Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by DividedByZero, Mar 5, 2014.

?

-EERLIJK- Heb jij ooit een van deze dingen gedaan ?

1. Heb jij ooit al eens op DRC een ander uitgescholden ?

77.8%
  2. Heb jij ooit al eens op DRC staf uitgescholden/tegengesproken ?

55.6%
Multiple votes are allowed.
Thread Status:
Not open for further replies.
  1. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

-OP DIT GEBIET WORD HET VOOR SOMMIGE MSS EMOTIONEEL ALS JE DIT NIET WILT LEZEN DOE HET DAN NIET-

Kijk. Als je dingen zegt in de chat die een gemeen grapje over hem/haar zijn let er dan wel op dat de ontvanger dat misschien niet ontvangt als een grap maar eerder als een uitschelding. Dit kan leiden tot een vermindering van zelf vertrouwen. En als je zin hebt om woorden zoals 'fap' in de chat te schrijven let er dan wel op dat de staff je weer moet tegenhouden. Staff zijn degene die alles doen voor de server groot te brengen en wat krijgen zij? Stank voor dank. Zij proberen ook gewoon hun job te doen een paar momenten geleden zijn alweer een stuk of 4 personen geband voor het uitschelden van staff,... . Dit is ook niet leuk voor hen. Nu ik weet ik heb ook geen 'clean' reputatie. Maar ik heb tenminste geleerd wat mag en wat niet mag. Ik werd daarnet ook 'beschadigd' zal ik maar zeggen door een vermindering van zelfvertrouwen door 1 persoon. Maar ik heb geen zelfvertrouwen dus dat maakt helemaal niet uit. Dit is wat ik voorlopig kwijt wil. En ik hoop dat je er ook wat uit hebt geleerd.

Mvg,
    HackerPro

• Like Like x 2
  2. Skillerone Coal Miner DRC Veteran

Ik heb één keer voor de grap,toen ze zeide dat ze voor maxuseant gingen veilen,had ik gezegt 0.1, ik weet niet dat er een vorm van was maar ik greeg wel een kick met de reden:hater

3. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

Bij onze lieve Peter is dit geen probleem. En als je gekickt word voor de reden 'Hater' dan is er niks aan het handje. Dit is gewoon een grapje.

4. MrGhettoCraft Gold Miner DRC Veteran

Ik kan het wel, maar ik doe het niet :D

• Like Like x 1
  5. Dragon Obsidian Miner DRC Veteran

wat heb dat hiermee temaken ._.

6. MrGhettoCraft Gold Miner DRC Veteran

Lees alles eerst goe na ._.

7. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

Nou:< Ik ben 1uur geband voor fapgïun :<

• Like Like x 1
  8. MrGhettoCraft Gold Miner DRC Veteran

LOL.

9. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

ik snap eigenlijk niet waar mensen zich zo druk over maken, het is maar een spelletje en dan gaan jullie je daar zo over op winden.
    mensen het is een spelletje niet het echte leven dus alle dingen die gezegd worden zijn dan niks waard.
    jullie kennen elkaar niet eens in het echt (misschien de staff en sommige vrienden ja) voor de rest kent niemand van jullie elkaar.
    en ik weet zeker dat 90% van alle spelers die drc spelen in het echte leven scheldwoorden gebruikt (bijv. jezus, damnit, godverdome, klootzak)

• Like Like x 1
  10. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

Ja maar dat betekent niet dat je een spelbreker moet zijn voor de rest. Scheldwoorden zijn ongepast. En het echte leven boeit me niet echt zo hard.

11. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

dus jou boeit het niet wat er in het echte leven wordt gezegd tegen je, maar in een spel wel? dan heb je of geen leven (sorry dat ik het zeg) of er klopt hier iets niet.

• Like Like x 1
  12. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

Ik heb geen leven. Mijn leven kun je vergelijken met de ruimte onder bedrock.

13. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Truth be told, als ik geen lief had woonde ik onder bedrock.

Het kan mij ook niets schelen als iemand iets tegen mij zegt als [​IMG]

Maar ik ben dan ook 22 jaar oud. Maar als je dit tegen een kind zegt, kan hij/zij dit makkelijk persoonlijk opvatten. En anders, het is niet de bedoeling om deze taal aan de volgende generatie aan te leren.

Er is misschien wel reden om kwaad te zijn, maar uit dit niet op en in de buurt van jongere spelers. Wees het rolmodel en negeer de persoon gewoon. Als je dit niet kan, doneer dan 100 euro aan DutchRastaCraft, dan kan je het /ignore command het negeren voor jou laten doen ;)

P.S. Ik probeer DONEER zeker niet om DONEER mensen over te halen DONEER om te DONEREN... Doneer

• Like Like x 1
  14. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

volgens mij ben je een beetje telaat kerel.

15. Nobody4life Obsidian Miner Staff Member Forum Moderator

Ik denk dat iedereen een beetje de essentie van deze post niet ziet. Het gaat er niet over een leven te hebben of niet maar gewoon dat er veel te veel mensen elkaar veel te respectloos behandelen. Vergeet niet dat de gemiddelde leeftijd van de spelers rond 10-12 jaar zal liggen. Voor hen is het zeker niet goed dat er mensen schelden of ongepast taalgebruik is want als er geen reactie op komt zien zij dat dan als 'normaal' en gaan het zelf ook zo doen.

Een grapje maken kan maar zorg dan ook dat het duidelijk is dat het een grapje is en dat het niet beledigend over komt. Bepaalde mensen kunnen nu niet met alles lachen dus accepteer dat. Een grap kan snel aanzien worden als 'pesten' wat ook niemand wil.

Heb gewoon allemaal respect voor elkaar en als je eens iemand wil plagen, neem dan iemand waarvan je weet dat hij er mee kan lachen.
    Iedereen heeft gevoelens en niemand wordt graag gekwetst.

16. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

1. je weet toch wel dat degene die het meeste scheldwoorden gebruiken die 10-12 jarige zijn?
    2. hoe kan je weten wie niet graag gekwetst wordt en wie wel tegen een grapje kan?

17. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

zulke dingen moet je juist niet zeggen, mensen gebruiken wat ze lezen (bijv. wauw levenloos persoon ga weer lekker onder de bedrock zitten ofzo)
    ik zorg er altijd voor dat ik dingen zeg waar ik niet mee terug gepakt kan worden

18. altin0492 Nether Explorer DRC Veteran

De jongerne zullen toch blijven schelden, omdat ze niet beter weten.
    Komt het niet door onze generatie, dan door hun eigen.
    Komt het niet door DRC, dan wel de TV of in hun omgeving.

Ik snap dat hackerpro het niet leuk vind dat er word gescheld, maar dit is gewoon niet haalbaar om een scheld/plaagvrij server te hebben.
    Dit komt omdat mensen bepaalde dingen goed/slecht opvatten en omdat we allemaal verschillend zijn.

Last edited: Mar 6, 2014
    • Like Like x 1
  19. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

De server vrij houden van regelovertreders kan niet, maar onthoud dat het staffteam altijd klaar staat deze spelers een gepaste straf toe te geven. Zelf kan je ook de moeite nemen om een screenshot te maken om het staffteam op de hoogte te houden. Dat kan op dit topic: http://dutchrastacraft.nl/threads/het-ban-mute-aanvraag-topic.1805/#post-57843

Tenzij iemand nog iets nuttigs te zeggen heeft sluit ik morgen dit topic.

20. DividedByZero Gold Miner DRC Veteran

Kijk mijn aim ligt niet op een plaagvrije scheldvrije server. Mijn aim ligt op mensen te laten inzien wat ze eigenlijk doen of ze nu stoppen of. @Dracindo Ik wil de reacties zien van andere sluit dit topic over een week aub.

• Like Like x 1
Thread Status:
Not open for further replies.