Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Suite, Apr 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suite Woodcutter DRC Player

Vandaag, ik was beetje aan t kijken naar leuke servers en ik dacht, let's go to drc!
    Mijn broertje is dus een week, misschien 2 weken geleden gebanned wegens x-ray. Toen hadden we gewoon weer een ipban. Ik sta hier dus ook helemaal buiten. Hij is overigens al geunbanned en kreeg een temp ban van 6 weken. Ik was al unbanned. Ik wou dus lekker op drc, gaat robinwiel me bannen wegens x-ray omdat ik volgens hem x-ray gebruik. Komop... Ik gebruik totaal geen x-ray meer, al een jaar niet meer! Ik heb helemaal niks gedaan en ik wordt zomaar geband! Kunnen jullie me svp weer unbannen? Ik weet het, ik ben al zovaak geband... Maar deze keer slaat t nergens op! Zou ik svp weer erop mogen spelen? Mijn broertje moet inderdaad zijn temp ban uitzitten, en hij snapt ook dat hij het niet had moeten doen. Maar nu ben ik gewoon voor niks gebanned.

*Minecraft naam: Snorlex
    *Wat heb je gedaan: X-ray (Volgens Robinwiel, waar niks van klopt ...)
    Wie heeft je geband: Indien bekend noem mod/admin/owner met @ ervoor @robinwiel
    Bewijs: (Screenshots, Video's) Dit lijkt me wel genoeg.

2. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Beste Snorlex,

Raar dat je hier niks meer van weet. Op 30 maart ben je namelijk opnieuw gebanned, deze keer voor xray.
    Ik heb je nu alleen gebanned, omdat alle bans zijn vervallen. We zijn op het moment nog bezig om de bans uit te zoeken.
    Ik laat @Xcnix hier verder over oordelen.

3. Suite Woodcutter DRC Player

Ik snap hier echt helemaal niks van! Ik weet zeker dat ik niet ben gebanned! Dit is dan waarschijnlijk die ip-ban van mijn broertje?

4. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Nee dit is een account ban.
    Wacht gelieve nu op @Xcnix

5. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Snorlex

Onzin???? ik heb bewijs tegen je. Ik kreeg een melding dat JIJ X-ray gebruikte en ben je toen gaan volgen.
    Laat ik 1 hint geven. 7 pagina's dia logs in 20 minuten is sowieso onmogelijk.
    Dus vertel me nu maar het echte verhaal. En dat Wollah je broer (die ik ook geband heb) is heeft
    hier niks mee te maken

6. Suite Woodcutter DRC Player

Ja? Ik was gewoon aan t minen that's all! Ik heb geen xray, dat heb ik al vaak genoeg gezegt! Je mag best mijn minecraft versions gaan bekijken ofzo... Ik heb geen nodus ik meen het!

7. Suite Woodcutter DRC Player

Ik wou dat ik gewoon helemaal opnieuw kon beginnen. Zoveel gezeik op de server. Drc is zoo leuk vanwege de survival. En je toevallig ben ik het keer op keer. En ja ik doe het ook zelf. Maar komop. ik wil geef fouten meer maken en dat doe ik ook niet meer. Maar ik snap niet hoe het kan dat ik geband ben! ALWEER!

8. Suite Woodcutter DRC Player

Ik ben helemaal niet opnieuw begonnen. Jullie lopen nog steeds zo negatief te doen. En je oke ik heb x-ray gebruikt. Ik had geen ene *PIEP* meer. Ja, en ik weet dat ik opnieuw de fout in ging. Maar hoe kan ik dit oplossen? Ik denk dat ik mijn kansen nu verbruikt heb. En ja ik weet zeker dat ik ook nooit meer de fout in zou gaan. Ik weet dat jullie mij opnieuw zullen straffen en nooit meer zullen vergeven. Ik wil gewoon nog 1 klein kansje, om normaal drc te spelen. Ik doe helemaal niks meer. X-ray is van mijn computer af om nog meer gezeik te voorkomen.

9. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Allereerst bedankt @Maxuseant voor het reageren op de post.

Suite je begrijpt wel dat hier consequenties aanhangen. Eerst doen @Maxuseant en @JelleDRC veel moeite om
    je te unbannen. Nadat dit gelukt is word je een paar dagen later geband. Je hebt na je eerste ban nog niets geleerd.
    Kom over 6 weken terug met nog een aanvraag dan kijken we verder.

#slotje

Thread Status:
Not open for further replies.