Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Absurtois, Jun 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Absurtois Iron Miner DRC Veteran

Hallo DRC'ers,
    Ik werd zonet gebanned door fly in pvp. Ik doe dit echter normaal gesproken niet, maar ik heb al 3 tickets gemaakt over james-plays-mc dat hij wss hacks heeft. Dat merk ik, omdat hij mij in twee klappen met zijn iron sword mij had gedood. Ik had toen 3/4 best wel godly gear( prot 4, fire prot 3 blast of projectile protection 4). Makkelijk gezegd: hoe kan je mij hiermee two shotten. Hij had sws geen str potion, aangezien er geen enkel participle was. Dus mijn verzoek is , om jullie als staffteam misschien voor mij als verjaardagcadeautje een oog op hem te houden. Het is telkens zo dat als ik een ticket maak, dat hij dan off gaat. Drdoct had mij volgens mij gebanned, ik ga geen unban vragen want dit is maar een keer gebeurd, niet eens omdat ik het wilde, maar puur omdat ik gewoon beetje zat ben , om tegen hackers te spelen. Oke ik vloog 1x , damn wat veel, maar die Portugezen gooien echt kei veel haat op mij ofzo, want soms kill ik ze en beginnen ze allemaal te zeuren dat lagg-hack ofzo heb. Terwijl ik zelf extraordinair kan spelen. Een klein groep van die portugezen, zijn een soort premade, zij maken ook echt 7 tickets tegelijk aan. Ik vloog 1x maar dat is voor mijn gevoel echt kei weinig vergeleken met james. Het verpest het pvp zelf oke, maar het is wel erg triest als ie elke keer off gaat als er een mod is. Vandaar dat ik dit vraag. Ik wacht gewoon 2 weken mijn af, maar ik zou het tof vinden als jullie meer op hem letten, dat zou DRC nog leuker maken. Btw ik weet niet waar ik dit topic moet plaatsen, vandaar dat ik dit maar gewoon in de klachten section plaats. Het komt ook beetjr goed uit qua ban, aangezien ik nu toetsweek heb .
    Al met al veel succes iedereen en ik hoop dat dit word opgelost .

Edit: owjaa en nu draagt hij meestal mijn gear op pvp, maar net droeg hij gewoon slcht gear wanneer ik werd gebanned, maar daarvoor(rond 14:00 vgm) had hij nog mijn gear en killde hij iederene die ook goed armor had binnen paar klappen.

Verstuurd van mijn coole iPhone 6 | Sent with my cool iPhone 6

2. Xcnix Server Admin Staff Member Server Admin

Hoi Absurtois,

Deze speler staat al langer op mijn lijstje, samen met zijn vriendje Gothanks. Het is een kwestie van tijd tot we hem pakken. Het enige is dat deze speler waarschijnlijk zijn hacks snel aan en uit kan zetten, waardoor het lastig is hem te pakken.
    Weet dus dat ik hem in de gaten houd.

Last edited: Jun 25, 2015
  3. Anesitas Server Admin Staff Member Server Admin

Even een opmerking: betreffende speler was al een volle dag banned voordat jij ging vliegen in pvp, dus de helft van je verhaal kan onmogelijk waar zijn.

Verder: zie bovenstaand bericht

• Winner Winner x 1
  4. drdoct Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

I'll add to this too... Yes you were banned for flying in pvp. You flew more than once. Maybe by saying 1x you mean one session. I understand your frustration on this because I feel frustration that sometimes people will hack with less detectable hacks and we just have to luck up on catching them. The player you mentioned was temp banned on something completely different from pvp.

I want to add this just to make it clear. Being a donator is not being a moderator. I realize there is a bug in the pvp where donators feel like they have special powers. However do not mistake a bug for permission. If I see you flying and him hacking, then you'll both be banned for not following the rules.

Thread Status:
Not open for further replies.