Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by genti123, Jul 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. genti123 Woodcutter DRC Player

beste moderators admins owners

ik ben op vakantie in het buitenland en kan niet meer in de server als ik erin wil komt the ban hammer has spoken
    en ik ben niet geband denk ik kunnen julie me uitleggen wrm ik er niet in kan

• Like Like x 1
  2. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

alle buitenlandse ip's worden geblokkeerd je ben dus NIET banned zodra je weer in nederland op je computer inlogt kan je spelen

3. ikbennicky Nether Explorer DRC Veteran

je kan als je even een berichtje schrijft aan jelle en of sven dan kunnen ze je op de whitlist zetten en dan kun je gewoon inloggen

4. genti123 Woodcutter DRC Player

oke dankjewel

5. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Heey genti, het buitenland is geblokkeerd...
    we gaan je niet whitelisten omdat je dan kan joinen als de server in onderhoud staat...
    ik weet niet hoelang je in het buitenland zit? maar al is het langer dan 40 dagen meld het dan even :)

fijne vakantie en zoek een mooi zwembad op! (beter dan achter pc minecraften! straks word je net als ik.. verslaafd :D)

ikbennicky, ze whitelisten niemand... zelfs geen moderators die op vakantie gaan en willen joinen :) puur ter bescherming :)

topic gesloten

Thread Status:
Not open for further replies.