Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by samvhXD, Feb 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. samvhXD Woodcutter DRC Veteran

Hallo DRC, ik heb een vraag aangezien je geen klei (ik weet dat ik daarvoor een tempban heb gehad) en sand mag weghakken uit deserts/ mesa biomes. Wil ik vragen of ik wel dirt mag hakken ik woon namelijk op de oceaan en dan heb ik nog wel eens dirt nodig.

Mvg, samvhXD

2. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Dirt mag altijd

3. SwekSenpaiPRO Diamond Miner DRC Veteran

mag dat niet, zand en clay? :/

4. Reynout123 Server Admin Staff Member Server Admin

Hier is er genoeg van overal :) en hier is ook geen aparte regel van dus ja dit mag zeker als je dat nodig hebt :)
    --- This message was merged, Feb 17, 2015 ---
    Sand niet omdat mensen dat sandbiomes gaan uitgraven. Clay is dat hardend clay uit de messa biomes dit zorgt ervoor dat de biome lelijker word. Indien je een huis bouwt en je wilt een kelder mag je (volgens mij) wel dat sand/clay wel weg doen. Maar ik zou dat voor de zekerheid vragen aan een staff die dan online is.

• Agree Agree x 1
  5. samvhXD Woodcutter DRC Veteran

Bedankt iedereen:)

6. Airwin_ Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik weet niet of dit wel mag dus beter vragen we het aan de staf @robinwiel @Xcnix

7. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Dat ligt er natuurlijk aan, als je op een hele veld 4 stapels dirt gaat lopen weg graven is het misschien strafbaar, maar als je netjes op verschillende plekken een beetje weg graaft (dat het er dus nog een beetje fatsoenlijk uitziet) is het niet erg. Ik had dit trouwens ook aan @ADEdge gevraagd en hij zei dat dit niet mocht, maar net als bij zand mag je het wel onder water of onder de grond graven. Ik weet dit natuurlijk niet zeker en ADEdge is ook maar een moderator en geen admin. Je zou dit dus het beste aan een admin of hoger kunnen vragen.

8. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

De regel van woestijnen / mesa biomes uitgraven is er inderdaad om te zorgen dat de wereld nog ergens natuurlijk uit ziet. Als je natuurlijk dirt of zand weghaalt om er te kunnen bouwen, dan is het goed.
    Je kan ook gewoon stripminen naar diamonds, gold, iron en al die zooi. Elke keer dat je dirt vindt, graaf je het op. Of vote eventjes en koop dirt ermee.

9. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Je mag gerust dirt hakken, zolang je maar geen diepe gaten maakt waar mensen in kunnen vallen. Zorg dat je het geleidelijk uit een landschap mined, dan heb ik er geen probleem mee! :)

• Agree Agree x 1
  10. ADEdge Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik zei dat het netjes moest blijven niet dat het niet mag :)

Last edited: Feb 19, 2015
  11. AngeloHo Gold Miner DRC Veteran

Natuurlijk zei je dat arda.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.