Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Hugh Mungus, Mar 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hugh Mungus Builder Builder

Hallootjes. sinds ik weg ben van dutchrastacraft ben ik heel veel met Command Blocks gaan doen en stuff :3
    Ik vind dat heel leuk en hoop dat jullie dat ook gaan vinden (misschien zitten er ook een paar leuke commando bij voor Jelle of andere staff)
    Dit zijn ze:

/summon EntityHorse ~0 ~1 ~0 {Type:4,Tame:1} Voor een Undead Horse

/summon Skeleton ~ ~1 ~ {CustomName:"Dinnerbone",Riding:{id:"Skeleton",CustomName:"Bugs Bunny",Invulnerable:1,Attributes:[{Name:generic.followRange,B-ase:1.0},{Name:generic.attackDamage,Base:100}],Equipment:[{id:391},{},{},{},{Damage:3,id:397,tag:{SkullOwner:"rabbit2077"}}]},Equipment:[{},{},{},{},{Damage:3,id:397,tag:{SkullOwner:"slenderboss69"}}],Invulnerable:1}
    Voor een Bugs Bunny :DD (mijn Favoriete)

Ik zou het leuk vinden als jullie er ook nog een paar wisten :D CYA LATERZ

• Like Like x 1
    • Informative Informative x 1
  2. 11Bit Stone Miner DRC Player

Dat heb jij dus echt niet zelf gemaakt die command lines..ik heb ze al online zien staan.('Copy+paste en je claimt dat het van jouw is.')

• Like Like x 2
  3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Wat een onzin is dit hier ook. sinds ik weg ben van dutchrastacraft ben ik ...
    Nee nee sinds je geband bent voor x-ray.
    Mods hebben dit wrs nooit nodig en ALLES is te vinden op een handige site: www.google.com
    en wat is de server nu met undead horses of 1 of andere belachelijke skelet?

• Like Like x 4
    • Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.