Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by ShadowPowerz, Apr 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ShadowPowerz Newbie DRC Player

Ik was aan 't spelen toen zag ik Ciga met Aimbot of hoe je dat ook noemt. Ik vind dat hij ban moet hebben. Ik heb een video.

Last edited: Apr 10, 2014
  2. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

je video is niet beschikbaar dus ik denk dat de staff hier nu niks mee is je moet goede bewijzen hebben vooraleer de staff die persoon kan bannen :)
    @Maxuseant

3. ShadowPowerz Newbie DRC Player

Refresh. De video is juist geupload :)

4. bataklik99 Coal Miner DRC Veteran

Ja een hacker hij heeft kill aura

5. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

ik vind dit PERSOONLIJK niet zo goed bewijs om aan te tonen dat hij hackt.
    Hij kan ook gewoon zo slagen aangezien hij ook dood kan gebruikt hij volgens mij geen hacks want als hij hacks zou gebruiken zou ik toch voor een combo gaan van de auto kill hack en de oneindige levens in een pvp map met alleen kills ben je niet egt iets :D
    Dit is MIJN mening maar ja de staff beslist hier verder over dit ligt niet bij mij.
    Nu kunnen jullie allemaal deze mening afkraken maar laat de staff hier verder op reageren en ga ze nu ook weer niet nutteloss gaan taggen want hier kan je een ban voor krijgen.

Mvg reynout

EDIT: als je een klacht hebt tegen iemand http://dutchrastacraft.nl/threads/het-ban-mute-aanvraag-topic.1805/#post-60289 die behoren hier niet zomaar een topic aanmaken want dit is niet nodig als jij zeker ben van je stuk dat hij hackt klaag je hem daar aan :D

6. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

het is bewijs van killaura dat betekend dat de persoon iedereen gewoon kan hitten en niet hoeft om tedraaien om de killen dit is jou de perfecte bewijs

7. RomperStomper Stone Miner DRC Veteran

op een of andere manier zie ik niks wat niet door de beugel kan, en op het begin had ie gewoon een potion.

• Like Like x 1
  8. Henrie Stone Miner DRC Veteran

Aimbot toch? Ik zie t

Verstuurd vanaf mijn B1-710 met Tapatalk

9. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

Ik ook niet maar ja sommige zien dingen he ;)

10. Henrie Stone Miner DRC Veteran

Jup @reynout

Verstuurd vanaf mijn B1-710 met Tapatalk

11. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik ga dit topic sluiten, plaats hier een post als je een klacht tegen iemand wil maken:
    http://dutchrastacraft.nl/threads/het-ban-mute-aanvraag-topic.1805/#post-60289

1:00 - 1:05 Is voor mij duidelijk bewijs van killaura. Hij draait zich om om jou te slagen, want je bent dichter bij en intussen blijft hij achter hetzelfde doelwit aan lopen.

@reynout mensen gebruiken enkel killaura zonder infinite health, omdat dat dat veel te snel opvalt en dat risico willen ze niet nemen. Pro-Hackers schakelen zelfs hun aimbot aan en uit zodat bewijs opnemen moeilijk gaat of om mogelijke moderators (in /vanish) te misleiden.

Thread Status:
Not open for further replies.