Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by NathanAlbertini, Aug 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Hallo mensen van drc.

Ik vandaag eens in oude topic te kijken en ik las iets over een pixel art wedstrijd over de film : hoe tem je een draak 2. Dus ik dacht ik doe er ook 1 alleen iets anders.

Doel van de wedstrijd :
    1. Maak een pixel-art , skin via een site of een mooi huis. ALLES MAG. Als het indrukwekkend is en mooi of apart ( op de goeie manier ) is het goed !
    2. Maak een screen shot en stuur hem naar mij via een conversatie of zet hem op deze topic.
    3 maak het mooiste gebouw , pixel-art , of skin en win !

Skin maken via een site iets anders!
    Maak een screen shot in f5 van je achter kant en voor kant en stuur ze de screenshots en een linkje van je skin via een conversatie.

Omdat ik heel weinig nog op drc speel wil ik nog wel even iets grappigs doen om weer een beetje aan die goeie tijd te denken aan drc.

Er zijn wel nog wat regels
    1. Deelnamen verijst een bijdragen van 500 survival money. Aangezien ik nog wel een prijs wil gaan geven, die blijft nog wel even geheim om bepaalde redenen.
    2. Niet bij andere af kijken of van Google of andere zoekmachines kijken. Je mag wel een plaatje hebben van je persoon of ding, maar niet van iemand anders die de pixel art al is heeft gemaakt en heeft gezet op Google. Dus als je elza hebt van frozen wel het echt plaatje van de film en niet al een pixel art. Geld ook voor huizen! Niet filmpjes kijken hoe je het kan maken!
    3. Als je een skin maakt : NIKS DOWNLOADEN. Als ik er achter kom dat je hem gedownload hebt, meteen gediskwalificeerd! Ook niet een skin gaan edite!

Aanmelden graag op deze topic zodat ik er later een lijstje Van kan maken. Jullie mogen t/m zaterdag 22 aug. Je hebt dan 2 weken om het te maken op drc creative/survival ( wat jij het leukst lijkt ).

Ik doe even een lage schatting nu voor de prijs : 10k! I know het is heel laag maar ik kom met het echte zekere getal zondag!

Gr nathan/Collecty321

Last edited: Aug 20, 2015
  2. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Jochem was me net voor maar het moet op een site. Sorry alweer iets wat best onduidelijk is....

• Like Like x 1
  3. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Mijn HTTYD2 Dubbele wedstrijd :D

Het probleem is dat mensen zo'n skin kunnen maken en niet door hebben dat hij bijna lijkt op een andere skin, waardoor het lijkt alsof hij een skin heeft gedownload en bewerkt.
    Lastig om een lijn te trekken bij die regel.

Leuke contest, verder.

4. MeMatty Event Team Event Team

Bij jou eindigt de vakantie misschien pas volgende week, maar voor mij deze week al.
    Dus de datum is dan erg onduidelijk...

• Like Like x 1
  5. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Als ze zeggen dat ze hem zelf hebben gemaakt vind ik het prima!

Shit dat was ik nog helemaal vergeten ook ! Wat zou jij dan een goeie tijd vinden ? Zou 2 weken genoeg zijn ? Want dan verander ik het wel naar 2 weken. Ik heb nog geen school dus kan ook nog niet meteen inschatten hoelang het dan kost met school.

6. MeMatty Event Team Event Team

Ik heb denk ik wel genoeg aan 2 weken ja, maar je moet niet alleen rekening houden met mij. (als ik meedoe dan he)
    Ik vind het alleen nog een beetje onduidelijk. Want ik wil eigenlijk wel eerst weten wat de prijs is, want anders ga ik mijn best doen op een skin, maar dan krijg ik een flut prijs. (bijv. 5k ofzo)
    Ook wil ik weten of dit overlegt is met staff team en dat er niets tegen de regels in gaat. Anders ben ik straks de pineut of heb ik (zoals eerder gezegd) weer eens mn best gedaan op een skin en krijg ik niets.
    Graag dus wat extra informatie. (En misschien een voorbeeld?)
    Thnx.

Matty <3

7. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Verandert maar 2 weken. De prijs is rond de 10k denk ik. Als je me de door stuurt aan het einde is het soort van ik betaal voor de skin met in game money dus dan kan het wel denk ik? Ander vraag ik wel even @Anesitas. Is het oke of moet ik toch iets meer er voor regelen met het staff team ?

Verder zou ik graag willen weten wie mee doet? Als je interesse hebt graag zeggen!

8. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

10k is nog een goede prijs voor zo een contest, maken ze het in creative of survival?

9. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Het was de bedoeling om Skins te maken op sites! Voor je skin in game te dragen. Alleen ik denk niet echt dat mensen dat willen ze te zien! Dus ik denk dat ik het toch verander naar pixel arts.

Ik weet ook dat 10k niet echt veel is maar ik heb geen idee hoeveel ik heb! En kan ik nu ook niet zien pas op zaterdag dus daarom doe ik even een lage inschatting.

10. MeMatty Event Team Event Team

Anders doe je gewoon beiden?
    Dat je pixelart kan maken en skins op websites?
    Alleen zou ik voor mensen die pixelart maken wel een lagere prijs geven, want dat is wat makkelijker dan skins op websites.

11. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Ik doe nu gewoon even pixel arts. Ik heb nu echt een schatting gedaan die heel beschijnen is : 10k! Het kan oplopen tot 25/20k zou je dan mee willen doen ? Er moeten wel sowieso stuk of 5 mensen willen doen om het door te laten gaan.

12. MeMatty Event Team Event Team

Ik doe niet aan pixel art, sorry.
    Ik zat wel te denken aan internet skin, maar dat mag je zelf beslissen.

13. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Dan doe ik wel gewoon alles wat creatief is en voor minecraft. Skins of pixel-art of mooie gebouwen idc alles wat mooi en indrukwekkend!

Thread Status:
Not open for further replies.