Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by Mafia In Town, Apr 6, 2015.

?

Goed idee ?

1. Ja

61.5%
  2. Nee

38.5%
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Factions Crate Key
    Ik wil dus een suggestie doen voor Crate Keys deze zijn bekend bij de meeste faction servers, hoet hoeft niet persee factions te zijn maar daar word het meestal gebruikt.

Dus met deze ''Crate Keys'' kun je bv items winnen. Dit is ook een nieuwe mogelijkheid om mensen te laten donneren. Maar misschien dat je ze ook kunt laten winnen met lucky votes ? Want voglens mij kun je alleen maar in de survival van die items krijgen met lucky votes. Dus het idee is dat je op een chest klikt random en dat je een random item krijgt. En mensen gaan ook meer voten voor dit soort dingen, wat ook weer goed voor de server reputatie is.

Dit zijn een paar prijzen die ik bedacht had voor de factions server.

-General kit
    - 20k$
    -Gapple kit (3 gapples)
    - Pickaxe kit (Effi 4 unbreak 3 silk 1+ effi 4 unbreak 3 fortune 3)
    - 1 Stack tnt
    -1 stack obsidian
    -Sword kit (sharp v unbreak 3 sword)
    -Axe kit ( sharp v unbreak 3)
    - En nog misschien een 1 procent kans om te winnen een rank ? of een speciale rank voor deze keys.

Dit is maar een suggestie, als je meer ideeën hebt kun je het in de reacties plaatsen en dan zal ik het toevoegen.
    @JelleDRC

Last edited: Apr 7, 2015
    • Like Like x 4
    • Agree Agree x 1
  2. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Ik weet niet hoeveel mensen zullen doneren voor zulke keys, dan denk ik eerder dat ze eerst voor een gewone rank gaan doneren, zeker met deze prijzen.
    Maar waarom crate keys en mystery chests, waarom niet meteen lucky votes? Maar voor lucky votes zijn al deze prijzen ietsje "te".
    Het is zeker geen slecht idee. Zo'n kist in de spawn kan het voten zeker promoten. Alleen moet de prijzenlijst dan aangepast worden.

Maar zeker niet de 1% kans op een rank. We zijn een van de beste cracked servers en we geven al maandelijks 3 ranks weg. En soms eens een event met een rank te winnen (afgelopen UHC). En met de kortingen die zo nu en dan eens langs komen, vind ik wel dat we al genoeg met ranks smijten.

• Like Like x 2
    • Agree Agree x 1
    • Winner Winner x 1
  3. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Crates Keys zijn leuk, er hoeft van mij geen rank in te worden weggegeven, maar spawners, handje vol dia of rare enchanted books/items zijn al leuk zat.
    Goed om er eens over na te denken. Maar ik zou geen dingen geven waarvoor je ook kunt doneren want dan ga je dat in de weg staan.

• Like Like x 1
  4. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

• Like Like x 1
  5. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Vervang ranks door spawners en dan zou ik er misschien in geloven. Verder vraag ik mij af waarom mensen factions zouden willen spelen en dan gaan vragen om een extra mogelijkheid tot gratis stuff.

6. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Spawners komen er toch niet en dat weet je ook.

• Funny Funny x 1
    • Winner Winner x 1
  7. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Sorry voor mijn andere onnodige reactie maar ik heb een paar punten .
    1 . Als ze komen , aan wat voor soort prijzen moet ik dan denken ?
    2. Als er nou wel spawners zouden komen zou het echt een tof idee zijn ! Maar waarom Zijn die er dan niet want als je dat te op zou vinden ofzo dan zou ik een gapple kit van 5 gapples ook nogal op vinden .
    3 . Als je dan geld prijzen Zou doen ( bijv. 20k ) zou ik meteen meerdere doen zoals een van 10k en dan de hoogste van 500k met 1% kans ofzo.

Hoop dat hier nog wat nuttige reacties op komen.

Mvg. Nathan Albertini

Last edited: Apr 7, 2015
  8. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

1% kans op 500k? Dan heb je ongeveer 1/25 kans dat jij 500k krijgt...

9. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Je kan ook meerdere crates maken, vote key , drc common key, drc uncommon key, drc rare key en drc super rare key en dan alleen in de laatste een 1 op 100 kans op 100k

• Agree Agree x 1
  10. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

5 gapples is volgens mij best niet op hoor een paar uren gaan minen en je hebt het zo. Oke ik zal de gapples verlagen naar 3 gapples.
    --- This message was merged, Apr 7, 2015 ---
    Dit kan inderdaad ook bv dat je 4x moet gevote hebben en dan zo een vote key krijgt ? En voor die andere dan laten donaten ?

11. Brammes Guest

Ik vindt bij prison/factions,
    een key/crate systeem wel goed. Alleen ik ben bang, dat er gehandeld gaat worden in key's. I.p.v diamonds en beacons

• Agree Agree x 2
  12. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Kun je de keys niet als zo een slot maken in je inventory dat ze er niet uit gaan zoals in de hub met het compas enzo. Dat je hem op de chest moet gebruiken anders zit hij vast in je inventory.En dat je ''key'' bv na 2 minuten niet meer geldig is.

13. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Beter besluit de staff eerst of er zoiets komt voor er tig duizend ideeën zijn haha

• Winner Winner x 1
  14. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Je hoeft niet te doen dat je ze niet meer kan gebruiken na 2 min. Je kan ook gewoon doen dat ze soulbount worden . Dan kan je ze wel droppen alleen niemand kan het oppakken . Dat verzorgt er wel voor dat als je het niet weet en wilt verkopen dat je alles geregeld hebt alleen hij kan het niet oppakken , scammen dus .

15. Brammes Guest

lastig als de server net aan het restarten is, of dat je inventory vol is (dan krijg je geen key).

16. jlrens Redstone Miner DRC Veteran

Op veel servers krijg je bij elke 500 votes (op de hele server dan) een key, als je niet online bent grijp je mis, en als je inv vol is, valt hij naast je.
    Dat is een risico, maar je ziet in een balkje in beeld hoe hoog de teller staat, dus hou je er rekening mee. Daarnaast krijg je bij elke vote een vote-key.
    Maargoed, beter eerst duidelijkheid vanuit de staff, voordat we ze echt platbombarderen met ideeën.
    En daarbij het idee is leuk, maar missen doen we het niet. Het zorgt er alleen voor dat er misschien meer gestemd wordt, maar ik heb het idee dat de DRC'ers als best trouw stemmen..

17. universal Gold Miner DRC Veteran

De beste *

• Agree Agree x 1
  18. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Enderchest, personalvault, Keyvault? :p

Verder blijft ik bij mijn vorige standpunt,
    Het is niet dat ik het jullie als spelers niet gun, maar dit zou dus een plugin zijn welke (naast luckyvote) enkel voor factions gratis spullen uitdeelt.

Het beeld wat ik altijd had van factions was dat het moeilijker zou moeten zijn dan survival. Met luckyvote (waar dus al kans op spawners en beacon in zit) en cratekeys begint het meer op een Vote to win gamemode te lijken.

19. MagicFlakes Redstone Miner DRC Veteran

Vote Crate Keys

20. TheMarten123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Vote key bij elke vote maar andere keys als die komen als er 100 keer gevote is, dat dan iedereen een common key krijgt die minimaal 1 keer gevote heeft en alleen als je online bent en op de server waar je zit, (lees dit samen met mijn eerdere bericht )

Thread Status:
Not open for further replies.