Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by MarkedForDeath, Feb 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Dit wordt een flinke topic, dus pak maar je luie stoel en ga maar lezen. De admin shop is wel ok denk ik, maar het vervult niet de functie die het hoort te bekleden: Als alternatief dienen voor dingen farmen, mijnen enzo dat het tenminste waard is. Ik zal hier per afdeling in de admin shop zeggen wat er mis mee is. Sommige van deze dingen waren er al heel lang maar toen leidde niemand eronder in verband met playershops.

Nature Shop:

-Saplings kan je niet verkopen.

-Flower Pots 50 dollar? Iets té misschien? Een flower pot, kost 3 clay bricks, dus 3 stukjes clay, en 1 clay blok dat je veel vind onderwater dropt er 4...

-Flowers zijn te goedkoop, je hoeft ze zelf niet meer te verzamelen, ook is het vreselijk onredelijk om ze te verkopen, dan kun je ze net zo goed niet verkoopbaar maken. Ik suggereer kopen per stack 150 verkopen 50. Bij Rose zit er trouwens ipv een roos een gravel blokje...

-Mushrooms hetzelfde als flowers, farms zijn waardeloos geworden aangezien ze extreem sloom spreiden. Kopen moet 150 verkopen 75.

-Cactus is wel oke qua koopprijs, maar farms zijn niet te makkelijk te maken en vereisen veel horizontale en verticale ruimte. Je zou ze moeten kunnen verkopen voor 75 per stack.

Ik zal dit topic beetje bij beetje updaten en per afdeling van de shop.

2. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

1. Ding ze zijn precies het zelfde als de oude shop... Waarom heb we toen niks gehoord?
    2. Meer dingen verkopen he? Dan wordt het ook duurder... Het kan maar het moet ook niet te makkelijk zijn he? Je hebt al een Admin shop, Een beetje uitdaging mag dan wel...

3. Wees blij dat die spullen er in zit! We kunnen ook alles weg hallen en jouw een neer spawnen en dan moet je zelf alles hebben... maar ja dan krijg je weer gezijk dat er geen shop is...
    Dus wees blij dat je een shop heb. Ik geef toe dat de spullen soms goed koop je maar wees er blij mee!

3. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

1. Omdat er toen playershops waren daar kon je stuff verkopen waar je in de admin shop maar 1 dollar per stack zou krijgen.

2. Nou soms gaat het tot het punt dat het onredelijk is, niemand zou ooit mushrooms voor 1 dollar per stack verkopen.

3. Mijn suggestie is om de admin shop te verbeteren, niet te verwijderen of op te fokken. Sommige dingen zijn te duur andere te goedkoop het moet meer balanced en je moet ook waar voor je geld krijgen. En bijvoorbeeld dat er een gravel blok staat bij rose is wel een beetje raar.

4. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

tja dat gravel blokje is gewoon een fout/grief wat dan ook.
    De prijsen zijn door de owners gedaan dus dan moeten zij reageren...

5. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Oke maar jij kan dat toch ook want jij had tenslotte die nether quarts enzo alvast erin gedaan waarvoor ik je wel persoonlijk feliciteer, goed vooruit gedacht.

6. Wender Nether Explorer DRC Veteran

pff....?
    Laat het gewoon zo

• Like Like x 1
  7. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Oke 1 vraag? Waar erger je aan? Aan een shop waar even 1 blokje extra in zit? Wees blij dat ik dit doe! ik kan ook allen 1 blokje dirt er in doen en daar mee moet je het doen!

8. Avast Stone Miner DRC Veteran

oscar, dit is grote zever, waar jij profijt uit wilt halen, deze prijzen worden niet aangepast omdat een bemoeizieke speler rijk wilt worden, en dat van die bloemen, die dienen om kleurtjes te maken.

ook is het vreselijk onredelijk om ze te verkopen, dan kun je ze net zo goed niet verkoopbaar maken -> waar slaat die zin op? wat is er onredelijk aan om ze te verkopen?

• Like Like x 1
  9. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Wow je hoeft niet zo boos te doen ik doe dit niet om jullie te fokken maar alleen om de shop wat te verbeteren.

Het is extreem onredelijk om mushrooms voor 1 dollar per stuk te verkopen. Niemand, maar dan ook niemand zou dit ooit doen. Het is harder te farmen dan wat dan ook.

10. Avast Stone Miner DRC Veteran

slotje, nutteloze topic.

11. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

12. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

Zucht,,, Minimaal 3 woorden in 1 post!

13. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Sorry maar ik wil geen slotje hierop. En als jullie dolgraag een stack mushrooms verkopen voor het inmense kapitaal van 1 hele dollar dan respecteer ik dat. Maar plaats dan aub wel spawn eggs in de shop en ook bij de redstone afdeling zit er een gravel blokje in de vloer. En ik vraag jullie of ik een keer een topic mag aanmaken zonder een vloedgolf van dreigementen over me heen aub.

14. Avast Stone Miner DRC Veteran

misschien een betere benadering dan? "Dit wordt een flinke topic, dus pak maar je luie stoel en ga maar lezen. De admin shop is wel ok denk ik, maar het vervult niet de functie die het hoort te bekleden"

• Like Like x 4
  15. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Dat is soms wel waar, soms zijn dingen zo goedkoop dat je die niet eens zelf hoeft aan te schaffen.

16. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Het gaat erom dat je normaal handel kunt drijven, en waar voor je geld krijgt. Vroeger had ik geen probleem om dat er playershops waren maar nu dat er niet meer is en ook niet terug komt moet ik het maar doen met de admin shop. En ik denk dat ik niet de enige ben die het nergens op vind slaan dat een stack mushrooms voor 1 miezerige dollar word verkocht. Niemand wil dat, daar koop je misschien een redstone dust mee ofzo. Ik maak dit topic tevens ook niet om de staff af te kraken, maar om de gebrekkige admin shop te verbeteren.

17. Wender Nether Explorer DRC Veteran

Dat is niet nodig.
    Owners bepalen hoe en dit in de shop,
    Dus .. We hoeven mommenteel geen suggesties,
    Anders vragen de owners het zelf wel
    Gooi er een slotje op dat dit voorby is
    Er komt anders alleen maar discussies.

18. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

Oscar ga naar het dorp van milka en encnelis en koop daar een shop plaats en maak er zelf 1 i.p.v te meikeren
    De stad hebben er tijd genoeg in gestoken zo ondankbaar dat je wel niet bent
    Stupid/paradox slotje please

Mvg de tot 13 gebande reynout

19. stupidCow97 Nether Inhabitant DRC Veteran

20. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Heropend op aanvraag.

Thread Status:
Not open for further replies.