Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Chrisje_013, Apr 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Hallo.

Ik zit met het volgende.
    Ik heb een flink stuk geclaimd op klein stukje na kon ik niet claimen
    omdat ik het maximaal bereik heb van claimen 20.000 blokken
    en ik werdt gegrieft bij me farm door Nannechiller. ik plaatse een ticket en Wender bekeek die ticket
    en zei tege mij ja eigenschuld had ik maar moeten protecten.
    Dus ik zei dus als k iemand ze spullen pak mag het ook. ze antwoorden erop Ja.
    Dit vind ik dus totaal niet kunnen.. Het aantal claims 20K is veel te weinig
    en ik maakte een grapje over de chat van zo 34 boekenkasten gratis erbij :D
    waardoor ze boos werdt op mij en beetje begon te bedreigen in mijn ogen, ( zie screenshot )
    Is dit professioneel.. ik vind van niet..
    maja zal wel weer aan mij liggen

Mvg
    Chrisje_013

Attached Files:

2. Mr_Derbs Woodcutter DRC Player

Hey allemaal,

Als ik even op dit topic mag reageren vind ik eerlijk gezegt 20.000 blokken ook een beetje te weinig.
    Niet dat ik er al aan zit maar al zou ik ooit een eigen eiland willen claimen (klein eiland) zou dat eigenlijk niet kunnen wat ik jammer vind.
    En als de griefer niet gebant word vind ik het wel op z'n plaatst om diegene te rollbacken op zijn minst dan he.
    Ik bekijk de screen zojuist en vind dit een beetje raar, dat er zo snel word gedreigt met een ban.
    Hopelijk word er een oplossing voor je gevonden Chris want wat hier gebeurt is een beetje raar :/

Gr Dion (Mr_Derbs)

• Like Like x 1
  3. Brammes Guest

ik weet dat sven/jelle werken aan een automatisch donate systeem, mischien zal het mogelijk zijn om claimblocks te kopen..

• Like Like x 3
  4. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Beste Christian,

Dat jij van alles wat vind dat is ok. Iedereen zijn mening en je bent actief zat. Anders zou je niet tot het maximum aantal blokken komen.

Dat je nu op staf begint te vitten gaat me echter te ver. En screenshots maken van staf omdat je iets niets zint en er dan een verhaal omheen gaan verzinnen vind ik eerlijk gezegd zielig. Wij als staf hebben een belang voor iedereen en niet alleen voor jouw. Bij jou ligt dat duidelijk anders.

Zeker omdat er nog wat dingen liggen die nog niet afgehandeld zijn had ik eigenlijk wel verwacht dat jij dus een beetje professioneler zijn gaan handelen. dit zal de beslissing daarover niet beter laten uitvallen. Het is wel duidelijk dat je veel dingen doet zoals het jou het beste uitkomt en laat de duidelijke waarschuwing die Wender je heeft tot je doordringen, want dit gaat anders echt verkeerd aflopen en dat zou je toch niet leuk vinden neem ik aan.

Die er je voordeel mee zou ik zeggen.

Vriendelijke groet,

Koolmees71

• Like Like x 1
  5. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

dat zou idd veel beter zijn.. maar niet van die overpowerde prijzen als je kan kopen..

6. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Het gaat erom dat ik een ticket maakte en niet gerollbacked wordt niets. blijkbaar wordt grieven nu wel toegelaten daar gaat het me om. het boeit me niet die paar miezerige pistons het gaat erom dat ik gegrieft ben en niet eens een rolback voor terug krijg op dat gebiedje...
    en er wordt ook niets gedaan tege nannechiller. had ik maar moete claimen klopt ook..
    maar opzeminst rolback het terug dan ?

7. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Luister, bij je claim gebied had je nog plek zat zelf gezien,
    Bouw het dan daar?
    Zelf komt het er op neer je moet iets claimen zo protect je je huis etc,
    Dat is de NIEUWE Protect plugin, dus je moet iets PROTECTEN als je iets Gaat BOUWEN,
    Had de MOEITE dan genomen en daar bij dat lege stukje wat je had geclaimd het te bouwen..
    En sorry hoor 20k block is zeer veel?
    Maar dat is eigen mening.

8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

In mijn opinie zijn 20k blokken genoeg. ZEKER genoeg.
    Je hoeft toch ook geen reuzekastelen te gaan bouwen en je hoeft toch ook geen 33 huizen...

En jouw gedrag is gewoon kinderachtig. Niet claimen is gewoon je eigen risico. Maar het is uiteraard wel kinderachtig van de griefer om te gaan griefen. Wendy doet enkel maar wat ze moet doen en als jouw gedrag haar niet aanstaat heeft ze de volledige bevoegdheid je te gaan bannen. Wat Wender in de screenshot doet is een waarschuwing geven, niet dreigen...

• Like Like x 1
  9. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

uhh ik had het protected maar er even vanaf gehaald. zodat ik het groter kon maken aangezien ik nog niet wist hoe /subdivide claims werkte ;)

10. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

zoals ik al zei ik zie het als een bedreiging..

11. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Dan is het toch ook een beetje je eigen fout? ofniet?

12. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dan voel je je wel heel snel bedreigd.

13. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Dan geeft hem niet gelijk het recht om te griefen ;)

14. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Dat voelde jij je ook laatst Jelle ;)
    over dat maatregelen dus ;)

15. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Schuif het nou niet naar Jelle toe ? l0l

• Like Like x 1
  16. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

kijk hoeveel mense zich ermee bemoeie ;) 4 vs 1 aah anders kunne ze het niet winnen hahaha , leuk dit wordt steeds spannender..

17. Chrisje_013 Woodcutter DRC Player

Beter sluit je deze topic anders loopt het daarlijk uit op ruzie kzie het al voor me :-) Nannechiller komt zijn dag tegemoet vanzelf door andere mense die hem griefen dan lach ik me lul uit me broek ;)

18. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Kees, Jelle, Wender en Brammes hebben wel gelijk. Als je iets niet claimt en het wordt gegrieft dan is het je eigen verantwoordelijkheid.

• Like Like x 1
  19. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Als het mensen lukt om die 20k te overschrijden mag de lat van mij wel hoger. Het heeft volgens mij geen nadelen.

En volgens mij is griefen op unprotected terrein alsnog tegen de regels, dat zegt koolmees tenminste.

• Like Like x 1
  20. Mr_Derbs Woodcutter DRC Player

Schuift hij het op jelle af? dat slaat nergens op, mensen antwoorden op dit topic en 1 voor 1 geeft hij daar antwoord op, meer niet.
    Als jij dit anders ziet dan zie jij dit anders maar zo heeft ieder z'n eigen karakter, net zoals chris zich sneller bedreigt voelt ;)

20k blokken is wel degelijk te weinig wat als iemand wel een groot kasteel wilt bouwen? of een pretpark? (wat ik laatst hoorde)
    Ik hoop dat er een enquete komt zodat het aantal claim blokken omhoog gaan.

Thread Status:
Not open for further replies.