Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by behringer, Jun 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. behringer Gold Miner DRC Veteran

Nou Heb ik er genoeg van ik ben vandaag uren bezig geweest aan een nieuwe basis in faction aangezien mijn oude was geraid door hackers terwijl ik offline was.Dus ik ben vandaag uren bezig geweest aan een nieuwe base en ineens heel erg toevallig hebben agentmoo12 en een of ander (jogago) op een COMPLEET WILIKEURIGE plek onze base gevonden ik had gellukig het een half uur eerder ondoordringbaar gemaakt dooor er iets van 50 lagen water tegen te hebben en raad is ik hoorde robbem zeggen dat agentmoo12 erdoorheen glitchte ik ging kijken en hij was er niet 3 minuten later zitten ze ineens in onze base en killen ze ons en ik heb als zoveel verloren door hun en hun hacks om overal doorheen te komen ik heb meer als 65 uur in faction zitten wat ze al hadden gemolt en nu alweer. het is echt niet leuk meer voor mij en meerdere spelers.

Ik hoop dat dit achterhaald kan worden dat het inderdaad onmogelijk is om in onze base te komen want ik heb tegen mijn faction gezegd dat ze offline moeten blijven dus dan kunnen ze (waarschijnlijk) geen gaten ofzo in onze base maken willen jullie hier zo spoedig mogelijk naar kijken als jullie tijd hebben. Ik ben ooit nog is geraid door Brucaj toen werden mijn spullen niet vergoed ik hoop dat ik nu al hun spullen mag hebben als vergoeding vind ik wel zo eerlijk want hun hebben al mijn goeie spullen en dat was veel.

Behringer

EDIT: Als jullie bewijs willen moet er zo snel mogelijks iets aan gedaan worden het liefst nu want dan kun je ze op heterdaad bertrappen zoals ik al vermeld heb wij zijn niet met onze faction online op de faction server dus ze kunnen niet ff een zo genaamde ingang erin schieten met creeper eggs en dan kunnen we ze gewoon bannen want dan is het bewijs er....

Last edited: Jun 22, 2014
    • Like Like x 3
  2. WretcherBoy Redstone Miner DRC Veteran

AgentMoo en Jomagul kunnen binnen een middagje onze nieuwe basis vinden en vervolgens binnenkomen in een basis die unraidable is? Verklaring?

Dit is al de tweede keer!

• Like Like x 1
  3. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Is dat die glazen base? :0

4. behringer Gold Miner DRC Veteran

ja maar die base is niet alleen van glas dat is alleen beneden maar daarlanks kunnen ze er niet in

5. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Ik kan nu al zeggen en ik citeer de regels?: Wij vergoeden nooit spullen. Verder zullen we hier achteraan gaan en kijken hoe en wat er aan de hand is

verstuurd met mijn douche gordijn-5000

• Like Like x 1
  6. behringer Gold Miner DRC Veteran

Vergoeden......

Ik vind het zelf maar een kleine moeite om hun claims te unclaimen zodat ik mijn spullen terug kan pakken....
    Ik doe dit vooral voor mijn vrienden want ik vind het belangerijker dat hun het terugkrijgen dan als ik.... hun kunnen er ook niks aan doen dat is toch zielig....

• Like Like x 1
  7. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Dit is inderdaad zielig... Ik begin dit ook beu te worden. Er komen als maar meer en meer hackers op DRC. Die hackers hebben ondertussen al meer dan één base geraided met hun hacks terwijl dat ze nog niet eens een waarschuwing kregen? Dat vind ik er persoonlijk toch wel overgaan... Doe hier aub iets aan...

Verzonden vanaf m'n gsm.

8. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Wij doen ins best iedere hacker te pakken maar dat is niet mogelijk.op een andere manier kan ik niet zeggen

9. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Je hebt altijd bewijzen nodig om ze te bannen, ik weet het. Maar als je meer dan 5 personen hebt, die hetzelfde zeggen? Dan kan je ze toch minstens een waarschuwing geven? Zodat ze stoppen met hacken?

Verzonden vanaf m'n gsm.

10. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Als wij niet zelf niet constateren kunnen wij wel een waarschuwing gaan geven maar dan heb je misschien een speler minder die niet hackte maar gewoon lag had/ glitched gehad.

11. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Serieus? Als ze zomaar een paar bases kunnen raiden, waar meer dan 5 uur aan gewerkt is, volledig omringd met water? Kom op zeg... Je gaat me nou toch niet zeggen dat dat toeval is?

Verzonden vanaf m'n gsm.

12. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Lekker zeg die toon....

Ik beweer ook toch niet dat dit hier het geval is? ik geef je alleen een voorbeeld.

13. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Sorry hoor... Maar hoe zou je zelf zijn, moest je paar keer na elkaar geraided worden door hackers? Alsof wij hier iets aan kunnen doen?

Verzonden vanaf m'n gsm.

14. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Ik zou het ook niet leuk vinden.

En ik zeg toch ook niet dat jullie hier iets aan kunnen doen? of ben ik nu zo scheel

15. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Kijk... Kunnen jullie dan niet is gewoon met AgentMoo spreken ofzo? En dubbelaccount mocht ook niet toch? LoolRevenge en AgentMoo is dubbelaccount.

Verzonden vanaf m'n gsm.

16. hijden Redstone Miner DRC Veteran

Ik ga dat zeker doen. Ben op het moment niet thuis. Zodra ik thuis ben zal ik kijken of ze online zijn en met hun spreken

17. kasperm10 Gold Miner DRC Veteran

Bedankt! :)

Verzonden vanaf m'n gsm.

• Like Like x 1
  18. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran

IK WORD ZO ZIEK HIER VAN :mad:
    sorry voor caps

Last edited: Jun 22, 2014
  19. Bruqaj Iron Miner DRC Veteran

• Like Like x 2
  20. GM_always1000 Stone Miner DRC Veteran