Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by KeelPastille, Feb 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Beste leden van DRC network,

Ik speel nu al een tijdje op de survival server en tot op het moment dat ik dit post met veel plezier. Alleen kom ik nu ruimte tekort voor mijn bouwwerken. Ik weet dat ik in de shop claimblocks kan kopen maar die prijzen vind ik persoonlijk een beetje te duur. Waarom krijg je niet bijvoorbeeld bij elke rank 2500 claimblocks erbij? Als je dan tot DRC-Ultimate hebt gedoneerd heb je 30 000 claimblocks extra op de 20 000 die je krijgt door te spelen. Je investeert al geld in de server door voor een rank te doneren. Maar op de manier zoals het nu geregeld is zul je altijd met 20 000 claimblocks blijven zitten als je niet extra bijkoopt.

Je kunt ook in plaats van 2500 per rank het opbouwen naarmate de rank hoger wordt. Donator bijvoorbeeld 1000 claimblocks extra. De rank daarboven 1500 claimblocks extra, en de rank daarboven 2000-2500 claimblocks extra. Dit bouw je dan op tot de DRC-Ultimate rank. Dit stimuleert ook misschien de motivatie om die rank te kopen waar de server dan natuurlijk weer profijt van heeft.

Met vriendelijke groet,

KeelPastille

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
  2. Joey / JPCore Builder Builder

Nice DRC-ULTIMATE heeft dan wel extreem veel claimblocks hé , maar ik moet niet zagen natuurlijk omdat ik het zelf ben maar , ik vind het wel een top idee! Bespaard ons nog wat geld , stond op het punt om blocks te kopen :/

• Like Like x 2
  3. KeelPastille Gold Miner DRC Veteran

Het is ook aan de staf om dit te balanceren. Ik heb zelf te weinig kennis van hoe het hier op de server werkt om goed in te schatten wat de juiste hoeveelheden zijn. Vandaar dat ik ook verschillende voorbeelden geef zodat mensen hopelijk meer naar het idee kijken dan naar de hoeveelheden die ik als voorbeeld neem.

Naast dat maar dat is gewoon een mening DRC-Ultimate doneert 100 euro dacht ik. Dat is geen klein bedrag dat is een triple A game voor de volledige prijs + bijv Minecraft en dan nog zou je geld overhouden.

4. bart213 Redstone Miner DRC Veteran

ik vind het een top idee maar denk dat @JelleDRC het niet zo`n goed idee gaat vinden
    owja en trouwens misschien is het wel beter voor de server om meer ranks te krijgen
    groetjes bart213

• Informative Informative x 1
  5. Frogginator Coal Miner DRC Veteran

Dit is totaal niet handig!

Je doneert voor de server omdat je hier bij bijdraagt aan het omhoog houden van de server!
    Je krijgt al meer al genoeg extra opties voor de ranks.
    Mocht je meer claimblocks willen?, dan moet je ze kopen via doneren.
    Nu draag je weer bij aan de server om Drc Network omhoog te houden.

en dit idee vind ik niet een goed idee, hierdoor krijgt iedereen veel claimblocks en totaal ongunstig voor de server.

• Like Like x 1
    • Agree Agree x 1
  6. Daybreak989 - Zeevriend Redstone Miner DRC Veteran

Ja Idd Tis niet goed voor de economie van DRC

• Like Like x 1
  7. Joey / JPCore Builder Builder

Ik denk dat dit niets te maken heeft met de economie maar de plaats die de DRC wereld no over heeft, niet?
    @FroggieNL Ieders zijn mening natuurlijk, ik geef je wel gelijk bij sommige punten. Maar zo'n beetje extra claimblocks vind ik niet slecht.

8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dit gaat niet gebeuren. Nee, niet omdat er dan "vaker gedoneerd wordt" want er wordt namelijk niet zo vaak gedoneerd voor claimblocks.
    Gisteren werd mij gevraagd om het maximum aantal claimblocks te verhogen naar 40.000, maar hier heb ik ook nee op gezegd.

Waarom? Omdat de wereld van DRC nu eenmaal beperkt is. Zoals iedereen weet hebben we een worldborder en het zou dus niet echt de bedoeling zijn dat iedereen 40000 claimblokken heeft want zo zou de wereld wel snel vol geclaimed zijn.

Topic gesloten.
    Kom maar op met die dislikes ;_;

• Like x 11
    • Agree x 1
    • Winner x 1
    • Informative x 1
    • Friendly x 1
Thread Status:
Not open for further replies.