Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Hotdog-MinePlayer, Aug 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hotdog-MinePlayer Newbie DRC Veteran

Hallo

*Minecraft naam: MinePlayer
    *Wat heb je gedaan: Neppe Deathtrap

Nou, zou ik alstublieft een unban mogen?
    Hier is het verhaal.

Ik speelde survival maar toen spamde iemand iemand mij met tpa genaamt: 'Tacos' (en dan nog wat maar dat ben ik vergeten.) dus ik dacht ik ga een kleine gat maken met water waar hun niet in konden verdrinken en hun daar in tpen. Dus ik deed dat en het was best wel grappig, dus ik vroeg aan een vriend genaamt xDesiix om te komen kijken, dus toen ze kwam zag ze het en zei ze: ''laat hun verdrinken en zet glas boven'' Dus ik deed dat en toen kwamen ook een paar mensen tpen naar mij met hogere ranken dus ik tpde hun voor de grap erin maar dan met een gat bovenaan. Dus toen kwam de mod en dacht dat ik ging deathtrappen omdat xDesiix erin sprong en dacht dat ik dat had gedaan. Dus eigenlijk was het geen deathtrap bedoelt, het was gewoon bedoelt als: ''Kan je stoppen met tpen?''

Dus daardoor ben ik gebant.

2. drdoct Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Know what works better? a ticket.

I know the person you are referring to and they are actually banned just like you and your accomplice. Though the explanation sounds compeling, however the ban will remain in effect.

Thread Status:
Not open for further replies.