Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Konings1991, Aug 19, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

- Ingame naam (van de beschuldigde): Koolmees71
    - Reden van klacht?: Kicked for helping??
    - Datum en tijd: 19-08-2013 00:40 Ongeveer of nog iets eerder
    - Bewijs: Geen screenshots gemaakt, Kijk maar in de chatlog ofso

Ik was in de hub met UltraVioletGamer aan het kijken hoe er mensen in de minigames kwamen. We kwamen erachter dat als je met rechtse muisknop op een van de 2 bordjes klikten dat je er in kwam. Ultra verzocht iedereen te vertrekken en naar wat tijd was iedereen eruit. Vervolgens was ik terug in de hub en ultra nog niet. In de hub zie ik koolmees hekjes bouwen om de portal heen in de hoop de mensen er niet meer in kunnen. Ik zeg vervolgens Het gaat om de bordjes koolmees. Dit herhaalde ik meerdere keren omdat koolmees doorging met hekjes plaatsen. Vervolgens zeg ik die hekjes hebben geen nut want je kan het bordje nog aanklikken. Ook andere mensen die erbij stonden zeiden dit ook. Ik liet het zien door boven de hekjes te gaan vliegen er tussen te vallen zo recht voor het bordje. Dus dan sta je tussen de hekjes en kun je het bordje nog steeds aanklikken. Toen ik daar stond zei ik Check. toen vloog ik weer omhoog en werd ik gekickt door koolmees met de reden: Doe Normaal. Ik kom vervolgens weer online in de hub en ik vraag waarom ik gekickt wordt als ik probeer te helpen... geen antwoord nogmaals gezegt zegt koolmees iets in de richting van je wil weer op de 1e rij staan. Ik zei toen nogmaals dat ik gewoon probeerde te helpen. zegt koolmees Doe normaal. Toen zei ik: ??? en ging ik offline Ook heb ik gezegd dat het altijd zo is dat jullie niet naar me luisteren als ik ergens mee probeer te helpen op Ultra na dan.
    En dat vind ik nog het grofste van alles dat ik meerdere keren uitleg hoe mensen erin komen dat er vervolgens niet geluisterd wordt en het alsnog wordt gedaan zodra iemand anders het zegt.

• Like Like x 2
  2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Dit wordt leuk.

• Like Like x 6
  3. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Hoi Konings en andere geinteresseerden (Jelle)

Nee hoor dit wordt niet leuk :) Ik kan hier heel kort in zijn. Ik denk niet dat er hier een probleem is, namelijk. Ik kan nu wel alle stappen gedetailleerd uitleggen. Dus precies vertellen wat er volgens mij gebeurd is maar dat heeft geen nut.

Wat dit voorkomen had, was nadenken hoe het er aan mijn kant van het scherm uit zag.

Als ik wordt gehaald om te handelen, dan ga ik niet elk berichtje in de chat lezen. Als ik er dan ben, dan ga ik dat doen wat nodig is en niets anders.

De reden dat ik je kickte was omdat het sluiten van een hekje alleen kan als er niemand tussen staat. Daarna verwissel je een aantal dingen in je redenatie: jij zei eerst "dat het altijd zo is dat jullie niet naar me luisteren als ik ergens mee probeer te helpen" en daarop zei ik "doe normaal". Daarmee wilde ik zeggen dat je niet zo beledigd moet reageren. Dat je nu alweer zo beledigd bent dat je hier een topic over moet maken laat genoeg zien. Van een muis een olifant maken heet dat!

Kortom: we waarderen het dat je helpt, maar als je niet nodig bent moet je dat ook inzien. Als je dat niet doet kunnen dit soort misverstanden ontstaan. Een klacht indienen is dan wel heel flauw en een klacht indienen tegen een admin die gewoon zijn werk doet dom! Je "gevoel" niet gehoord te worden is niet iets dat ik deel en me niet bewust van ben. Deze aanval naar mij toe is wel bewust.

ik neem aan dat het hiermee afgedaan is.

vr gr
    Koolmees

• Like Like x 2
  4. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

hallo koolmees, Ik ben ten eerste al heel blij dat je tijd neemt en ten tweede ook nog fatsoenlijk reageert op dit topic. De reden voor mij om deze klacht in te dienen is dat ik het niet leuk vond dat je me kickte voor de rede: Doe normaal als ik wil helpen. Volgens mij zei je niet doe normaal op het bericht: dat het altijd zo is dat jullie niet naar me luisteren als ik ergens mee probeer te helpen. In de chat vroeg ik gewoon waarom ik wordt gekickt als ik probeer te helpen en daarop antwoordde je met doe normaal. EN dat was dus de beslissende druppel die voor de klacht zorgden. Dus ja je leest wel degelijk wat ik zeg maar zoals ik al zei niet als het helpend is alleen als het klagend is.

Kortom: we waarderen het dat je helpt, maar als je niet nodig bent moet je dat ook inzien. Dat was het dus ook je deed iets wat er niet voor zorgde dat de mensen er niet meer in kunnen en daarom ging ik roepen. Maar goed ik moet me idd ook even op jouw beeldscherm focussen en ik snap ook wel dat je niet alles zomaar even kunt lezen wat er gezegd wordt. Ik wilde je gewoon laten inzien dat het verre van leuk is om zo gekickt te worden en vervolgens nogmaals de woorden Doe normaal te krijgen als ik vraag waarom.

Snap je?

• Like Like x 1
  5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Ik snap je. Maar maak voortaan gewoon even een conversatie aan. Dit is niet de methode om dit soort dingen op te lossen.

Veel DRC plezier.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.