Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by milkacow, Aug 4, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Hey DRC'ers
    Ik speel al een tijdje een nieuw spel, dota 2. Een spel dat je kan downloaden via steam. Aangezien je dit spel met vrienden kan spelen leek het me leuk om ook met jullie dit spel te gaan doen.

Wat is dota 2?
    Dota 2 is een online game. Je hebt 2 Teams: de Radiant en de Dire. Je zit met 5 mensen in een team. Dit betekend 10 spelers per game. In het begin van de game moet je een hero kiezen. Er zijn 3 soorten heroes;

Strength
    (STR)
    Agillity (AGI)
    Intelligence (INT)

Elke Hero heeft speciale abilities. Per level up kan je 1 ability unlocken/upgraden. Om sommige abilities te activeren heb je mana nodig. Ook zijn er passive abilities. Deze kosten geen mana. Je gaat een level up door middel van het halen van EXP. Je komt aan EXP door creeps (groene monstertjes) of een hero te killen. Ook krijg je geld van het killen van heroes en creeps. Daarmee kan je items kopen die bij je hero of de situatie passen. Heroes kunnen verachillende rollen aannemen. Voorbeelden daarvan zijn support, Carry (veel DAMAGE doener), tanker (iemand die klappen opvangt) enzovoorts het doel is om de ancient te vernietigen. Dit is een gebouw in de spawn. Een leuke game met een duur van ongeveer 30 minuten, de game kan ook offline gespeeld worden.

Geïnteresseerd?
    Wil je deze game ook spelen of speel je het al en je wilt het een keertje samen spelen dan kun je het op dit topic posten.

Extra
    Hulp nodig, ik ben bereid je te helpen.

Vind je het niks?
    Gelieve niet de post af te kraken.

2. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Len en Bram mag ik jullie steam naam?

Bram kom dan ook eens dota spelen :)

3. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Zou ik je skype mogen? Ik wil het best eens gaan proberen. Als jij me ietswat wil helpen?

4. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Kan ook met team speak?

5. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

For sure. Ik zal je vast wel eens online zien verschijnen, miss morgenavond ?

6. milkacow Obsidian Miner DRC Veteran

Als jij het dan al gedownload hebt?

7. Aviccii_ Nether Explorer DRC Veteran

Ofcourse, ik heb enkel morgen belangrijke wedstrijd dus ik zal gaan slapen nu. :)

• Agree Agree x 1
Thread Status:
Not open for further replies.