Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Updates and announcements' started by SvenDRC, Oct 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Hallo DutchRastaCrafters,

de Creative server is opnieuw toegankelijk voor iedereen, dus ook voor de members.
    Redstone related items kunnen niet meer gebruikt worden, misschien zullen donators later wel opnieuw redstone related items kunnen gebruiken.

2. wpinda Diamond Miner DRC Player

Hopelijk kunnen we redstone snel weer gebruiken ;)

3. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

dat is wel beter mooi sven!

4. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

jahoor leuk, nu kunnen alle noobs weer lekker hakenkruizen en nazi achtige dingen bouwen jottum #sarcasme

• Like Like x 1
  5. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

ik geef je gelijk maar die gasten verdienen ook een 2de kans iedereen verdiend dat toch?

• Like Like x 2
  6. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

kunne jullie mss effe er voor zorgen dat niemand eye of ender ding kan gebruiken want anders komt da overal
    ( srry ik eb et getest )

Attached Files:

7. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

maar dan nog, we waren super blij toen de donators hun creative weer terug kregen, en nu is het weer voor iedereen

• Like Like x 2
  8. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Vind ik ook.
    Maar als we iets weggenoemn worden vind ik dat we iets trug moeten krijgen
    *hint*http://www.dutchrastacraft.nl/index.php?threads/nog-een-plugin-d.3297/*hint*
    Voor in de minigames lobby en de hub

• Like Like x 1
  9. jesse-w Redstone Miner DRC Veteran

10. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Omdat er een paar dat deden moet je het niet op alle members steken he? dus je moet het niet zo veralgemenen.

11. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

ik kan jou ook noemen als irritant dus STFU en kap me te melden!!! #andachtzoeker

12. LeKiller Nether Explorer DRC Player

Zegt de goeie ;) en hoe bedoe je melden? Maar steek niet alles op ELKE member niet elke member doet iets verkeerd hoor.

13. Gewoonbastijn Redstone Miner DRC Veteran

nou en boeie, ik weet dat members het niet doen, maar noobjes die aleen komen voor creative ja die BEDOEL IK ., denk is na man,,,,

14. Jeanscrafter Iron Miner DRC Veteran

De redstone toegankelijk maken voor doantors is wel een goed idee want eerst werd ik donater zodat ik in crea dinge van redstone zou kunnen testen en dat is nu ook ng de enige reden waarom de crea weinig gebruikt wordt ... huize bouwen in crea is een ding maar ik zou (en wil) het vooral gebruiken om redstone dingen te testen vooraleer je het in de survival maakt ...
    lijkt me wel een goede oplossing. mss een regel maken dat lagg-apparaten 7 dagen ban ofzo :p

JUst A HINT

15. Brammes Guest

Waarom is het niet goed/leuk dat er members komen?
    Je doneert voor de server, omdat je het leuk vind.
    We zien dat iedereen het leuk heeft in de minigames, members en donatoren... (ja, ook de stafleden)
    En ik weet zeker dat ook members geweldig kunnen bouwen, zeker als ze unlimited resources hebben...
    Het is toch niet leuk dat als je survival wilt spelen dat je naar drc moet, en als je even los wilt gaan op een creative plot naar een andere server moet! :O

We kijken naar punten om de server te verbeteren, we zien sommige (geweldige ideeën/suggesties).
    Ik zie zelfs een topic waarbij mensen een dorp (eerder stad :/ ) proberen op te zetten! ;)
    Is het dan niet leuk om samen met iemand die je (op de server) kent, samen gaan bouwen op een creatieve plot world, donator of geen donator.!

Redstone is disabled , dus ook geen lagg-machines meer!

• Like Like x 5
  16. BaccaWarrior Woodcutter DRC Player

Lol Brammes. als redstone gedisabled is, waarom kan ik het dan als member gebruiken???

17. Brammes Guest

no idea :P
    wat kan je gebruiken? alles of alleen bepaalde dingen niet?

18. Jeanscrafter Iron Miner DRC Veteran

Het is zeker leuk dat je met meer mensen op crea kan dan wordt deze meer gebruikt en dus ook een betere rendabelheid :p
    Maar het is misschien een optie om redstone toegankelijk te maken voor donaters of vanaf een bepaalde donaterrank (superdonater ultradonater). waarom hun wel vraag je misschien ? ik denk dat het vrij logisch is mensen die donaten doen dat omdat ze de server willen helpen en leuk vinden. Zij gaan dus waarschijnlijk geen lagg-machines maken. Ik denk en vindt dat er toch eens goed moet over worden nagedacht om redstone gerelateerde dingen voor hun wel toestaan.

19. Matteo Redstone Miner DRC Veteran

Yaay mijn plugin :D

Klopt helemaal, maar wat wadu ook al zegt: als er iets weggaat, dan kan er iets terugkomen

• Like Like x 1
  20. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

ik vind het niet echt dat hier een 2de kans bij hoort (iemand die ip banned is krijgt toch meestal ook geen 2de kans)

Thread Status:
Not open for further replies.