Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Unban request' started by iErnes2, Dec 15, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. iErnes2 Woodcutter DRC Player

ik ben niet boos fzo k wil aalleen even melden dat ik ben gebant door een deathtrap te maken, in verbant met : ik wist neit dat het niet mocht ik had zelfs de regels nog is door genomen op deze site van DutchRastaCraft. ik dacht laat ik het proberen om het goed te maken maar, ik weet niet zeker of het gaat lukken want ik had de trap niet eens zelf gemaakt dus wist ik niet eens dat het niet mocht. ik vindt het wel heel jammer dat ik een ban heb want hiervoor was dit mijn leukste en beste server om in te spelen. ik had die trap trouwens nog in survival gemaakt vandaar(het spijt me echt)...dusjaa ik weet niet of jullie mij excuus hebben aanvaard maar dit is wat ik wou zeggen.

groeten:
    iErnes
    *Minecraft naam: iErnes
    *Wat heb je gedaan:een deathtrap gemaakt zonder dat ik wist dat het niet mocht
    *Wie heeft je gebant:dat weet ik niet sorry :(
    Bewijs: (Screenshots, Video's) ?? :(

2. Sgt_DeathReaper Redstone Miner DRC Veteran

leuk verhaaltje nu wil ik aleen de waarheid horen want liegen in een unban topic heeft geen effect, dat zorgt er aleen maar voor dat je steets minder kans maakt

3. iErnes2 Woodcutter DRC Player

maar ik vraag me af wrm ik aan het liegen ben ? want ik spreek nu gewoon de waarheid

4. iErnes2 Woodcutter DRC Player

ik heb niet eens een reden om te liegen dit is gwn de waarheid n die dude die me had geholpen met trap heete iets met hackerpro fzo ik had er een paar mensen mee gekilt maar ik heb gwn 2 van de 3 x de spullen terug gegeven en nog iets ik praatte er ook nog is over in de chat over mijn trap dat was al helemaal dom !

5. koolmees71 Server Moderator Staff Member Server Moderator

Wees even specifiek. Wie heeft het idee gehad om een trap te maken? Op welke claim? Waarom? Spullen terug geven is een slap excuus en geeft aan dat je al wist dat je fout zat.

Dus graag meer specifieke gegevens: wie waren dood etc

6. iErnes2 Woodcutter DRC Player

deze mensen waren dood : doommaster waarvan ik de spullen heb terug gegeven en nu 2 andere mensen maar ik wete niet meer wie het is gebeurt op mijn claim op survival ik had geen iedee dat het niet mocht dus was het ook mijn idee en waarom omdat het me grappig leek.

7. JelleDRC Server Owner Staff Member Server Owner

Ten eerste is het al logisch dat dit niet mag op een survival server zonder pvp.
    Ten tweede het staat duidelijk in de regels:
    Regel 25: Geen 'traps' of valkuilen maken.
    Ten derde: Het is helemaal niet grappig.

Conclusie: Je liegt. Je hebt de regels niet doorgelezen maar je wist zeker dat het niet mocht. We hebben echt geen tijd voor verzonnen verhaaltjes.

Topic gesloten, geen unban.

• Like Like x 2
Thread Status:
Not open for further replies.