Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Kiq, Oct 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kiq Newbie DRC Player

the player hubert cried ( clain ) while I was hovering near my house .

the pictures below prove:

2015-10-14_22.13.17.png
    2015-10-14_22.13.40.png
    I ask for help rebeccs adm or mod and she told me this: 2015-10-14_22.12.51.png 2015-10-14_22.12.55.png
    I tried to explain what player avia made :c

but I created this post for me to get the land around my house back .
    plz help me?!?! :c
    my name in the game : Ez6
    grate.

Last edited: Oct 15, 2015
  2. Gothanks / zLifePvP Stone Miner DRC Veteran

I live in the same villa and confirm that the player did so to thwart :mad:

3. Andie Server Moderator Staff Member Server Moderator

Primeiramente, ele não é uma mulher. Em segundo lugar, você deveria estar pedindo ajuda aqui ao invés de reclamar do fato dele ter pedido para você não fazer com que ele perca seu tempo. Em terceiro lugar, aprenda a explicar a situação. Você provavelmente não explicou o que estava acontecendo e obviamente, ninguém gosta de perder tempo.

A propósito, a partir do momento em que você não sabe utilizar o Google tradutor, poste em português e irei traduzir para o inglês. :) Fica mais fácil e menos confuso. Seu uso do Google tradutor está me dando dores de cabeça.

-

First of all, HE is not a woman. Second, you should be asking for help here instead of complaining about the fact that he asked you to not make him waste his time. Third, learn to explain the situation, you probably did not explained what was going on and obviously, no one likes to waste time.

By the way, from the moment you don't know how to use Google translator, post in Portuguese and will translate into English. :) It is easier and less confusing. Your way of using Google translator is giving me headaches.

4. rebeeccc Server Moderator Staff Member Server Moderator

I asked you not to waste my time because I had already answered two tickets on the same problem and repeatedly asked you to stop. Funny, you didn't post a screen shot of that part... If the land is unclaimed and someone wants to claim it, it is their right. If you don't want people living next to your house, you have to claim the land or have your friends claim it (if you don't have enough claimblocks). Apparently Hubert was impressed with your villa and your houses and he wanted to build his own house there. If he or his house breaks the rules or if he doesn't log in for 30 days, we can delete his claim. Otherwise, it looks like you have a new neighbor! I suggest you try to make friends...

• Funny Funny x 1
  5. Gothanks / zLifePvP Stone Miner DRC Veteran

algum dos 2 adm's que responderam aqui conferiram se ele não fez nada de errado mesmo? o Ez6 estava planando o terreno quando veio esse jogador e clamou lá.
    -
    Any of the two mods that responded here checked if he hasn't done anything wrong for real? Ez6 was digging in the terrain and this guy came and claimed the land.

Last edited by a moderator: Oct 15, 2015
  6. Andie Server Moderator Staff Member Server Moderator

Sou a única moderadora brasileira aqui, pode falar em inglês? Você tem a capacidade, tenho certeza.

-

I am the only Brazilian moderator here, can you speak English? You are capable of it, I am quite sure.

7. Gothanks / zLifePvP Stone Miner DRC Veteran

Pior que não posso falar em inglês. Mas do mesmo jeito quero que vocês façam algo , eu não fui grosso com o jogador tentei entrar em acordo mas ele não quis então só quem pode fazer algo aqui são vocês
    -
    I can't speak English, but anyway I want you mods to do something, I haven't been rude with the player and I tried to make a deal with him, but he didn't wanted, so you guys are the only ones that can do something about it.

8. Andie Server Moderator Staff Member Server Moderator

Não vamos esquecer que você também é um jogador. E sim, você pode falar em inglês. Inclusive, é capaz de usar o Google tradutor para traduzir o que rebeeccc disse para português, o que acredito ser mais que suficiente.

-

Let's not forget that you are also a player. And yes, you can speak English, plus, it's more than capable of using Google translator to translate what rebeeccc said to Portuguese, what I believe that is more than enough.

9. Gothanks / zLifePvP Stone Miner DRC Veteran

O Problema Andie é que o jogador que enviou o ticket não fala inglês e o que estamos acusando fala , o rebeccc não entendeu bem oque ele tentou dizer , Aproposito o @reebeccc já começou errando dizendo que estamos o fazendo perder tempo e se estamos desculpe isso é uma coisa importante tanto pra mim como pro Ez6!! o jogador clamou onde o Ez6 planou , e o ez não tinha protegido ainda porque ele tinha acabado de se mudar construímos a casa dele hoje. Pode tentar explicar isso para ele por favor?

-
    Andie the problem is that the player who sent the ticket does not speak English and we are not accusing, rebeccc did not understood what he tried to say, by the way, rebeccc was wrong by saying that we are making him lose time and we are sorry it if we were making him lose his time. It is an important thing so much to me as to Ez6!! the player claimed where the Ez6 soared, and ez6 had still not protected because he had just moved. We built his house today. Can you try to explain it to him please?

10. Andie Server Moderator Staff Member Server Moderator

Não. O problema é que vocês criam tickets sem sentido nenhum e esperam que adivinhemos o que vocês precisam. Outra parte do problema é o fato de que vocês vieram aqui para reclamar das respostas dadas pelo rebeeccc ao invés de pedir ajuda. Ele está lá para ajudar, assim como qualquer outro membro da staff. Vocês deveriam mostrar o mínimo de respeito, ao menos. A primeira coisa que se faz quando se muda, é dar claim na nova localização ao invés de tentar fazer qualquer outra coisa. Eu não estou negando ajuda, muito menos rebeeccc está. A questão é, vocês criaram tickets a respeito disso e não explicaram direito, até eu pediria que poupassem meu tempo, não por arrogância, mas porque há outros players que precisam de ajuda assim como vocês e que provavelmente explicam a situação melhor.
    -
    No. The problem is that you create tickets without any sense and expect us to guess what you need. Another part of the problem is the fact that you came here to complain about the answers given by rebeeccc instead of ask for help. He's here to help, as well as any other staffmember. You should show some respect, at least. The first thing you do when you're moving, is to claim the new location instead of trying to do anything else. I'm not denying help, much less rebeeccc is. The point is, you created tickets about it and did not explained right, even I would've asked you to spare my time, not with arrogance, but because there are other players who need help just like you and they probably would explain their situation better.

11. Gothanks / zLifePvP Stone Miner DRC Veteran

Certo então né ... Obrigado @rebeeccc ajudou muito fiquei muito feliz com a ajuda que me deu , e da próxima vez vou tentar não fazer você perder seu precioso tempo, Obrigado Andie pela paciencia.

Okay then... Thanks. Rebeeccc helped a lot, I am quite happy with the help he gave me and next time I won't try to make you waste your precious time.

Thanks for the patience, Andie.

12. Andie Server Moderator Staff Member Server Moderator

Assim que eu entrar no servidor vou checar o ocorrido como você pediu e ajudar no que puder. Só peço que seja mais paciente e tente explicar melhor a situação da próxima vez. Obrigada.
    EDIT: Não há a necessidade de ser sarcástico. Como eu já disse, mostre um pouco de respeito. Nós certamente não precisamos de alguém sendo hostil e tendo uma atitude infantil aqui. Se você está aqui, é por seu erro de não ter explicado as coisas da forma correta, então não, não reclame sobre ele, você não tem essa liberdade.
    -
    As soon as I join the server, I will check what happened as you asked and help you as I can. I only ask you to be more patient and try to better explain the situation next time. Thanks.

EDIT: No need to be sarcastic. As I said, show some respect. We certainly don't need someone being hostile with such a childish behavior. If you are here, it's because of your own mistake, because you did not explained the situation, so no, don't complain about him, you are not allowed to do this.
    --- This message was merged, Oct 15, 2015 ---
    This topic is now closed until rebeeccc respond to it.

Last edited: Oct 15, 2015
Thread Status:
Not open for further replies.