Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Leon。, Apr 7, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hallo Dutchrastacrafters,

Ik heb de laatste tijd erg vaak gezien dat mensen hulp nodig hebben met het doneren voor Dutchrastacraft.
    Daarom heb ik de tijd genomen om een handige en gebruikvolle hulp thread te maken voor het doneren aan DutchRastaCraft.

LET OP: U accepteert de volgende voorwaarden: DutchRastaCraft kan niet aansprakelijk worden gemaakt bij betalingsproblemen en er wordt in ieder geval niet terugbetaald. Ook bij een ban is er geen terugbetaling mogelijk.

-Donaties worden niet doorgegeven van account naar account, éénmaal gedoneerd voor de account kan het niet naar een andere account worden overgeplaatst.

[​IMG] (Klik op het afbeelding om naar de donatie pagina te gaan)

eenmaal op de site aangekomen kies je waarvoor je wilt doneren. (Survival, Factions, KitPvP, Creative, Unban)
    LET OP: WEES ZEKER DAT JE VOOR HET GENE DONEERT WAAR JE VOOR WILT DONEREN, EENMAAL GEDONEERT IS GEDONEERT EN IS GEEN GELD TERUG GARANTIE.

Eenmaal gekozen waar je voor wilt doneren klik je op het [​IMG] symbool achter het gene waar je voor wilt gaan doneren, Klik vervolgens op ADD TO CART om het aan je winkelwagentje toe te voegen.

Scrol naar beneden en klik op het vakje 'I agree to the terms and conditions of this purchase' om de voorwaardes van het doneren aan Dutchrastacraft te accepteren.
    Klik vervolgens op één van de afbeeldingen om naar de betaal pagina te gaan waar jij mee wilt betalen. (PayPal of Paymentwall*) (* Paymentwall heeft 4 verschillende optie's om mee te betalen: CreditCard, Bankoverschrijving, SMS of een prepaid-kaart oftwel een paysafecard)

Betalen via PayPal: Klik op de afbeelding van PayPal, Je komt vervolgens op de site waar je je gegevens moet invullen (of je kan inloggen met je PayPal account als je die hebt). Klik vervolgens op PAY en Wacht totdat je het scherm voor je krijgt waarin staat dat je de betaling voldaan hebt en dat je donatie is aangekomen

Betalen via Paymentwall: Klik op de afbeelding van Paymentwall. Je komt vervolgens op een site waar je 4 keuzes hebt. CreditCard, Bankoverschrijving, SMS, Prepaidkaart. Kies op het gene waar je mee wilt betalen vul de gegevens in en klik op (Bij creditcard: Kopen, Bij bankoverschrijving: Doorgaan, Bij SMS: Doorgaan, Bij prepaidkaart: Betalen).
    Wacht totdat je het scherm voor je krijgt waarin staat dat je de betaling voldaan hebt en dat je donatie is aangekomen.

TIP!: Maak een printscreen van het scherm dat je de donatie hebt voldaan, dit kan je als bewijs gebruiken als je donatie van een rank, claimblocks, Drc-money binnen een bepaalde tijd niet binnen hebt gekregen zodat Jelle weet dat je gedoneert hebt. (hij zal dan het gene waar je gedoneert voor hebt handmatige toevoegen).

Dit is een Hulp thread waar ik de gene die moeite hebben met doneren wil helpen, plaats a.u.b. geen haat berichtjes.

Heb je nog hulp nodig of vragen plaats dan gerust een post hieronder of stuur mij, Jelle of iemand van het staff team een berichtje zodat je geholpen kan worden.

De PaySafeCard kan je vanaf elke leeftijd kopen, ze zijn verkrijgbaar bij onder andere een krantenwinkel & benzine pompen en de hema!

Last edited: Apr 8, 2014
    • Like Like x 2
  2. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Mooie en duidelijke beschrijving, ik ga zelf ook doneren voor golddonator
    Dankje dat je hier de tijd kon voor nemen :):):):

3. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Of je doet gwn /buy ingame en je kan daar ook alles met

• Like Like x 4
  4. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Weten jullie of je een paysafecard onder de 18 ma kopen?

Deze tekst staat onderaan deze reactie zonder enige goede reden, schrijffouten voorbehouden

5. bataklik99 Coal Miner DRC Veteran

Je kan gewoon een paysafecard kopen in een Krantenwinkel.
    Want ik heb het al gedaan en ik ben onder de 18 Jaar dus.

6. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Een Paysafecard kan je vanaf alle leeftijden kopen.
    Je doet dit onder andere bij een Krantenwinkel of Benzinepomp zoals de Avia waar ik ze altijd haal.

7. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

Je kan paysafe kopen bij de hema en leeftijd maakt niet uit

8. Bink Hunter DRC Player

hallo, Thekingleon kan je nog steeds een unban kopen
    en kan je een keertje iets maken wat je krijg als je /kit doet

9. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Dat kan dacht ik voor 30€, maar waarom een unban kopen als je "onschuldig" bent.

-Laurens, Kippenkoning en McDonalds Manager ;)

Deze tekst staat zonder enige goede reden onderaan deze post...
    Schrijffouten Voorbehouden!
    Love Chickies and Chickens <3
    Look at my new self made Profile Picture! :D
    Downloaded en Bought TAPATALK PRO :D

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.