Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by LordBufu, Jan 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LordBufu Woodcutter DRC Player

Goedenavond,

Het gebeurd me niet vaak dat ik wazig problemen heb, en nog minder vaak dat ik er zelf niet uit kom met een relog of reinstall. Zo had ik heden dag lekker gespeeld van uit me ziekte bedje, en dus aardig wat werk verzet, veel pijn en moeite want minecraft zelf is vrij nieuw voor mij en het online concept had ik nog niet eerder zelf ervaard.

Nu moest ik wat huiselijke dingen doen, en moest daarom de PC even uitzetten, nog niet eens zo gekken lang 10min ofzo, dus log netjes uit met alles geladen voor me volgende farm en smelt acties. Wil ik terug in loggen krijg ik het bericht "Geen verbinding mogelijk" (of iets wat er sterk op leek), dus nog maar een beetje roken en koffie zetten dan maar, 10-15 min late nog steeds het zelfde niks speciaals vermeld op het forum of main site dus ga ervan uit dat de server nog online was (gezien de reacties later toen ik wel weer op zat, was iet gewoon online)..

Dus nou dan maar nieuwe installatie ? Laatste oplossing na ook alles IP's die ik zo snel kon vinden en pingen te hebben geprobeerd, ook pings waren prima. Na de installatie nog even texture pack of 2 geprobeerd voor naar multiplayer te gaan kijken, alles leek prima te werken.

Dus inloggen dan maar, usernaam nog een gechecked omdat het toch op een wat vreemde plek staat (anders dan ik gewent ben), en connect ging perfect, alleen nu het volgende, alles wat ik op de character had is weg, alles tools armor etc. Wat me nog wel bij blijft is dat ik me pas na de huizelijke taken, en dus voor de connection problemen (zo leek het teminste) pas een account heb aangemaakt op de website etc, maar al wel met mijn character naam heb gevote enz ... was mss ook niet zo handig van mijn :blush:

Enig idee hoe dit op te lossen, kom er vast ook wel weer boven op na het veder werken aan me ondergrondse kerker stad met Bedrock garden, maar euhm ja liever zonder weer te moeten shaften paar levels hoger in de lagen uiteraard :P

Enige hulp is van harte welkome, kijk ik rustig even veder wat er nog meer op de texture-pack markt te vinden is ;)

PS: Voor de zekerheid nog hoofdleter in me nick geprobeerd, hielp ook weinig tot niks, heb nu wel weer tool setje uit het niets gekregen van stone, das wel aardig moet ik zeggen, viel me ook op dat ik in beide gevallen van inloggen, behalve de laatste keer, ik weer op de /spawn locatie stond ipv in me ondergronds hutje.

2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Het moet aan een hoofdletter liggen in jouw minecraft naam. Probeer wat verschillende combinaties.

3. LordBufu Woodcutter DRC Player

Yup te verward in het gangen stelsel denk ik, na nog een 10 tal pogingen is het gelukt ><

4. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Oké, fijn dat dit opgelost is! :)
    Veel plezier!

Topic gesloten.

Thread Status:
Not open for further replies.