Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by r03n_d, Apr 28, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. r03n_d Stone Miner DRC Player

Hallo, ik heb naast de shop een claim gemaakt en bouw hierin mijn sugarcane farm. Aangezien het gebied niet protected is, en er ook geen claim actief was mag ik hier volgens de regels gewoon bouwen.
    Om verwarring te voorkomen vraag ik via deze weg officieel toestemming om hier te mogen bouwen. Ik neem aan dat dit geen probleem is.

Mocht er toch bezwaar zijn tegen mijn farm, dan gelieve de claim van Caiusss bij de regionspawn van Ravine ook onder de loep te nemen. Deze is namelijk letterlijk in strijd met regel 29 aangezien zijn claim de regionspawn bevat.
    mvg,
    r03n_d

2. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Nee, het is niet toegestaan om naast de shop te bouwen.
    Dat waren we vergeten bij de regels te zetten maar het is ondertussen al aangepast.
    Ik heb ook naar Caiusss een berichtje gestuurd dat hij zijn bouwwerk moet verwijderen.

3. r03n_d Stone Miner DRC Player

Is het goed als ik mijn muur opschuif naar de rij cobblestone die ik voor mijn huis heb geplaatst? (dus 4 blokken naar rechts)
    Zo nee: zou jij mijn gebouw dan kunnen verplaatsen? Met de copy functie van worldedit moet dit mogelijk zijn volgens mij. Graag wel even vertellen waar je hem dan hebt gelaten, bij voorkeur wel in de region Hilltop :)

Attached Files:

Thread Status:
Not open for further replies.