Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Kamiccolo, Aug 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kamiccolo Stone Miner DRC Player

Beste leden van DRC,

Ik heb voor mijn gevoel een goede toevoeging voor de server. Een game mode genaamd Duels. Het gaat zo: acht mensen per game worden opgedeeld in vier Duels van twee personen. Die vechten het uit met Chain Armor en een Iron Sword uit (eventueel nog een boog). Daarna worden de vier winnaars weer opgedeeld in twee Duels. Dan vechten de laatste twee het uit in een laatste duel met Iron Armor en Diamond Sword! Laat alstublieft weten of dit een goed idee is en/of wat er nog verbeterd moet worden!

• Like Like x 1
  2. MeMatty Event Team Event Team

Ik vind het idee helemaal niet slecht, maar er komen nog 2 nieuwe gamemodes en 1 gamemode is net open.
    Dus ik denk zelf niet dat dit een erg goed plan is op dit moment.
    Verder is het wel een goed idee.

• Like Like x 1
  3. topvennie Gold Miner DRC Veteran

sorry voor mijn antwoord maar ik ga eerlijk zijn. Ik vind het eerlijk gezegd nogal saai klinken... Misschien dat het leuker wordt als je speciale aanvallen er bij toevoegt. Maar zelfs dan ben ik er van overtuigd dat ik het na 2 dagen beu zal worden. Als ik moet kiezen heb ik veel liever dat ze eerst werken aan prison en aan Hide And Seek. Ik denk ook dat het veel te kort zal zijn en wat moet je doen als er 2 AFK staan of als ze iedereen willen trollen door elkaar niet te slaan. En hoe zit het met Golden Apples en met potions??? Het idee is nogal simpel. Naar mijn gedacht moet er nog veel gewerkt aan worden om er iets van te maken. Toch leuk dat je de moeite doet om nieuwe gamemodes te verzinnen, maar dit idee moet nog verder uitgewerkt worden.

-Topvennie

4. Kamiccolo Stone Miner DRC Player

Daar ben ik het helemaal mee eens. De Staff heeft het al druk genoeg met het oplossen van de nieuwe game modes. Ik zal dit idee uitwerken en dan aan de Staff voorstellen als alles af is!
    --- This message was merged, Aug 24, 2015 ---
    Dat is helemaal waar. Ik ga het idee dan ook uitwerken en dan voorstellen aan de Staff als alles af is!

• Agree Agree x 1
  5. iiJochem Obsidian Miner DRC Veteran

Ik denk dat je dit ook gewoon in kitpvp kan organiseren met behulp van de 1v1 arena's.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

• Agree Agree x 1
  6. Kamiccolo Stone Miner DRC Player

Inderdaad, maar dit is ook maar een ideetje. Waarschijnlijk zal ik het gaan uitwerken, en dan komt er iets heel anders uit. Bedankt voor je reactie!

Met vriendelijke groet
    Kamiccolo (ThaRealSuperSand)

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.