Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Others' started by Konings1991, Aug 25, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Geachte Mens(en),

Kan het geregeld worden dat een boek bijvoorbeeld gewoon als ALLEEN effi4 verkocht kan worden terwijl er ook iets anders niet relevant opstaat. Anders is het zo irritant en dan moet ik voor alleen mijn efficiency 4 verkoop 10 kisten aanmaken. Want elke keer staat er wel iets anders bij. Nu heeft elke boek dus een andere id als ook maar één enchant anders is. Ik heb namelijk geen zin om 150 kisten neer te gaan zetten om maar 10 verschillende enchanted books te verkopen. + Het vervolgens weer aanpassen van al die kisten -,- wat ook nog eens veel tijd kost.

Zou heel fijn zijn als dit op de een of andere manier gefikst kan worden. Dat je bijvoorbeeld gewoon de id van effi4 op de kist zet en als dat dan erop staat dat ie die gewoon geeft ongeacht er iets anders bijstaat.

Kind Regards,
    Chris Konings

2. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ehm, dit is niet mogelijk vanwege de plugin.... Sorry. (Kan dit 99% zeker bevestigen).

Je zou wel bijvoorbeeld de pickaxes apart kunnen verkopen, mensen geven meer geld voor effi 4 + unbr 3 + fortune 3 dan voor effi 4...

Verstuurt vanaf mijn Sony Xperia J

• Like Like x 1
  3. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

oke geen vergelijking met pickaxes aub want dat is ff een heel ander verhaal. En die plugin kan niet aangepast/veranderd worden omdat? en hoezo sorry :p lol

4. jeroenhero123 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ow, verkeerd gelezen...

Maar, boeken kunnen ook interessanter worden.

De plugin (chestshop) heeft deze functies standaard niet... Als ze dit zouden willen, dan moeten ze een eigen plugin (laten) maken voor veel geld..

Ik vermoed dat dat niet gaat gebeuren

Verstuurt vanaf mijn Sony Xperia J

5. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

@robinwiel Topic closen s.v.p :D Want het is hoe het is

6. robinwiel Diamond Miner DRC Veteran

Topic gesloten.

Thread Status:
Not open for further replies.