Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by behringer, May 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. behringer Gold Miner DRC Veteran

Naam persoon [MC naam]:Avvice_,stupidmoo12,en zijn faction
    Wat heeft persoon gedaan:Ze hebben iemand in hun faction Brujac ofzo en die heeft op commands of dergelijke en daarmee heeft hij zijn f leden op de hoogte gebr8 van de nieuwe locatie van onze f, die nu word geraid door de f.
    Wanneer [tijd en/of datum]:Maandag 19 mei
    Welke server [Factions, Survival, enz.]: op de facrtion server.

Ik vind dit zeer triest ik heb al meer als 14 uur hard gewrkt aan mijn f base enzo en nu komen er mensen die overal misbruik van maken hoe triest is dat?!!?
    Ik wil graag dat het wordt nagekeken en het liefst dat deze zielige corrupte spelers geband worden...

Behringer en Beerclan

2. behringer Gold Miner DRC Veteran

Kisten van ons worden opgeblazen terwijl wij offline zijn hoe kan dat?!?! ik wil dat alles vergoed word door die hackers.....

3. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

getuige hier gekke hackertjes oja nathanowner doet nu ook mee en agentmoo12 is looolrevenge die eerder gebanne is for hacken

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik zal alles nakijken. Indien er ook maar 1 teken van machtsmisbruik wordt gevonden worden de personen in kwestie zonder pardon verbannen. Bedankt dat je het laat weten.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

5. behringer Gold Miner DRC Veteran

Het is Eigenlijk best wel onmogelijk om in onze base te komen alles eromheen is gecalaimd en met enderpaerl kom j eook niet ver dus moet waarschijnlijk naar mijn vermoedens door brucaj gedaan zijn hij beweerd wel is dat mensen zeggen dat ik hacks heb maar de enige hack die ik ken is x-ray en die gebruik ik ook niet eens...
    Dusja de base is op een compleet random locatie en ongeveer 1 dag oud dus hoe kunnen hun ineens zo heel toevallig mijn skybase vinden....
    Ik vind dit best wel zielig en het meest zielige voor mijn f leden die samen met mij meer als 24 uur erin hebben zitten..
    Slenderbeer wil gaan donaten voor de f server ik ook xxjeroen1308xx wil ook gaan donaten maar als er zulke dingen als dit gebeuren zoeken wij gewoon een andere f server op. jammer maar helaas met zulke waarschijnlijk 88% kans op machtmisbruik serrvers wil ik niet op spelen..

Is een hele leuke server maar dit verpest het weer.... en Volgens mij is dit geen toeval.

Behinger

• Like Like x 2
  6. behringer Gold Miner DRC Veteran

Ik lees net dat een enderpearl niet hoger komt dan als 75 blokken dus hoe kunnen ze een base die zichzelf meer als 150 blocks boven de grond bevind inbreken en alles eromheen is ook nog is geclaimd...Hier zit overduidelijk een luchtje aan..

7. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

ondertussen Jelle wordt ik het een beetje zat na opnieuw in te loggen zie ik ze nog ik bedoel als niet vandaag wordt opgelost heb ik er geen zin in om gekilled te blijven worden dus kan je op de faction server komen ze looolrevenge bannen (agentmoo12) en zeggen dat ze weg moeten gaan?

8. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

PLUS we hebben ***** muren van 30-50 hoog

EDIT: Taalgebruik aangepast door moderator. Houd je in.

Last edited by a moderator: May 19, 2014
  9. behringer Gold Miner DRC Veteran

Als Dit niet gerolbackt word of iets anders om het terug te draaien dan ga ik er niet meer op en zeg ik vaarwel server want hun kunnen er niet ongestrafd mee wegkomen Dit is wel de laagste manier om te cheaten

• Like Like x 1
  10. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

Zelfde hier ben Aviccii helemaal zat

11. xXjeroen1308Xx Newbie DRC Veteran

Hallo,

Ik speel al heel lang op de drc servers samen met vrienden en wil binnenkort gaan donaten op de server maar zoals behringer zei als dit zomaar gebeurt en dit kan allemaal en die spelers komen er ongestraft mee weg (want dit is overduidelijk machtmisbruik of hacks) dan ga ik samen met mijn vrienden naar een andere f server en doneer ik daar het geld wel als het een eerlijke en leuke server is.‏

Dit kan nooit wat hun doen kreeg net te horen dat ze kisten opblazen terwijl wij offline zijn.. Ik hoop dat ze gebandd worden en dat we een rolback krijgen of iets dergelijk som het te vergoeden‏
    groeten jeroen‏

• Like Like x 1
  12. SlenderBeer Newbie DRC Player

Zoals hierboven al is gezegt, IK zou zeker doneren voor deze server maar niet op deze manier.
    Teveel misbruikers die denken dat ze overal mee weg komen. De meeste tijd laat je het gaan maar deze keer zijn ze te ver gegaan.
    We hebben hier verschrikkelijk veel tijd in gestoken en dan komen deze trieste mensen het verpesten.
    Ik hoop egt dat hier iets aan gedaan gaat worden.
    ,SlenderBeer (BeerClan)

• Like Like x 1
  13. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

We zijn ernaar aan het kijken.
    Wij bepalen zelf de consequenties, natuurlijk komen ze hier niet ongestraft mee weg.

Bedankt voor het melden.

#Topic gesloten voor dit uit de hand loopt

14. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Serieus!? Gaan jullie weer zo zeuren man? We hebben ook een leven hoor? Ik zit Frans te leren dus ik ga niet speciaal mijn pc aanstoppen en 3 uur gaan zoeken. Als het vandaag niet opgelost wordt dan is het morgen. Leer eens geduld hebben of trap het af.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

• Like Like x 4
Thread Status:
Not open for further replies.