Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by MarkedForDeath, Feb 17, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ik weet niet maar het lijkt of er wel meerdere clears zijn iedere 5 minuten. Ik was een quarry aan het mijnen en begon te merken dat soms blokken random verdwenen. Om dit te testen gooide ik wat cobble in een hoek van de quarry vlak vordat er een bericht kwam dat binnen een minuut een clear kwam. Ik hield het in de gaten. Na ongeveer 20 seconden verdween het en de echte clear zou pas na een halve minuut komen. Misschien is het zo ingesteld dat items sneller despawnen of misschien zijn er stiekem meerdere clears maar fix dit in ieder geval. Ik vraag me eerlijk gezegd af hoe het mogelijk is dat er altijd 1000+ items op de vloer kunnen liggen. Misschien moeten de staff een keeer met xray rond de spawn kijken of er niet iemand is met een ondergrondse chicken farm met duizend chickens ofzo want ik vind het nogal raar.

Mvg, oscar.

2. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Oscar, hoelang heb je gewacht? want Items despawnen na 5 minuten dat ze gegooid zijn (dat zit in de Minecraft code) dus dan kan het ook zijn dat het niet aan clag ligt, maar gewoon aan de code. Ook vraag ik mij af hoe het komt dat de server zo laggt (soms) Mischien even kijken hoeveel animals er zijn, en waar ze zitten, of gewoon doen oals int echt en dat je eerst moet aanvragen om een animal farm te maken.

3. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ik heb zeker geen 5 minuten gewacht ik weet wel dat ze dan sws despawnen maar bij mij despawden ze na een halve minuut ofzo

4. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Zekdr dat er geen ding stond? En mods, ik ken een handige niet xray mod om te kijken waar er dieren, mobspawners etc zijn. Hij noet radarbro

5. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Normaal hoort dit ongeveer om de 10-20Min. te gebeuren..?

6. r03n_d Stone Miner DRC Player

Soms komt de Clag wel erg snel, maar dat kan ook gevoelsmatig zijn. Als de server drukker is, komt Clag vaker voorbij dan wanneer deze rustig is, am I right?

Thread Status:
Not open for further replies.