Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by Pissjar, Jan 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pissjar Woodcutter DRC Player

Hallo,ik weet niet of jullie hem expres of niet geband hebben,maar hij is geip-banned toen hij wou joinen vandaag voor de eerste keer!
    Minecraft naam : meowcat1
    ban reden : Weet ik niet hij kan dit topic ook niet maken hij komt uit australië
    wie heeft hem geband : geen idee

Ik hoop dat hij unban krijgt heeft nog nooit op de server gespeeld zover ik weet :'(

2. Mitch161 Obsidian Miner DRC Player

Ja, alle andere landen behalve Nederland, België, Frankrijk en Duitsland worden automatich ip-banned.

Wat ze zult kunnen doen is aan Jelle/Sven vragen of ze /ewhitelist naam kunnen doen. Dan kan hij wel joinen.

3. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Kan die vriend van jou Nederlands?

Ik weet niet zeker als we hem kunnen laten joinen met die plugin... Ik vrees ervoor.

4. Pissjar Woodcutter DRC Player

Euh,hij kan 1/4 nederlands zegt hij,ik praat er ook vaak nederlands tegen en hij verstaat me en hij spreekt het ook tegen mij maar hij is wel verlegen als er zoveel nederlanders en belgen zijn in 1server maar ik zal hem aanmoedigen als hij er zou in kunnen met die plugin

Waarom is die plugin er?

5. Brammes Guest

weet je mischien nog van die ddos attacks op de server?
    ze joinen met allemaal ips uit heel de wereld, nu als ze een attack uitvoeren komen er van de 100 bots mischien 4-5 door (uit nl-belgie-duitsland ip)

6. IxDOPExI Nether Explorer DRC Veteran

slotje,
    [topic is dood]

Thread Status:
Not open for further replies.