Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by fire_agent_007, Mar 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fire_agent_007 Stone Miner DRC Veteran

als je naar je schepje kijkt staat het in de min bij sommige zoals bij mij wretcher xmelvin en miss nog een paar is echt heel raar want gisteren had ik dat nog niet

de oorzaak : kweet niet misschien dat er iets is bij gedaan bij drc of zo plug in kweet niet

als je claim blokken in de min staat kan je gwn niet claimen en het kan niet weg

Attached Files:

2. 11Bit Stone Miner DRC Player

Heb je dan infinite claim blocks ofzo?

3. Ecnelis21 Iron Miner DRC Veteran

Ik denk dat dit bij veel mensen zo is. Ik heb er ook last van. Ik gok dat dit misschien bij iedereen is die eerder extra claimblocks heb gekocht. Het lijkt alsof we in plaats van totaal aantal claimbloks - het aantal in gebruik nu hebben hoeveel je al in gebruik hebt maar dan negatief. En je kan dan niks meer claimen en als je unclaimt kom je denk ik op 0 en kun je niks meer >_>

4. Newaccount:Sanderp Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

hier word hard aan gewerkt en het is een bug die je nie 123 oplost ze zijn er dus mee bezig en ga niet lopen zeiken

5. Matteo Redstone Miner DRC Veteran

Je kan het wel zo 123 oplossen, er staat ergens in de config iets van dat je in de min kan claimen.

6. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Nee dit is niet zo op te lossen. De developers van de plugin hebben een onstabiele update geplaatst waardoor vele servers kampen met problemen met de claimplugin. Nogmaals, er wordt aan gewerkt en laten we hopen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.

• Like Like x 1
  7. fire_agent_007 Stone Miner DRC Veteran

Ik hoop toch dat we snel iets te weten komen dat alles nog goed komt :I zodat ik nog miss drc Survival kan spelen :P
    ma ik hoop dat we onze claims niet verliezen of zoww

8. 11Bit Stone Miner DRC Player

no. alles gaat weg :(

Thread Status:
Not open for further replies.