Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by MarkedForDeath, Dec 10, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ik heb dit in de chat gediscussieerd met dubstep maar wender wered boos en ik moest het op het forum zetten. Dat doe ik nu. Dubstep heeft zelf toegegeven dat hij 33 beacons heeft. Om een beacon te maken heb je een Wither Star nodig, 5 glass en 3 Obsidian. Voor een Wither Star moet je de wither doodden. Om de wither te spawnen, heb je 4 soul sand en 3 wither skulls nodig. Om 3 wither skulls te krijgen moet je gemmideld 240 Wither Skeletons doden, en 80 als je Looting III hebt. Een ding is dat DubstepSize beacons abnormaal goedkoop verkoopt en de wither skulls extreem duur, duurder dan de beacons terwijl, als je een beacon legit zou maken, je 3 wither skulls nodig hebt. Het grote verschil in prijs en de onwaarschijnlijkheid om zoveel wither skeletons te kunnen killen en het feit dat beacons in zijn shop 1000 DRC dollar kosten terwijl het zo een beetje het duurste blok is in het spel, laat mij hem te verdenken van cheaten. Ik wil graag dat Dubstep hier eerlijk zegt hoe hij aan die beacons komt, of het nou een hack is of een bug.

2. DubstepSize Iron Miner DRC Player

Om een groot verhaal kort te maken,
    Hier word ik dus gek van van zulke dommen mense die denke dat je items kan buggen of hacken,,
    Dude waar ben je in godsnaam mee bezig alleen omdat ik ze goed verkoop en er 33 heb hack ik? wtf man,,
    Ik heb een blazefarm en daar spawner er heel veel in de buurt (wither skulls) Ook had ik toen die tijd looting 3 zwaard,,

3. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ja waarom zijn beacons dan 1000 en wither skulls 50000 ofzo?

4. DubstepSize Iron Miner DRC Player

Beacons waren 750,
    En had nog paar wither skulls over die ik verkocht voor 25000,,,

En zo als je kan weten, Hoor je ook niet zo dom te doen tegen staff vals beschuldige enzo je doet dit al de heledag sinds ik onlne ben dubstep dit dubstep dat je moet niet hacken wtf man items hacken?

En die mute dat is gwn omdat je ook moet gedragen en niet zo dom praten aub

5. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Slappe hap jongen, beacons voor 750 is echt poepzooi, dat is dan 250 voor een wither skull, 100 keer zo goedkoop als wither skulls los. Je hebt gewoon de beacons gehackt en de wither skulls wel legit. Volgens mij kan je de wither op deze server niet eens oproepen.

6. DubstepSize Iron Miner DRC Player

Dude wtf slappe hap jongen ga is gedrag tonen naar je leeftijd als je 10 bent kan je er wss niks aan doen,,

Ps je kan geen items hacken >.>
    Tijdje geleden kon het wel dus tfoe
    Laat het tot je door dringen aub

7. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

''Tijdje geleden kon het wel''

Daar verraad je jezelf. Je kan het nu niet maar vroeger wel.

8. DubstepSize Iron Miner DRC Player

Ja vroeger heb ik die ook bij elkaar gespaart,,,?

9. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Gehackte items bedoel je?

10. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Je zit idd de hele tijd op dubstepsize te letten... wrm?

Om hem demoted te krijgen?

11. DubstepSize Iron Miner DRC Player

Gaat hem ook nog lukken als ie zo door gaat -__-

12. DubstepSize Iron Miner DRC Player

VOOR DE LAATSTE F*KING KEER JE KUNT GEEN ITEMS HACKEN

13. Wisselkoers Woodcutter DRC Player

Ik ga voor deze deze keer akkoord met dubstep ik was in de nether gewoon aan het rondvliegen en waren 2 withers gespawnd bij een blaze spawner
    Hier op deze server is het moeilijker om wither skulls te krijgen dan nether stars

14. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Jij kan het wel, je hebt het al eens gedaan...

15. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Nether Star krijg je door de wither te doden, om de wither te spawnen heb je 3 wither skulls nodig. Beetje onlogisch.

16. Wisselkoers Woodcutter DRC Player

blijkbaar niet ,want ik heb er gewoon 2 random in de nether gevonden

17. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Wither:
    Wither Skeleton:

Wither Skeletons spawnen normaal en die droppen zeldzaam hun hoofden en met 3 van die hoofden kan je de wither oproepen die een nether star dropt.

18. Wisselkoers Woodcutter DRC Player

die fto's waren onnodig xD kweet ok wel hoe ze eruit zien en ik zeg maar wat ik meegemaakt heb xD

19. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

En ik heb trouwens wat berekenigen gedaan, waarbij ik de volgende dingen heb aangenomen:

- DubstepSize heeft 33 beacons
    - Hij heeft Looting III Zwaard gebruikt om op Wither Skeletons te jagen
    - Hij zit 3 maanden op de server
    - Hij heeft de helft van zijn tijd op de server blazes zitten farmen
    - Hij komt veel Wither Skeletons tegen

De bovenste dingen kunnen onnauwkeurig zijn maar zijn schattingen.

Gebaseerd op deze dingen ben ik gaan rekenen. Hij heeft 33 Withers gedood om die 33 beacons te maken(1 wither dropt 1 nether star waarmee je een beacon maakt, looting werkt niet op withers). Om die 33 withers te summonen heeft hij 99 wither skulls gekregen. Met Looting III is de kans 1 op de 80 dat je een skull krijgt van een wither skeleton. 99x80=7.920, het aantal wither skeletons dat je dan zou moeten doden. Als ik nou aanneem dat hij in al die tijd dat hij in de nether zit blazes te farmen hij om de 30 seconden een wither skeleton tegenkomt. Dit is zelfs erg veel als je meetelt dat hij vooral focust op blazes en wither skeletons spawnen niet te dichtbij, dus niet in zijn spawner zelf. Het aantal tijd om deze wither skeletons te doden is een gemmidelde, want soms zit je 5 minuten blazes te killen zonder dat je een wither skeleton ziet en soms zie je er een groep van 3 iedere 20 seconden maar het is een gemmidelde, het is zelfs erg snel, een wither skeleton om de 30 seconden maarja. In het totaal heeft hij 237.600 seconden in de nether blazes/wither skeletons zitten doden, als je aanneemt dat de helft van zijn tijd op de server daar is want hij moet ook mijnen en een huis bouwen enzo heeft hij in totaal 475.200 seconden op de server gezeten. Dit zijn in totaal 5.5 dagen op de server gezeten, of 132 uur. Dit is als je aanneemt dat hij al vanaf het begin van de server er is geweest en dat hij nauwelijks heeft gemijned of gefarmt of wat dan ook en ook nog geluk had met het vinden van wither skeletons. Dus laten we van die 132 uur 180 maken. En nu wil ik graag aan de mods vragen of die 180 uur overeenkomt met zijn aantal speeltijd op de server. Waarschijnlijk niet, want hij zit er niet eens zo lang op en heeft nauwelijks gespeeld volgens mij. Als het nou blijkt dat zijn totale speeltijd 50 uur is ofzo, heeft hij duidelijk gecheat, want het is al opvallend dat hij weet dat je niet meer kan cheaten. Er is nog de mogelijkheid dat hij altijd snachts speelt als ik er niet ben ofzo maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Als hij toch wel zoveel tijd heeft gespeeld, en bijna al zijn tijd in de nether zat en geluk had met het vinden van wither skeletons, dan alvast mijn excuses. Maar volgens mij is dat niet nodig.

• Like Like x 1
  20. Wisselkoers Woodcutter DRC Player

mooie berekening en het duurt 2-3 min om een wither te doden(als je kan vliegen)

Thread Status:
Not open for further replies.