ga ik uit van bubbels = nodus. Brentnop heeft op dit moment dus niet gelijk en Jeffrey ga ik in de gaten houden.

13. xJustSmile Gold Miner DRC Player

Ik wil niet tegen iedereen ingaan of iets dergelijks hoor..
    Maar ik heb dat ook een keer gehad, onder mijn voeten (f5)
    En ik gebruik geen nodus ofzo.. of een andere mod.
    Het is dus een kleine kans dat het ook lagg kan zijn. :$

Mvg,
    xJustSmile // Kars

• Like Like x 1
  14. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Kan ook een bug in minecraft cliënt/bukkit zijn

15. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Is geen bug die bekend is. En geef toe als dit een bug zou zijn, dan weet de hele wereld het
    [quote
    Ja, maar waarom hij dan bubbels kreeg weet niemand

En mensen als het lag is, dan laat het zien!!! Als iemand het heeft met lag, dan film en laat tevens zien dat die persoon schoon is (met bewijs en tijdstip).
    Anders blijven het vermoedingen en moeten mensen het gewoon maar melden als ze bubbels hebben en anders is het gewoon ban

• Like Like x 1
  16. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Bug! Wss in bukkit

17. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik snap niet waar jij je zekerheid vandaan haalt. Ik heb herhaaldelijk al gezegd kom met bewijzen niet met slappe vermoedens. Zeker het herhalen van je vermoedens doen mij geloven dat je dat doet om in jezelf te blijven geloven. Dus alsjeblieft kom met bewijs en niet met de herhaling van jouw persoonlijke mening die compleet ongegrond is.

18. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Kijk. Als je het wil testen dan zal ik met alle plezier nodus installeren om tests voor jullie te doen (als ht ni voor testen is ga ik het nooit installeren) zo kunnen we wat meer te weten komen over nodus, nodus op een server en nodus op DRC/bukkit. Kunnen jullie ook een lijst maken waarop alles staat dat we nu al weten?

19. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Wadu: ik ben al een stuk verder dan dat. Ik heb nodus, ik weet wat het doet. Ik heb alle fora afgestroopt van alle mogelijke nederlandse, engelse en Duitse servers, ik weet wat ik zie en ik weet wat ik zou kunnen zien.
    Er is maar 1 ding dat helpt:
    iemand die bij lagg partickels heeft bij mij melden.
    Verder zijn alle tests al gedaan.

20. wpinda Diamond Miner DRC Player

het kan lagg zijn!
    als iemand rent maar dan gaat laggen dan staat hij stil maar zijn die bubbels nog wel te zien
    kijk het filmpje rond 25 sec. (het gebeurt ongeveer bij 30 sec.)

Thread Status:
Not open for further replies.