Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by njits2000, Nov 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Beste DRC'ers,
    als ik in KitPVP per ongeluk gekillt wordt door iemand met wie ik team, wil ik natuurlijk mijn stuff terug. Helaas door de clearlagg in de server verdwijnt dit redelijk snel...

Als ik gekillt ben heb ik amper een minuutje of zo om het te pakken. Ik zal een keer een meting doen hoe lang het precies duurt (of de staff zegt het hier onder), maar daarom wil ik aan @JelleDRC vragen of hij de tijd kan verlengen...

Alvast bedankt voor jullie moeite!

• Agree Agree x 4
    • Like Like x 2
  2. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Stijn ooit gekeken hoeveel stuff er lag als wij met team op south zaten te kampen ?? Anders word het nog 2x zo veel

3. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ja, maar als je maar heel ff de tijd hebt om je stuff te pakken als je net dood bent gegaan en je team heeft diegene weer gekillt maar hij heeft een volle inventory... ik wil @JelleDRC even vragen om te reageren als hij tijd heeft..?

4. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Het is kitpvp, ook dan is er nog steeds het risico dat je 'jouw spullen' kwijt raakt. Naar mijn mening is het onderdeel van de minigame

5. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

De spullen verdwijnen ook afgaande van hoeveel er ligt. 1 item blijft langer liggen dan wanneer er 25 items bij elkaar liggen.

6. njits2000 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

dat is t m juist, als je in dia armor gaat, heb je al gelijk 4 dingen + bow + sword + een paar stack arrows + een stack steak + potions...
    Willen jullie aan Jelle via skype fz vragen of hij wil reageren? Het begint te lijken op negeerstatus op mij :p (conversatie en topics...)
    Bedankt voor jullie reactie en moeite @Anesitas @Dracindo!

7. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Of het nu vroeg of laat is, als je gekillt wordt, ga er dan maar van uit dat je alles kwijt bent, zelfs in team.
    Want als zij het niet oprapen, doet iemand anders het wel. En teamleden zijn normaal vriendelijk genoeg om je full iron en wat vlees te geven.
    Trouwens, de cooldowns van de gratis kits zijn redelijk en je kan anders voor een vriendschappelijk prijsje full iron kopen.

Dus sorry, maar voor mij is het een nee.

• Informative Informative x 1
Thread Status:
Not open for further replies.