Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by jeroenhero123, Jun 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik ben bezig met een vuurwerk shop maar telkens als ik /iteminfo doe komt er een andere code.
    En als ik dan zo'n code gebruik bij de chestshop dan werkt hij niet.
    Ik heb eventueel een screen.

2. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Je moet wel altijd DEZELFDE vuurwerk in je hand hebben en in de shop steken.

3. Brammes Guest

^
    |

Klopt het heeft met de effecten te maken...
    Net als een pickaxe , als je enchantments erop doet dan verandert de id ook!

4. houndrave Stone Miner DRC Player

hier kan ik je antwoord op geven....vuurwerk shop onderhouden is verdomd lastig

a. doe /iteminfo
    je ziet dan 401#2a ofzo! dat is een uniek id nummer!! als je 64 stuks in 1x maakt zal de volgende 64 een ander nummer krijgen ongeacht dat je ze hetzelfde maakt! op dezelfde volgorde op dezelfde manier! steek je 1 pijl van die 64 af wordt de id nummer ook compleet anders!!

b. een pijl kan verschrikkelijk duur zijn om te maken, dus ook verkoop, 1 pijl voor 500 drc is prijzig en aardig wat spelers kopen dat niet, ga maar na, diamand, glowstonedust, buskruit, golden nugget, dyes (ook gemende dyes) en skulls, al gauw zit je per pijl al op een 300 drc zonder skull dan of verschillende kleure, ga je extreme door meerdere vuurwerkballen aan een pijl toe te voegen dan wordt de prijs natuurlijk ook duurder

c. reclame! vuurwerk is cool en superfun:D ma 2bad het is niet zo super bekend of mensen willen het niet of maken het zelf!

ik hoop hierbij je voldoende informatie te hebben gegeven!

mcg hndrv3

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.