Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by TheGooseBumpers, Sep 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Er is nu een tijdje een nieuwe combat plugin en die werkt aardig goed, maar nu is er dus een klein probleem. Mensen (voor met OP armor) gaan als ze bijna dood zijn /hub doen. Niks mis mee ze worden dan gecombat logged en er blijft dan een npc achter, maar doordat ze dan weer /kitpvp doen worden ze gelijk naar de spawn getped en verdwijnt die npc ook weer.

In die korte tijd 2 tot 3 seconden is er te weinig tot geen tijd om deze gelogde speler te killen en loopt hij 1 minuut later weer te pvpen met dezelfde armor.

Daarom wil ik graag de oude combatlog plugin weer voorstellen, waarmee combatlog gelijk stond aan dood. Ik vond deze veel fijner omdat dit soort gevallen dan eigelijk niet meer kunnen voorkomen.

Als door vertraging vande oude plugin deze nog niet is begewerkt vroeg ik me dan af of de plugin die nu gebruikt word aangepast kon worden.

- tijd dat je in combat bent verlagen naar 5 tot 15 seconden.

- de achter gebleven npc op de grond te laten landen als deze in de lucht is (weet niet zeker of dit mogelijk is).

- (heeft niet te maken met de plugin) dat er een grotere tijd kan komen tussen het wisselen van servers 5 seconden ongeveer.

Dit zijn wat ideeen dat kit-pvp naar mijn belevenis nog beter kan maken, ik hoop dat hier dan ook een gaatje voor te vinden is vanwege de nieuwe server in op komst.

MVG thegoosebumpers

- The Golden Goose

• Like Like x 1
  2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Derde optie lost alles op. Ik zal ervoor zorgen dat je 15 seconden moet wachten als je kitpvp wil rejoinen.

• Like Like x 5
  3. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Inplaats van nog een topic te openen zal ik het zo nog maar een paar suggesties plaatsen.

- een soort klok op het forum. Dat je bijvoorbeeld kunt zien wanneer een actie afloopt. Zoals bij deze 50/25% kortings actie heb ik andere en mezelf zien vragen wanneer de actie afloopt. Als je in de benelux woont kan je wel zeggen vanavond 12 uur, maar iemand die bijv. In amerika woont heeft hier dan geen idee van. Ook kan het aangeven van bijv. Verjaardag en nieuwe acties.

- /kit potions of potions in kits voor donaters per rank op kit-pvp. Het geeft dan wat meer kracht aan donaters. En mogelijk nog ubreaking 2/3 op de hoogste armor kits.

- mogelijk nog sponges in de arena zelf (zelfde als op de spawn waarmee je in de lucht geschoten word) zodat je makkelijker kan chase of vluchten voor een te sterke tegenstander.

- The Golden Goose

• Like Like x 3
  4. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

- Off topic, bro.

- kill wat mensen, verkoop rotzooi en stem elke dag. Koop dan gewoon potions :p Wat misschien wel kan is een bepaalde potion toevoegen bij enkele donator kits.

- Zal misschien iets te laggy worden. Trouwens, het is kitpvp, dus standaard Vanilla MC pvp. Ik vind het niet zo'n goed idee.

5. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Het zijn ideeen.... had ook voor elk idee een nieuw topic aan kunnen maken.... maar dat lijkt mij ook niet zo handig. En ik had het ook al gezegt in de eerste paar regels.

Ik laat jelle wel beslissen wat er met de ideeen moet gebeuren. En wat hij er van vind.

- The Golden Goose

• Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
  6. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Sorry jelle voor het vele werk dat met mijn suggesties komen maar hier zijn nog een paar suggesties:

- /enderchest in de arena kunnen. Lijkt mij een leuke toevoeging, er is al /pv 1 tm 5 maar er zijn wel pittig weinig commands voor donaters, het is dan ook niet zoiets als survival waar je bijna alles kunt doen. Maar het zou wel een extra toevoeging zijn.

- de spawnplek in de arena flink verhogen, dat je bijv. Spawnt op Y: 220. Mensen schieten namelijk vanaf spawn naar beneden. En kunnen jou dan wel hitten maar jij hun niet, als je een beetje bow skills hebt kun je iemand al 2 tot 4 hearts damage doen voordat het begint.

Denk dat er nog meer zullen komen

- The Golden Goose

• Like Like x 1
  7. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Goed idee van je.

Offtopic: Bewerk knop, je hebt nu 2 posts achter elkaar

8. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Jij hebt echt allemaal suggesties en dan herken ik helemaal wat je bedoeld, ga door met bedenken, dan word kitpvp echt geweldig :D

• Like Like x 1
  9. Brammes Guest

spawn zit al op 188 kan niet hoger. Probleem zit ligt aan de map. die ligt erg hoog. kan dit wel aanpassen maar dan moeten we waarschijnlijk nieuwe kitpvp map creëren.

/enderchest is hetzelfde als een playervault. Maar wat voor commands wil je als je een donator bent? Geeft eens er een paar. Commands voor fun (/seen) of echt pvp commands (/heal). Als we dat laatste zouden toevoegen zou het wel heel oneerlijk worden :)

10. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

/heal zou te overpowerd zijn, maar zoals je kan zien is bijna iedereen het eens met mijn suggesties, ik zal als ik wat vrije tijd heb wel een soort van pvp map maken zoals ik het graag zou zien. Niks gedownload kf wat dan ook maar zelf gemaakt,

/feed zou nog wel mogelijk zijn voor bijv emperor+ elke 5 min ongeveer dan.

- The Golden Goose

Thread Status:
Not open for further replies.