Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Leon。, Aug 29, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Kent iemand deze regels nog?

http://drcnetwork.nl/threads/forum-regels.4068/#post-53177

De laatste tijd kom ik alleen nog maar met tegenzin op de forums met de gedachte, welke personen zullen vandaag weer of vervelende teksten plaatsen, of weer eens off-topic gaan, of weer eens gaan reageren op een unban/vraag aan de staff.

Het lijkt net alsof deze regels niet meer voor jullie bestaan, het is meer dat jullie nu doen wat jullie zelf willen en ik vindt dat hier iets aan gedaan moet worden, Het word tijd deze regels strenger worden net zoals de server regels.

En asjeblieft denk eerst even na voordat je op deze topic een Dislike, Disagree, Bad spelling of een dumb button erop gooit, want kom op jullie kunnen alleen nog maar op deze buttons drukken als jullie het ergens niet mee eens zijn,
    Kijk eerst naar het hele verhaal en klik dan pas op die buttons.

• Like Like x 3
    • Agree Agree x 3
  2. TheGooseBumpers Diamond Miner DRC Veteran

Ik geef je hier helemaal gelijk in, maar soms moet je niet denken van: dat is niet mijn mening dus ik kraak dit af en geef het een dumb/dislike. Hou je mening dan voor je en laat het dan zoals het is.

Er word flink misbruik van de extra's op het forum, maar als iemand je niet mag en je daarom 20 dislikes geeft heeft die persoon een poosje later een probleem omdat hij een forum ban heeft gekregen.

Geef een keer eerlijk je mening over een post waar een mening word gevraagt. En reageer dan niet dat je tegen bent. Een voorbeeld hiervan was de apple/windows ruzie een paar dagen geleden. Als het goed is zijn die mensen forumbanned daardoor.

Dit is niet naar jou gericht maar aan de mensen die misbruik maken van de toepassingen hiervan.

- The Golden Goose

• Like Like x 1
  3. thommy_99 Obsidian Miner DRC Veteran

True story bro...

4. Joey / JPCore Builder Builder

Heb hier ook een topic van gemaakt, ik geef je gelijk man!

Handtekening = 10 $

Thread Status:
Not open for further replies.