Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by darkangel456, Apr 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

Beste,

Graag wil ik een klacht indienen over moderator dutch_NL.
    Omdat er een discussie gaande was over evilshinji die nu opeens perm gebant is voor xray...
    Wat die totaal niet heeft op zijn pc. En deze dus ook heeft laten zien aan mij via skype scherm delen.

En ik direct beschuldigd wordt voor Xray omdat ik een 4x mob spawner heb...
    Deze heb ik overigens zelf gevonden, en ook lang genoeg voor gezocht.
    Dus waarom beschuldigd deze moderator in 1 avond zoveel mensen (3 stuks, waarvan 2 perm ban) voor iets wat niet klopt, zonder hard bewijs dat dit kan aantonen ?

Want een mining percentage volgens hem van 220% is onmogelijk.
    Terwijl wat evilshinji dus heeft gedaan veel mine gangen/gebieden zoekt en daar goed doorheen gaat, vooral met 2 grote die hij had gevonden. Want heb er zelf ook gemind, direct beschuldigd wordt voor Xray.

Terwijl iedere Minecraft speler wel weet dat er op een bepaald niveau veel dia ligt, en ook bij lava.
    En lava was op locatie veel aanwezig, dus altijd wel dia te vinden.

Van de chat is helaas geen screenshot want was al te ver naar boven gescrolt, kon dus niet ver genoeg terug scrollen.

2. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Beste Desaster67,

Evilshinji heeft zijn eigen unban topic aangemaakt daar heb ik zijn stuk verteld, over dat jij op zijn pc hebt gekeken via skype scherm delen, als ik xray zou hebben dan zou ik het goed verstopt hebben zodat het niet zichtbaar is via scherm delen :)

ik vind 4 spawners bij elkaar erg verdacht dat zei ik in de chat ook, sorry als het als een beschuldiging overkwam, dat komt omdat het weinig voorkomt. ik beschuldig zoveel mensen omdat ik merkte dat evilshinji en fanta_girl_nl samenwerkte (ze liepen telkens bij elkaar en zeiden niets tegen elkaar en de homes waren op zelfde plaats) dus ik dacht, als ik de 1 ban dan vlucht de ander.
    ik heb dus eerst evilshinji gevolgt en bewijs verzameld daarna ben ik achter fanta_girl_nl aan gegaan nadat ik haar percentage had gezien.

een mining percentage van 220% is wel mogelijk (zie bijlage)
    Evilshinji die liep inderdaad door de grotten heen, maar hij keek erg veel in het rond, naar lava, vloeren en muren... ik kijk niet alleen naar het percentage ook naar het gedrag van de speler...

Attached Files:

3. evilshinji Newbie DRC Player

dutch skype bestaad ook nog fanta en ik skype al de helle dag of mag dat niet?

4. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

jaa dat mag, zoiets had ik al verwacht...
    maar jullie waren vaak dicht bij elkaar dus daartussen maakte ik de link :eek: ik dacht dat als ik jou zou bannen fanta_girl weg zou gaan en dat ik haar dan niet meer zou kunnen pakken :) daarom volgde ik fanta eerst een tijd voordat ik beide heb gebant

een strategie ;)

5. evilshinji Newbie DRC Player

ja maar zo ie zo trek dan eerst alles goed na want je kan ook rond kijken terwel je aan het w8ten ben tot de blcoken goed geladen zijn en zo als bij lava kijk je rond of er toevalig dia is tezien bij lava want die zit op het lv dat wij zaten en dicht bij lava

6. fanta_Girl_NL Newbie DRC Veteran

Ik zie niet egt iets bijzonders bij mn minings percentag, ik heb gewoon een goede mijn gevonden en daar gemined met evilshinji (sorry dat ik steepje deed hoor! het is bijna 5 uur snachts)

7. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

Ik zie hier echt niet tot je hier een link in kan leggen.
    En zoals ze al vermelden ze zitten op skype te bellen met mekaar.
    evilshinji heeft nou eenmaal een slechte laptop dus blocks worden inderdaad zeer traag geladen.
    Ik speel ook anderen spellen met hem.

Dus ik vindt het wel erg sneu dat je met enkel alleen deze kleine informatie dingetjes al iemand meteen perm ban geeft.

En wat jij strategie noemt, noem ik pure onzin. Want hier is niks strategisch aan.

En over die mob spawner van vindt ik dan wel erg jammer dat je caiusss dan ook niet verdenkt.
    Want die had als eerste op DRC een 4x mob spawner, waar die ook ze auto oven stuf heeft staan.
    En dat al op de 1ste dag ! van de nieuwe wereld.

8. fanta_Girl_NL Newbie DRC Veteran

ik snap ook niet waarom we geband zijn, omdat we een mijn hebben gevonden en omdat we skypen?

9. evilshinji Newbie DRC Player

dutch ja die printscreen was van mij en zo als ik al zei die mod doet het niet bij mij en fanta girl wist niet eens wat xray is maar ja laat maar zitten want dit is gewoon verloren tijd zo te zien want jullie kijken niks goed na en latten mensen niet eerst hun verhaal af maken maar bannen geluik want ik was gisteren avond midde in me verhaal toen hij me bande

10. Brammes Guest

Die screenshot in het andere topic was nodus, een hack mod...
    Erger dan xray ;)
    Dus het komt niet geloofwaardig over...

11. evilshinji Newbie DRC Player

zo als ik al een aantal keer zeg doet de mod het niet je ziet wel die dingen maar hij doet het niet

12. Dutch_NL Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

evilshinji, je hebt zojuist bevestigt dat je nodus gebruikt en fanta_girl_nl jij had een xray percentage van 220%
    dus vandaag allebei banned

desaster67 sorry dat het overkwam dat ik je beschuldigde van xray maar ik vond 4 spawners bij elkaar verdacht... mijn excuses

13. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Dit bericht is enkel en alleen gericht op de "klacht" van Desaster.
    De andere zaken zijn voor unban appeals.

Je klacht is zo wat van komplete onzin, dat ik je bijna al daardoor zou willen tempbannen.
    Ten eerste heeft Dutch mij gevraagd wat mijn mening was en ik trek exact dezelfde conclusies en heb dat met hem overlegd. Dutch werkt volledig integer en heeft bijna 2 uur de moeite genomen niet direct op een xray percentage van 220 te reageren (220 is direct ban zonder volgen volgens onze regels). Als je een keer uitleg wil hebben over de goede anti-cheat plugins die we hebben nodig ik je uit.

Dutch handelt dus volledig volgens de regels, en de klacht is dus ongegrond.
    Voor de zaken over unban heb ik gereageerd bij die topics.

• Like Like x 1
  14. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

sorry dat ik reageer, maar mees, je moet toch ALTIJD iemand volgen viir je hem banned voor xray? wanr als die persoon cave mined al vior een hele lange tijd kan hij ook hoge percentage hebben

15. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

WADU geen probleem dat je hier reageert. Vanaf een bepaald percentage is het gewoon altijd XRAY. Dat is als mensen alleen maar Xray gebruiken bij het mijnen, dan hoeven wij niet te twijfelen. Bij cave mijnen komt het nooit boven dat percentage, aangezien DIA niet ZOOOOO veel aanwezig is in caves. Verder kunnen wij in de plugin wel zien of het cave mijnen is.

Wij weten waar we mee bezig zijn en ook wanneer we extra goed moeten kijken wat mensen doen. Een normale speler hoeft daar ook niet bang voor te zijn.

Kort gezegd: de plugin geeft ons een indicatie en die moeten wij interpreteren, maar neem maar aan dat we daar ervaring in hebben.

groeten,

koolmees71

• Like Like x 1
  16. Brammes Guest

Hebben jullie hen gerolbackt en claims verwijderd?

17. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

oke, is goed kees, ik heb gwn niet zoveel ervaring met die plugin en percentages en stuff. bedankt voor de info :) En aks me spelling op niets slaat, me tekst verbeteraar werkt ni. hate it when it doesnt work.

18. MarkedForDeath Nether Explorer DRC Veteran

Ik gebruik gewoon mijn ingebouwde tekst verbetaar.

Ontopic, volhaas en ik zijn wel levend bewijs dat hoge percentages mogelijk zijn zonder xray ;p

19. Wadu437 Stronghold Scavenger DRC Veteran

Gberuik ik ook, maar om een of andere reden is mijn browser bugged waardoor die niet weet dat dat zon vakje is waar je moet verbeteren (hij denkt dat het zoiets is als een nickname of wachtwoord vakje, wara hij natuurlijk geen verbeteraar gaat doen)

20. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Een abnormale hoge xray percentage is vaak wel cave minen (rond de 400%)

Maar het is wel tehalen maar je hebt fly nodig om het te behalen.

Thread Status:
Not open for further replies.