Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Bugs' started by vibrocil, Mar 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. vibrocil Woodcutter DRC Player

Hoi hoi,
    Had al altijd een beetje schade als ik uit een minecart kroop, vond ik op zich niet zo erg. Toen was het opeen meer dan 5 hartjes weg, deed ik aanpassing en at ik eens goed voor ik ging minecarten (2.6km van huis naar Xp farm :p) Nu merkte ik vandaag na weer zo'n ritje gedaan te hebben dat ik bij het uitkruipen van de minecart gewoon van de server gekickt wordt voor flyen ofzo? :D Staat de flyhack detectie ofzo misschien wat hoger? :D Geen idee wat het is :p Nu, te voet geraak ik er ook wel, zo'n potion of swiftness en wat sprinten gaat ook best wel nog vlug ik geraak er binnen de 10min. wat ook niet slecht is :p Toch maar even melden :p Mss al wat meer mensen opgevallen/gemerkt...

2. harrysfans Redstone Miner DRC Player

Als je schade krijgt is het misschien zo dat het plafond te laag is, waardoor je een beetje stikt. Ik maak het plafond bij mijn minecart stations altijd 3 of 4 hoog.

3. SvenDRC Nether Explorer DRC Veteran

Nee, de fly protectie is nie aangepast, waarschijnlijk is je dak gewoon te laat? Zoals harrysfans al zei.

4. vibrocil Woodcutter DRC Player

Euhm is 3 hoog, had er anders geen problemen mee, zal eens proberen met 4 hoog en kijken wat het geeft... Bedankt alvast voor de respons!

EDIT: 4 lijk te werken! Dat wordt eventjes héél wat halte aanpassen :p

5. Avho Redstone Miner DRC Player

Slotje? het probleem is toch opgelost.

6. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

De topic zal gesloten worden zodra een forum-mod het ziet -_-

Topic gesloten, probleem opgelost.

Thread Status:
Not open for further replies.