Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by AngeloHo, Aug 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Hallo, ik heb een bugg gevonden. De bugg is dat wanneer je iets claimt het niet goed is geclaimt. Ik kon namelijk bij claims nadat ik een tunnel maakte (wat soms maar 6 blokken diep was) onder de claim blokken neerzetten/weghalen.

De gevaren van de bugg:

Als een speler een ondergrondse ruimte heeft kan het door deze bugg gebeuren dat hij gegrieft wordt. De speler zal natuurlijk gewoon denken dat wanneer hij iets claimt ook gewoon alles wordt geclaimd (zowel diepte als hoogte), dus dat kan vervelend zijn.

Ik zag toevallig een huis van de speler 'Dracindo_' onder zijn huis staat een guardian temple. Ik probeerde om daar blokken te plaatsen en dit lukte. Ik heb niet geprobeerd om een blok te slopen, maar ik neem aan dat als ik een blok kan plaatsen dat ik het ook kan slopen.

Ik heb de coördinaten waar ik paar blokken heb neer gezet, maar ik ga ze natuurlijk niet hier plaatsen, als een stafflid wel de coördinaten wilt kan hij dit vragen via een conversatie of '/mail send'.

Reden van de bugg:

Ik kon niet de reden van de bugg vinden, maar wat ik wel zag is dat hoe groter de claim is hoe dieper de speler moet graven om onder een claim te komen.

Informatie over de bugg:

Je kan niet door de claim heen breken via de lucht.

Je kan niet op de plaatsen claimen waar je bij iemands anders claim kan bouwen.

Je kan deze bugg niet voorkomen door op de plaatsen te claimen waar andere spelers kunnen bouwen onder je claim. Wanneer je dit probeert krijg je namelijk een bericht dat je niet iets kan claimen wat je al geclaimt hebt.

Je krijgt geen 'waarschuwing' als je op de plek bouwt wat door jouw normaal gesproken is geclaimt, maar wat door de bugg eigenlijk niet geclaimd is. Met 'waarschuwing' bedoel ik het zelfde als wanneer je iets bouwt en dan een tekst krijgt dat je het gebied niet hebt geclaimd.

Dit werkt niet bij de Spawn.

2. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Volgens mij is dit om te voorkomen dat je tijdens het minen steeds claims tegenkomt. Not sure tho

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

• Agree Agree x 1
  3. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

Dit is geen bug zover ik weet, en dit is al een hele tijd bekend. Maar alsnog bedankt voor het melden @JelleDRC

• Agree Agree x 1
  4. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Ben er ook net achter gekomen dat dit geen bugg is. Als je een gebouw maakt onder je claim kunnen spelers namelijk de stenen die je dan plaatst niet kapot maken.

Sorry voor het ongemak.

5. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Er was iets met de claim diepte inderdaad.
    Volgens mij was het of de claim is slechts een beperkt aantal blocks diep. Dieper claimen is de oplossing.
    Of de claim is zo diep als je ongeveer gemined hebt.

Ik claim uit voorzorg altijd minimaal 1 hoek rond bedrock level om zeker te zijn dat er geen mensen ''onder'' mij kunnen bouwen.

6. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

De plugin claimt tot aan het diepste level dat de claimer een block geplaatst heeft. Is dus inderdaad geen bug maar gewoon standaard.

Uberhaupt deden we in de oude wereld al claimen op de manier die Jlrens noemt, ik snap niet waarom jij hier nu pas achter komt :p

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.