Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Leon。, May 8, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Hallo en welkom beste drc,

Zoals je al aan de titel kan lezen komt er een DRC Wiki,
    Deze zal niet bij het staff team gemaakt worden maar door de spelers zelf.

Er zal langzaam aan gewerkt worden zodat jullie als drc community jou hulp kunt vinden op de wiki.
    Wat houdt dit in?

Er zijn verschillende features, bekijk deze alvast zelf
    http://nl.drcnetwork.wikia.com//

Er zal veel aan gewerkt worden, natuurlijk gaat dit niet snel doordat er met sources gewerkt moet worden.

Wil jij helpen met het opbouwen van de wiki? vul de template dan even in en verstuur deze via een conversatie naar mij, deze informatie zal natuurlijk niet aan iemand door verteld worden.
    Naam:
    Hoe lang speel je:
    Leeftijd:
    Je kunt ook tips achterlaten via een conversatie, dit kunnen natuurlijk verschillende dingen zijn.
    Bijvoorbeeld de look, pagina's, guides etc etc....

Ook heb ik een vraag aan jullie,
    Er moeten verschillende dingen worden toegevoegd, bijvoorbeeld een site emblem die in de tablad komt te staan in je browser en een logo van drc.

Heb jij 1 van deze 2? Stuur deze dan door via een conversatie.

Deze wiki wordt alleen gemaakt met de rede, Om jullie te helpen.
    Er zijn geen kwade bedoelingen het is gewoon iets om jullie te helpen in-game maar ook misschien wel met dingen op het forum zoals hoe maak ik een Nieuwe Topic etc etc.

Er zal zoveel aan geedit worden maar dit wordt allemaal gedaan in vrije tijd, dus er kan niet altijd geedit worden.

Mvg, Leon

Last edited: May 8, 2015
  2. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Hey Leon

Ik vind het fijn dat je dit wil doen om andere mensen te helpen. Het is een goed idee en ook al vaker voorgesteld. Allemaal samen kunnen we dit inderdaad doen, maar dan moet het wel professioneel blijven. Ik spreek bijvoorbeeld over kleine dingen: DRC moet altijd met hoofdletters, ook in de titel etc. DRC Network in een URL is beter geschreven als drcnetwork ipv drc-network etc.

• Agree Agree x 1
  3. bravo229 Guest

Leuk idee!
    Ik wil zo af en toe wel eens een tutorial schrijven ofzo, maar ik ga niet met de website zelf helpen.
    Ik heb een andere website die ik constant moet bijwerken. 1 Vindt ik eigenlijk wel genoeg. :p

4. KleineTom Gold Miner DRC Veteran

*dan
    *vind

Kon het niet aanzien :S

• Like Like x 1
  5. laukoenlok Woodcutter DRC Veteran

Wat een grammarnazi toch Kleine Tom

6. NathanAlbertini Redstone Miner DRC Veteran

Goed gedaan man ziet er vet uit ! Ik ga er niet veel op kijken of gebruiken maar alsnog wel vet ;)

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

En waar is mijn fout nu precies?

8. universal Gold Miner DRC Veteran

je fout zit hem hier

ook in de titel etc. DRC Network in een URL kan beter geschreven worden als drcnetwork ipv drc-network etc.

9. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik zie de fout niet, enkel dat jij het op een andere manier zegt. Zeker niks te maken met die "dan" dat KleineTom over praat.

10. universal Gold Miner DRC Veteran

Het is een veelvoorkomende fout, maar als je het verkeerd aanleert ga je elke als met dan verbeteren

11. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Je moet ''dan'' gebruiken wanneer 2 zaken aan elkaar verschillen.

Je moet 'als' gebruiken wanneer 2 zaken gelijk zijn aan elkaar.

12. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Misschien ook een "Commom Grammar Mistakes" wiki? (JK)

Ik wens jullie in ieder geval veel succes met de wiki, alleen betwijfel ik of het goed gaat lukken met deze software.
    Misschien zou Jelle beter een XenForo module kunnen gebruiken, en dan een of meerdere mensen aanstellen als wiki moderator.
    Hiermee kan je het ook gelijk opsplitsen in Nederlands en Engels.

13. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Jullie zitten allemaal fout en lezen de context aaaaaallemaal verkeerd.

Jelle bedoelt in zijn zin dat als DRC Network in een URL staat, dat het dan beter geschreven wordt ALS drcnetwork in plaats van met een streepje tussen drc en network.
    De als in Jelle zijn zin stelt niet een vergelijking voor (dan had het dan moeten zijn), maar geeft aan hoe hij het liefste heeft dat DRC Network in een URL geschreven wordt.

Het stukje zin valt in het Engels te vertalen naar: "in a URL you should write DRC Network like drcnetwork instead of drc-network"
    --- This message was merged, May 9, 2015 ---
    Ik had bijna het topic gesloten, maar toen besefde ik me DAT DEZE DISCUSSIE HELEMAAL NIET OVER DE BEDOELING VAN DIT TOPIC GAAT

Last edited: May 9, 2015
    • Winner Winner x 5
    • Agree Agree x 2
    • Funny Funny x 1
  14. Brammes Guest

Waarom maakt JelleDRC dan niet de wiki aan? past hem aan in de stijl dat hij wilt, kan hem eventueel op/in de website integreren..
    Verder heeft hij als owner alle rechten over de wiki, kan dus instellen dat iedereen kan bijdragen. Of geselecteerde mensen zodat de informatie betrouwbaar blijft...
    --- This message was merged, May 9, 2015 ---
    Misschien voor bepaalde server speciale command pagina's? En natuurlijk ook tutorials (Hoe claim ik in Survival/factions? , Hoe voeg ik iemand toe aan mijn skyblock/prison cell? ect.)

Last edited by a moderator: May 9, 2015
    • Like Like x 2
  15. laukoenlok Woodcutter DRC Veteran

Het is zo misschien beter, maar je kan dit niet eventjes snel doen vandaar dat het ook handig is dat er leden aan meewerken

16. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik als Wiki Founder kan speciale "groups" aanmaken, hierdoor kan ik Jelle ongeveer dezelfde rank geven als mijzelf alleen kan hij dan niet in de WikiMedia waar alle codes in staan van de wiki zelf waardoor ik verschillende functies kan gebruiken.

Ook kan @JelleDRC zeggen hoe hij de style wilt hebben dan kan ik daar naar gaan kijken en gaan aanpassen naar de wensen van Jelle.

Ik zie ook eigenlijk geen problemen om mijzelf als wiki founder te hebben, ik zal/ga geen informatie achter houden maar bijvoorbeeld de commands van staff zullen daarbij niet op de site komen, dit om verschillende dingen te voorkomen.

17. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Zoals Jelle al gezegd heeft zijn er veel mensen die hebben gevraagd om een wiki, Jelle heeft daarin tegen vrij weinig tijd anders zou er alang een wiki geweest zijn,

Mijn ervaring met wiki is vrij groot sinds ik een wiki-admin ben van een andere wiki, Op een wiki moet je veel met sources werken maar ook moet je veel achter de wiki invoeren wat alleen de Wiki-Founder kan doen, Ik denk dat Jelle hier vrij weinig tijd voor heeft alleen al dat ik er nu al rond de 10 uur meer bezig ben om alles in orde te krijgen.

Jij mag het een "fan created wiki" vinden maar andere mensen zullen er blij mee zijn dat er een wiki komt en ook zie ik aan de eerste reactie dat Jelle er geen enkel probleem mee heeft, anders zou er wel een andere comment gestaan hebben.

18. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

• Like Like x 2
    • Funny Funny x 1
    • Useful Useful x 1
  19. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

20. MeMatty Event Team Event Team

Net even snel wat neergezet onder het kopje "stemmen".
    Ik hoop dat het goed is. :)

Verder het design is het wel mooi, maar het boven balkje is iets minder.
    Die afbeelding klopt bij mij niet helemaal.
    Misschien moet je het png maken?

Thread Status:
Not open for further replies.