Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Brammes, Aug 5, 2014.

?

zal dit gaan buggen?

1. ja

4 vote(s)
    66.7%
  2. nee

2 vote(s)
    33.3%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Brammes Guest

Klopt dit ?

Zoals iedereen weet wordt het mogelijk bij een van de volgende updates (voor premium spelers) om je naam te veranderen..
    eindelijk zullen veel mensen denken, die bijv hun leeftijd in hun naam hadden gezet toen ze hun account kochten. Dit kan je straks aanpassen (als de naam niet in gebruik is althans).

Maar wat als ik me naam verander om een ban te ontlopen?
    helaas iedereen heeft een uuid. Dat is een code. Dus stel ik wordt gebanned, dan wordt eigenlijk mijn username niet gebanned maar de uuid van me. Dus als ik dan mijn naam verander in brammes1 dan ziet de ban plugin op drc dat en kan ik de server alsnog niet joinen...

maar ik zat dus te denken, einde van cracked??

Omdat iedereen een uuid heeft, hebben cracked spelers die ook?

en even het volgende:
    wat als ik mijn naam verander naar een cracked spelersnaam?
    Want officieel is die naam niet geregistreerd en dus beschikbaar..
    dus even als voorbeeld: jelledrc is een cracked account. Ik heet brammes, ik verander me naam naar jelledrc en join de server.

- de uuid raakt door elkaar? Jelledrc (cracked) en brammes (premium) hebben beide een andere uuid. Doordat ik me naam verander naar jelledrc raken die 2 uuid door de war?

-kan ik dan op die manier op cracked accounts inbreken?
    - drc heeft die /login op de hub
    Dus er kan volgensmij niks gebeuren, of klopt dit niet?

edit: ik kan die spellingsfout in de titel niet aanpassen :s @Dracindo

Last edited by a moderator: Aug 5, 2014
    • Like Like x 1
  2. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

Volgens mij hebben cracked accounts geen uuid,
    en als die dat wel hebben denk ik niet dat het een probleem kan zijn want als iemand met premium account in een cracked account wil inbreken dan moet die ook het ww hebben dat bij het cracked account hoort.Ik ben er vrij zeker van dat dit geen probleem kan vormen en ik heb nog nooit van dit probleem gehoord.Dus ik denk dat je met een cracked account niet eens een uuid hebt.
    Edit:je zei dat een premium account binnekort van naam kan veranderen of kan dat al ? Want
    dan kan het misschien last bezorgen,maar dan kan de server gewoon een straf opleggen en kan @JelleDRC het in de regels bijschrijven.
    Groeten Drogerd4ever

3. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

De ondergang van cracked zou een ramp zijn voor de server,er zijn veel te veel leden die een cracked account hebben.(ikzelf heb ook cracked)Dit kan nooit een groot probleem worden want dan ban je gewoon het uuid van het premiumaccount en dan kan die al geen last meer veroorzaken.Als de server hierdoor al zijn cracked leden kan verliezen zullen de straffen daarop ook hoog worden.En hoort de mogelijkheid om voor premium je naam te veranderen dan bij update 1.8 ?
    Edit: kan NOOIT voor een probleem zorgen want stel dat je gelijk hebt: een cracked account heeft een uuid en een premium account heeft een uuid.Dan kan het niet dat als mensen met premium hun account veranderen in de naam van een cracked account dat die mensen dan kunnen binnendringen in dat account en dan kan het ook niet dat de uuid's door elkaar raken.Want mensen met cracked kunnen hun naam veranderen in die van mensen met premium en kunnen zo geen last veroorzaken.

Last edited: Aug 5, 2014
  4. Brammes Guest

Ik denk dat de plugin voor cracked gewoon een uuid aanmaakt. Maar mocht dit niet het geval zijn dan kan ik me naam daarin veranderen ja

5. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Ik heb ja gezegd ivm de faction server ook met uuid gaat werken
    En dan voorbeeld:
    A is premium zijn uuid is 1 B is cracked en zijn uuid is misschien hetzelfde op een premium account.
    Maar dat is nu niet van belang A word ipbanned veranderd zijn naam van A naar B ->
    B heeft 2 uuid nu -> B logt in maar het ene uuid is banned dus hij ook.

6. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

nee want met een ipban wordt heel het ip van de speler gebanned dus kan hij er nooit op.

7. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

een normale ban dan

8. Drogerd4ever (victor) Iron Miner DRC Veteran

Dit is iets waar de staff even naar moet kijken.

9. Assassian_Damian Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Proxy?

~Minecraft naam
    Assassian_Damian

~DRC-Rank
    Sponsor+

• Creative Creative x 1
Thread Status:
Not open for further replies.