Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Joey / JPCore, Mar 25, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joey / JPCore Builder Builder

Heya DRC!

•Inleiding:

Omdat een cape hebben op Minecraft enorm cool is maak ik er een tutorial op!
    Volg de stappen correct om de cape te bemachtigen.

•Stappen:
    -Stap 1, links.
    -Stap 2, cape kopen.
    -Stap 3, activatie & minecraft verband.
    -Stap 4, enkel deze stap volgen bij het maken van fouten!

•Tutorial:

-Stap 1:

Je kan voor OptiFine (OF) doneren, vervolgens krijg je als 'gift' de cape ING die je zelf kan bewerken via de site zelf! (klik op de volgende link)
    http://optifine.net/home

Voor dat je de cape koopt zorg dat je een account hebt gemaakt op de OptiFine website! Ik denk dat iedereen als eens een account heeft moeten maken ander zat je nu niet met een eigen account op dit Forum. Vervolgens pak je je betaalmethode vast dit kan (PaySafeCart, PayPal, ...)
    Je volgt de gevraagde informatie, als je uiteindelijk toch iets verkeerd hebt ingevuld kan je nog steeds wijzigingen toepassen.

Je hebt je cape gekocht op de correcte naam, dan sluit je je MC af, je activeert je daar is een knop voor op de site zelf waar jij je cape hebt gekocht.

Deze extra stap is voor de mensen die de cape al gekocht hebben of een fout hebben gemaakt!
    Als je de cape al gekocht hebt ga je naar de OF website en log je je in. Deactiveer hem en activeer de cape opnieuw zorg dat je iets op je cape hebt staan, banner, OF logo,...

Als je een fout hebt gemaakt , je cape gekocht hebt, maar hem op geen enkele manier kan krijgen ga je naar 'refund' dat staat onderaan op de OF website, vervolgens vragen ze je komt het door de OF website of het betaal systeem, je wordt gelinkt naar de jou betaalmethode website (bij mij was dit PaysafeCart.com)
    Daar ga je contact opzoeken en zij met jou. Ik had in minder dan 2 weken mijn cape terug, zonder ervoor terug te moeten betalen.

Ik hoop dat deze tutorial duidelijk was heb je twijfels of een foutje gezien in deze topic, mag je zeker een Converstatie aanmaken.
    -JoeyDCH

• Informative Informative x 4
    • Useful Useful x 2
    • Like Like x 1
  2. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Hoe zit dit met namechanges, gaat de cape mee?

3. TheMightyDaphne Diamond Miner DRC Veteran

je moet dan via de optifine website de naam in typen aan wie je de cape wilt geven

4. Joey / JPCore Builder Builder

Klopt inderdaad je logt je in op de OF site net de gegevens die je altijd al hebt gebruikt. Bij 'Cape' kan je je cape doorgeven aan een andere naam. Liefst van je enigen Natuurlijk. ;)

Handtekening = 10 $
    --- This message was merged, Mar 26, 2015 ---
    Er is ook nog een 2de manier ik ik net ben vergeten.

Je kan een een cape ook gratis krijgen, maar dan heb je enkel de cape gratis.
    Hoe doe je dit? Dan moet je al naar de volgende MineCon gaan, daar naar toe gaan kost al gauw 20-40Euro.

Daar krijg (enkel als je wilt) een Officiele MC - Cape, je kent er sowieso ze eentje al, de bekende PistonCape en je hebt er nog.

Wil je meer weten over deze MineCon dan volgt er hier de link =>
    http://minecon.mojang.com/
    Eigenlijk start hun verkoop vanaf morgen al en overmorgen gaan ze verder, de MineCon is te vinden in Londen op 4-5 juli :)

Last edited: Mar 26, 2015
    • Funny Funny x 1
  5. Mafia In Town Obsidian Miner DRC Veteran

Nice tutorial,
    Ik ga binnekort ook een cape kopen. Maar ik zie nergens op de website register :p

• Funny Funny x 2
  6. Joey / JPCore Builder Builder

Log in, account maken. Of cape, account maken.

Handtekening = 10 $

7. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Ik heb een optifine cape :D

8. Joey / JPCore Builder Builder

Heel fijn net een nieuwe of aan de hand van de topic gebruikt of had je 'm al lang? Foto? ;)

Handtekening = 10 $

9. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Al een paar jaar haha zal ff een foto posten

Thread Status:
Not open for further replies.