Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Avast, Aug 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Avast Stone Miner DRC Veteran

Ingame naam (van de beschuldigde): Dutch_NL
    -[*]Reden van klacht?: Onterechte ban.
    -[*]Datum en tijd: 29 september rond 21 - 22 uur
    -[*]Bewijs: Chatlog. Geen printscreens.
    -Commentaar

Beste,
    5 minuten geleden zat ik op de server, ik geraakte niet in survival 'kicked whilst connecting: Banned: The ban hammer has spoken'. Uit verveling vroeg ik dan aan Wender of zij me even '/fly' kon geven zodat ik nog iets kon doen mits ik vroeger VIP was. Wender antwoordt dat ze dit niet mag doen. Dierop antwoordt Dutch_nl dat ik member ben en members niet mogen vliegen. Ik zei dat ik zijn mening niet vroeg en de vraag naar Wender was gericht mits zij me kent en hij niet. Hierop reageerde hij dat hij kon doen wat hij wou. de discussie bleef even aanhouden waarop ik tot slot zei 'hopeloos geval'. Hierbij kreeg ik een ban met 'je bent zelf een hopeloos geval (tijdsduur 7 dagen).

1. Ik vond niet dat hij in zijn recht was zich te moeien indien ik vroeg dat niet te doen, alsnog hield ik een conversatie met Wender waar hij niet bij betrokken was.

2. IK vind dat als je iemand banned met de reden 'hopeloos geval' je het zelf niet moet gaan zeggen tegen deze speler want dan kunnen ze jou gelijk ook bannen voor 7 dagen. (hij zei dat iedereen gelijk was.)

Ik hoop dat deze klacht geen gevolgen heeft voor hem maar dat er wel een verbetering komt.
    Mvg Avast

2. Avast Stone Miner DRC Veteran

Hier wil ik graag nog aan toevoegen dat hij iets in de aard zei van 'Je moet hier niet de slimme jongen proberen spelen.'

3. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Dutch_nl was op dat moment op teamspeak.

En zat al te vertellen wat er gebeurde ,stefan mag idd doen wat hij mag en kan doen maar dat betekent niet dat hij het gaat doen.
    Dat je verbannen was op de serv is je eigen schuld en nog niet unbanned kan door een fout.
    Stiienna heeft dit ook en reageerde normaal terwijl maxuseant haar probeerde te helpen.

Je zou toch wel beter moeten weten? Je was totslot admin en kent de regels onderhandt wel, of niet.

4. Avast Stone Miner DRC Veteran

Zeg me dan eens welke regel ik heb verbroken? Hoe is het ook mijn eigen schuld?

5. Avast Stone Miner DRC Veteran

Ik geraak niet wijs uit je reactie, je verwijst naar dingen die ik niet begrijp. stiienna heeft 'dit' ook. Ik zeg ook niet dat stefan in de fout was om hier op te antwoorden, ik vroeg hem slechts het niet te doen vermits de vraag niet aan hem gesteld was. Met gevolg dat hij me naar mijn mening, onterecht heeft verbannen.
    Ik word niet gebanned als ik de portal in ga. Dat is slechts een melding die ik krijg.

6. volhaas Nether Explorer DRC Veteran

Ik weet het ook niet, je hebt iets gedaan klaar.
    ik noem stiienna omdat zij ook een stafflid was. "Dit" is dat je niet in de server komt.

Verder weet je zelf dat je als member niet mag vliegen, zelfs geen oud staff/vip

7. Avast Stone Miner DRC Veteran

Moet je niet reageren dat het mijn eigen schuld is als je niet eens een reden achter de verbanning kan geven. Sorry maar jou reactie slaat op niets. ' ik weet het ook niet, je heb iets gedaan klaar.' Ik reageerde ook normaal op het feit dat ik er niet in kon, stelde slechts een vraag aan Wender. Bon ik ga niet verder discussieren met wat jij er van vindt, wacht wel op Jelle/sven.

8. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Als wender zegt nee is het nee. Stefan vulde echter enkel het antwoord van Wender aan. Als je hulp wil maakt dat toch niet uit van wie? En een stafflid beledigen is gelijk aan een ban. In verband met je ban op survival: Sven zal even alle bukkit bans moeten wissen.

9. darkangel456 Stone Miner DRC Veteran

Even ter vraag hoe dit zit jelle. Want je reageerd niet meer op mijn prive bericht. Wanneer worden die bans verwijderd van de survival, want ik en " me vriend die schijnbaar ook nog op die ban lijst staat" willen graag snel beginnen aan me project.

10. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ik ben op reis. Zo zit het. Stuur je klacht naar sven.

11. Avast Stone Miner DRC Veteran

staf beledigen is gelijk aan een ban, hij zei tegen mij ieder is gelijk, dus hij die eerst zegt dat ik me niet als slimme jongen moet gaan gedragen waarop ik antwoordt hopeloos geval, hij viel mij eerst aan naar mijn weten. Achteraf staat er in mijn ban nog je bent zelf een hopeloos geval. Sorry maar dat vindt ik niet echt redelijk.

12. AlbionTje Diamond Miner DRC Veteran

S
    Beste, Jelle

Sven is ook op vakantie want dat had ik gelezen van de owners die grote post kunnen maken.

Thread Status:
Not open for further replies.