Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Konings1991, Jan 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Nouw was er net na de reset geen mogelijkheid om een hostile mob niet te laten despawnen met een nametag dat heeft me aardig wat gekost om daarachter te komen. Na heel veel keer vragen aan de staff of dit opgelost was krijg ik geen bericht terug, nouw goed. Dus na wat kosten werkte het uiteindelijk het was gefixt en ik was blij. VErvolgens kom ik online is men skellie weer weg ik dacht hij is gesloopt dus BAM weer 750 weg en opnieuw proberen zonder succes en waarom: Omdat skellies nu worden meegenomen door de clearlagg waar ik niet snap waar het goed voor is?. Nog een ding wat minder is is dat er met veel gedaan wordt aan andere servers zoals factions en daar een shop wordt gemaakt terwijl de 1.7.2 spullen zoals podzol en speling niet verkocht worden in de survival shop wat na mijn mening voorrang zou moeten hebben.

Het is dus heel vervelend als je een bouwwerk maakt voor iets wat werkt daarna niet en dan weer wel als je er al die tijd in stopt want das is gewoon uren voor niks omdat je veel dingen aanpast om datgene. Anders gezegt: Het moet duidelijk zijn dat deze dingen gebeuren al ver voordat ze gebeuren en anders naar mijn mening pas je het niet aan.

Nou vind ik het natuurlijk niet erg als er iets veranderd (Vroeger wel) maar eerst is het niet dan weer wel en dan weer niet wat me veel geld kost waarover ik dan niet zou mogen klagen. Vorige week ook al een klacht gemaakt daarvoor ook. Andere spelers ook. Lekiller zijn topic is helemaal vol gespamt en het wordt gewoon keihard genegeert.

Last edited: Feb 20, 2014
  2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

http://dutchrastacraft.nl/threads/mobs-verdwijnen-in-survival.5547/

En factions shop krijgt meer voorrang omdat het nog nieuw is. Het is best om nieuwe dingen direct af te maken i.p.v. oudere zaken te updaten. Ik bedoel, zou je minecraft ooit aangeschaft hebben als er geen tools/wapens/armor waren en alles met de hand moest?

De survival shop zal wel ge-update worden, het is maar kwestie van geduld.

Thread Status:
Not open for further replies.