Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by maxusy, Dec 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. maxusy Guest

Dit topic is bedoeld voor jelle en sven.

Zoals jullie weten heb ik x-ray gebruikt en heb ook gezeur gehad daarvoor, terecht.
    Nou speelde ik er een tijdje met 2 vrienden, die nodus hadden. Ik had toen alleen x-ray mod en geen nodus ofzo.

Ik hoorde van hen dat gewoon alles op drc werkt van nodus. Zelf alles uitgeprobeerd en ja hoor, zelfs fly werkt als je speed op 20 zet ofzo.

Kan de staff niet beter anticheat installeren? Op de server waar ik nu speel hebben ze dat, je kan gewoon helemaal niets meer met je nodus, dag cheats.

Niet echt een klacht maar meer een tip voor sven en jelle, installeer anticheat. Het laggt echt niet erger ofzo de server waar ik nu op speel laggt gewoon NIET en heet het dus daarvoor hoef je het niet niet te doen.

mvg

Maxusy

2. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Wel 1 ding... Toen ik op een server zat waar ik admin was haden ze dat ook... Een hele goede plugin allen je hele chat wordt vol gespamt... Dat is het nadeel!

DAt wou ik er even bij zeten :)

3. maxusy Guest

Hoezo chat? op de server waar ik zit is het alleen mcbans die 2x per dag langs komt, verder noobs die altijd de grond te hard raken enzo. Volgens mij kan je dat gewoon uitzetten hoor.

mvg

Maxusy

4. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Ik bedoel dan voor staff, maar het i zo de Owner was niet de beste met plugins. daar kan hetook aan liggen :\

5. maxusy Guest

je bedoelt dat sven en jelle niet met plugins overweg kunnen?

6. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Hij bedoeld de gene van zijn oude server

7. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Wat hij zegt ja :P

8. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Ik ben geen hij ik ben.........
    Agent volhaas de 7de ridder van de vierdrietweehoekigetafel van den boeboe?

• Like Like x 3
  9. maxusy Guest

jee volhaas wat ben je weer aan het trollenxd

10. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Je kan niet vliegen op de server want dan word je auto-kicked. Vliegen gaat enkel via een command en niet met hacks op de server.

Over nodus, je merkt het snel genoeg als iemand nodus gebruikt. Er zijn plugins maar die spammen je cmd vol of wat nick zegt de chat.

11. maxusy Guest

Wat je over fly zegt is volgens mij niet waar. ik hoorde dat je pas na 5 sec gekicked werd met: Flying is not enabled on this server. als je nodus fly set speed op 100 zet vlieg je dan dus van de spawn naar een huis een heel eind verder op (zeg bijvoorbeeld 300 blokjes)

Hoe kan het dat werkelijk elke server het heeft ongeveer (ook die stomme k*t servers op mcserverlisjt.nl) en drc, toegegeven best wel nice server, het niet heeft.

12. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Als je fly op 100 zet (net getest) kom je niet eens vooruit je blijft op de plek staan waar je staat, het lijkt erop dat je vooruit gaat maar blijft gwn op de plek waar je was.

13. maxusy Guest

test je verkeerd, mij lukte het net wel

14. Brammes Guest

ga nu geen nodus instaleren om te "testen" doe dit op een andere server maar..
    als we je betrappen maken we echt geen uitzondering..

15. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Kijk, toen we nog bij Rein zaten was dit onmogelijk om een plugin te installeren, misschien is dat nu wel mogelijk, ik kijk er eens naar.

16. maxusy Guest

Oke, daar postte ik dit ook voor.

Brammes, ik weet hoe ik ervoor sta op jullie server en ik zal daar voorlopig nooit meer online komen, maar ik probeer je te helpen.

Zie al die irritante unban topics, allemaal tijd enzo. Ik vloog in de pvp, mag ik unban??????

Nee daar zitten we op te wachten.

Ik weet dat je nodus niet mag gebruiken, ik zeg alleen dat het voor ongeveer 95% werkt op DRC en dat niet hoort voor een goede server.

mvg,

Maxusy

17. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Dit lijkt me een goed idee, bundel samen met mijn idee dat om de zoveel tijd in de chat een waarschuwing komt dat xray en griefen banbaar en traceerbaar is en de staff hoeven minder tijd te besteden aan bannen, mensen achterna zitten en gezeik aanhoren van mensen die unban willen.

18. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ja, goed idee, ik kijk er wel eens naar.

19. maxusy Guest

Top dan!

Kan een slotje op denk ik.

20. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Awwwwwwwww yeahhhhhhhhh. Hier is nog wat tekst omdat ik minimaal drie woorden nodig heb :P

Thread Status:
Not open for further replies.