Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by thommy_99, Jul 28, 2013.

?

hou je van cops and robbers

1. ja

75.0%
  2. nee

12.5%
  3. geen mening

12.5%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

ik denk dat bijna iedereen op drc vaak cops and robbers speelt, het is spijtig dat drc nog geen cops and robbers minigame heeft

dit zijn mijn redenen waarom drc echt de geweldige server is voor cops and robbers
    1) drc is cracked, de meeste cops and robbers servers zijn premium
    2) drc is de bekendste server van belgie en nederland, dus bijna altijd veel spelers
    3) de weinige cracked cops and robbers servers die ik ken, zijn heel onbekend en hebben maar enkele spelers
    4) op drc word niet gescholden terwijl bij die weinige cops and robbers servers die er zijn vaak word gescholden
    5) op drc spreekt iedereen nederlands, terwijl op die andere servers altijd engels gesproken word

ik hoop nu al dat er een cops and robbers minigame komt op drc

• Like Like x 1
  2. EpicRyan264 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

JAA! Cops N Robbers, geniaal, + 1 like :D

3. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

ik hoop ook dat het er gaat komen, maar dat zal wel wat werk zijn om te maken

4. EpicRyan264 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Inderdaad ja, maar het is een zeer leuke minigame!

5. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Nadelen: Iedereen moet in skype/teamspeak gesprek zitten (zijn regels van cops and robbers) dus direct veel minder spelers.
    Dan heb je ook nog is de onmogelijkheid om te kijke wi er op ts zit in die cops and robbers room.
    Op ts praat nu al iedereen door mekaar dus het word nog erger met cops and robbers
    En ten slotte: DRC is een survival server.
    besluit: Hou cops and robbers voor samen met je vrienden via hamachi te spelen (zokan het ook crcked ;))

6. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

maar wadu, er kan ook een aparte room komen voor cops and robbers in teamspeak, je moet tenslotte ook spreken tijdens het spelen op die andere servers en ik ben er zeker van dat iedereen het leuk gaat vinden, desnoods komt er een nieuwe zoals drcgames ofzo, maar veel mensen hier houden van cops and robbers, en ik ken geen bekende cracked cops and robbers server (nu niet spammen voor een andere server) ik zou het gewoon leuk vinden om met de mensen van drc cops and robbers te spelen

7. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

Ga jij nog 100 euro per maand betalen voor 3e server ?

• Like Like x 1
  8. Lyndris1 Gold Miner DRC Veteran

Ik heb aan jelle een veel goedkopere en betere host aangeraden maar hij reageert niet ookal is hij nu online.

9. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Nooit gedacht aan een eigen servertje die aleen aan is als jij op bent en alleen voor je vrienden cops and robbers mee te spelen? Zo doen de pros het. Als je met nog wat vrienden cops and robbers wil spele maak dan je eigen vanilla of bukkit servertje en zet het cracked (dit is niet anti drc is gwn zodat ze niet meer gaan zagen voor cops and robbers op drc) Ik heb geen nood aan zon cops and robbers (vanaf nu noel ik het cnr is makkelijker) drc want ik maak mijn eigen servertje daarvoor.
    Dus stop met spammen.

10. Lyndris1 Gold Miner DRC Veteran

Ja host gewoon je eigen servertje zoals ik en warre, het is niet zo moeilijk

Thread Status:
Not open for further replies.