Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Suggestions' started by jeroenhero123, Aug 9, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

In de afgelopen 2 weken op DRC heb ik gekeken naar Bugs, en ook voor nieuwe ideeën/suggesties voor DRC.

Ik ga deze lijst af en toe aanpassen, en er komt nog een heleboel bij!

Laten we beginnen met:
    De hub/lobby's:

Suggesties:
    - Pets!

Pets zijn animals/mobs die je "huisdier" zijn in de lobby, je kan op ze rijden, en ze kunnen speciale functies hebben!

Een leuke aanvulling voor donators!

Maar, misschien moeten jullie er ook iets speciaals bij toevoegen, want een heleboel servers hebben pets...

Mijn idee:
    Geef elke pet speciale aanvallen, en maak de optie om tegen andere spelers hun pets te vechten!
    Een soort Pokémon!
    Ik heb dit nog nergens gezien, en het lijkt me niet heel lastig om te maken (GUI menu voor de aanvallen, en misschien een health bar boven de pet's via scoreboard!)

- voeg de mogelijkheid toe om zelf je servers te kiezen!

Het gebeurd wel is, dan speel je met een vriend, join je allebei skywars, en dan zit jij in Skywars 2, en je vriend in Skywars 3!

Het idee:
    Als je in de server selector GUI op Skywars bijvoorbeeld drukt, dat je dan kan kiezen welke Skywars je wilt joinen!

Kit-pvp:

Ideeën:
    - Unlockable kits:
    Vrijspeelbare kits voor kit-pvp, bijvoorbeeld:

Kit .. Als je level 100 bereikt!
    Kit .. Als je 24 uur kit-pvp heb gespeeld!
    Kit .. Als je een KDR van 5+ hebt!

Een leuke reward voor het spelen!

Andere minigames:
    Coming soon!

Het netwerk:

Suggesties:
    - Money systeem:
    Op het moment heeft elke server een andere geld eenheid, waarom maak je niet een grote eenheid die op elke server / minigame is?

Het idee:
    Op elke server hetzelfde geld! Verdien geld bij Skywars, en geef het uit bij Kit-pvp!

Ik zou dan het geld in Survival gebruiken, en de hoeveelheden die je bij andere minigames verdient aanpassen.

Dit biedt heel veelmogelijkheden, bijvoorbeeld een shop op de website! Koop een nieuwe kit voor bijvoorbeeld Kit-pvp voor .. Geld!
    Zo kan je een kit shop maken met verdiend ingame geld!

Maar, het moet niet al te goedkoop zijn om een kit te kopen!

Hoe je dit kan doen?
    Er is een module voor xenforo waarmee je dat kan doen, ism de developpers!

- Gedeelde donatie rangen!

In plaats van allemaal verschillende donatie rangen op elke minigame/server, waarom geen netwerk wijde rangen?
    Waarbij je op elke minigame wat krijgt, maar de rangen zijn dan wel wat duurder.
    Bijvoorbeeld:

Donator - €12,50
    Big Donator - €25,-
    Super donator - €50,-
    DRC-VIP - €100,-

En een speciale rang voor mensen die in totaal voor 200 euro doneren, dus DRC-VIP, en 100 euro voor bijvoorbeeld money/andere mensen!
    DRC-VIP+ - €200,-

Stel je zou de 2 ideeën hierboven uitvoeren, dan zou de donatieshop heel anders worden:

Categorieën:
    Ranks - Money

Ranks:

.. - 12,50
    .. - 25
    .. - 50
    .. - 100

Money:
    .. - 12,50
    .. - 25
    .. - 50
    .. - 100

Forum:

Suggesties:
    Player reports zouden niet voor iedereen zichtbaar moeten zijn, het gaat andere spelers eigenlijk niks aan of iemand wordt gereport, en dit kan.ook ruzie creëren...

Unban appeals zouden ook niet publiekelijk zichtbaar moeten zijn, maar alleen voor mods en hoger.

- Prefixen!

Een prefix die je voor de thread naam ziet in de lijst, bijvoorbeeld over welke minigame het gaat.
    Dit kan best handig zijn voor bijvoorbeeld bugs report, suggesties en announcements!

Voorbeeld: (Gekopieerd van een ander xenforo forum, van een server waarvan ik geen naam ga noemen.)
    Hier zie je de "Website" prefix voor de bugs report sectie daar, zoiets zou het moeten worden!

Nieuwe minigames:

- Annihilation!
    Dit is zeker weten mijn favoriete minigame!
    Meer info:
    http://drcnetwork.nl/index.php?threads/7205/

- Mariokart!

Huh? Wat? Mariokart?

Ja! De mariokart van Nintendo!
    In minecraft!

Het is heel uniek, en bijna geen servers hebben dit!

Maar er is een plugin voor, inclusief texture pack!
    Www.Dev.bukkit.org/plugins/mariokart

Meer ideeën binnenkort!

Last edited: Aug 13, 2014
    • Agree Agree x 2
    • Like Like x 1
  2. Brammes Guest

serverwijde ranks? wat moet er dan met de huidige ranks gebeuren?
    iedereen weer member maken? :/

en over die pets: ze kunnen niet vechten omdat dat niet bij de plugin zit (drm heb je het nooit gezien) aangezien een developer inhuren geld kost en niemand het hier kan / gratis wilt doen komen er niet van dat soort vermakelijke custom made plugins..

als er nu een bug is bij factions waarmee je geld kan cheaten , blijft het daar. als je overal dat geld dan krijgt.... dan is het probleem veeeel groter

• Agree Agree x 3
  3. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Leuke ideeën! :D

4. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Je krijgt de rang voor hoeveel geld je in totaal al hebt gedonneerd
    Ik dacht dat DRC eigen developpers had?

Misschien dat je factions/survival hierbuiten moet laten, maar de andere minigames wel!

Verstuurd van mijn ST26i

5. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Bij kit pvp moet niet je enderchest geleegt worden. Ik speel veel kitpvp en heb dus ook diamond armor prot. 5 dat kost alleen al met enchantments 20K. Kdr klopt niet omdat bijde stastieken niet gelijk lopen ik kan iemand zijn kill krijgen om hem een keer te slaan en iemand anders hem te laten killen. Als je geluk hebt dan. Geen globale ranks want niet elke server heeft even veel ranks.

En globaal money is ook niet handig via survival kun je veel sneller geld krijgen dan op skyblock/skywars

- The Golden Goose

6. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Mijn enderchest wordt elke dag gereset.. Het was een bug.
    KDR? Waarom doen ze niet gwn kills:deaths?

Bij globale ranks worden alle bestaande ranks weggehaald, en worden er nieuwe ranks gemaakt met dingen op alle servers.. (Als je al een rang hat krijg je een rang van een.vergelijkbare prijs.

En bij globaal geld worden dingen natuurlijk eerst aangepast, maar er moet natuurlijk wel worden gekeken naar de lengte van een potje, 1 min kit pvp of 30 min Hungergames?

Verstuurd van mijn ST26i

7. Brammes Guest

mensen die voor survival hebben gedoneerd krijgen dan een rank op factions ect.
    leuk, maar dan donate niemand meer en dan is het na een maand gedaan..
    omdat jelle op elke server aparte ranks en nu drc zo groot is geworden is dit niet meer aan te passen, dit kost teveel geld.

drc heeft een aantal developers ingehuurt dus als je zelf iets kan (plugins maken, websites coderen ect.)
    dan kan je altijd jelledrc contacteren

8. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Suggesties geüpdate;
    Forum toegevoegd

Verstuurd van mijn ST26i

9. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Er zijn als donaters die 100 euro gedonate hebben aan een rank. Als ze voor even veel geld ook een faction kitpvp en andere servers een rank krijgen hebben zij daar direct ook een max rank terwijl ze daar niet spelen. Dat komt inderdaad zoals brammes al zij niet ten goede van de server.
    En de hele economie van elke server omgooien voor z'n update is niet nodig. Jelle is al druk bezig met factions en survivalgames.

- The Golden Goose

10. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ík denk dat dit beter is voor de servers en dat dit voor meer donaties zorgt

Verstuurt vanaf mijn Sony Xperia J

11. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ALLE grote servers hebben de ranks zo, en daar blijven mensen toch ook doneren?

En dat van die developpers wist ik niet :)

Verstuurt vanaf mijn Sony Xperia J

12. GuidoVI Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Unban appeals zijn juist leuk om te lezen D:

• Like Like x 8
    • Creative Creative x 1
  13. Brammes Guest

Al die grote servers zijn zo (slim) geweest om dat vanaf het begin in te stellen ja :/

Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

14. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Over de unban appeals, het is juist goed dat iedereen het kan zien. Spelers die nog nooit geband zijn kunnen zo weten waar de grenzen liggen. In het ingame gedragen enz.
    En natuurlijk een unban appeal is altijd leuk om te lezen.

- The Golden Goose

• Like Like x 2
  15. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Geen van deze ideeen vind ik geschikt voor de server,
    Of de gehele economie valt in elkaar omdat overal het money
    zelfde is.
    Of de gehele economie valt in elkaar omdat mensen opeens overal
    bv. een rank van 100 euro hebben omdat ze dit voor survival hebben gedoneert.
    Laten we eerst kijken of Jelle de bugs eruit kan krijgen en dan zien we wel verder, <- Lijkt me het beste idee

16. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Hij had het niet alleen maar over geld en nieuwe ranken. Hij had het ook over: vrijspeelbare kits, pets in de hub/lobby en dat je player reports niet kan lezen. Waarom zouden die niet geschikt zijn voor de server?

Last edited: Aug 10, 2014
  17. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Ik vind het rank idee helemaal niks. Want stel je voor, ik speel alleen survival, dan moet ik bakken met geld gaan doneren voor de hoogste survival rank, terwijl ik die andere helemaal niet nodig heb? Of zie ik dit nou verkeerd?
    Ik denk dat de huidige ranks op de server wel goed zijn.

Voor de rest zitten er wel wat goede en leuke ideeën bij!

Last edited: Aug 10, 2014
    • Agree Agree x 2
  18. David/555shadow Gold Miner DRC Veteran

Ik kan me niet vinden in dat rank idee, er zijn mensen die voor 5 euro donater hebben gekocht, en als het veranderd dan komen ze dus 7.50 te kort om nog steeds donater te mogen zijn? precies zo bij de rest van de ranks.

en weet je zeker dat je bij kitpvp elke nacht je stuff wordt gereset in je enderchest? dat heb ik namelijk nooit.

Het idee van vrijspeelbare kits is wel leuk, maar er zijn al zat mensen die dat hebben gehaald, dus dat zou betekenen dat die mensen meteen een voordeel hebben tegenover nieuwere spelers?
    -I.p.v dat je bij lvl 100 een kit krijgt zou ik dat doen bij lvl 999 (het max level)
    -het kit idee voor 24 uur zou ik veranderen naar 72 uur, dan wordt het iets uitdagender.
    -maar het idee voor 5+ KDR is prima aangezien er niet veel mensen zijn die daaraan kunnen tippen.

Verder voornamelijk leuke ideeën, Mvg.

• Like Like x 1
  19. Brammes Guest

ik vind het belangrijk dat iedereen juist een unban apeal kan zien. stel iemand verzint een verhaal dat jij hem hebt geholpen met cheaten, in de hoop dat hij een lagere straf krijgt. Jij wordt de volgende dag gebanned en je weet niet eens waarom..

misschien de optie toevoegen dat je niet kunt reageren op unban aanvragen als het je topic niet is?

• Like Like x 1
  20. David/555shadow Gold Miner DRC Veteran

Dat is denk ik niet nodig, dat is al een forumregel, doen mensen het wel riskeren ze een forumban, dus tenzij iemand de regels niet heeft gelezen gebeurt het al weinig tot niet, maar aan de andere kant gebeurt het dan helemaal niet meer, dus ik heb er een verdeelde mening over.

Thread Status:
Not open for further replies.