Welcome to our forum!

Do you want to become a member of our community? Join our forums now!

Register
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Discussion in 'Complaints' started by Konings1991, Oct 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Beste mensen,

Ik had een disscussie met @valie01 en @Captain_jorro. Captain Jorro was aan het griefen hij bij iemand anders. Daarna proberen deze beide spelers mij ervan te overtuigen dat het mag omdat het unclaimed is. NEE DAT MAG NIET EN ALS JE DAN DE LEF HEBT OM MIJ ZO AAN TE SPREKEN VOOR HEEL DRC. EN DAN OOK NOG EENS WEGGAAN ALS IK HET ONGELIJK BEWIJS. Hoe zwak ben je captain jorro en valie ook. Je vraagt mij om het te bewijzen en jiij wist het zogenmaad zeker nouw meneertje ik zal het ff bewijzen: 2x zelfs!!!!!!!!!

bewijs 1: DE REGELS!!! DIE MOETEN JULLIE KENNEN DE regels. maar schijnbaar niet dus ik zal zeggen lees ze nog eens een keer voordat je met mij de discussie aangaat en vertrekt als het te heet wordt. http://drcnetwork.nl/threads/server-regels.3928/#post-51135

Bewijs 2: http://drcnetwork.nl/threads/survival-terug-online.7882/ deze topic van jelle (kijk achter de 2.)

Dat jullie de regels niet kennen is 1. Dat jullie mij gek achten omdat ik het zogenaamd niet weet is 2. Vertrekken is 3..... MAAR het ergste is nog dat ik bewijs dat ik gelijk heb en dat je dat dan niet eens wil toegeven. Daarom bij deze mijn verhaal voor heel drc ipv in een conversatie zoals ik eigenlijk wilde doen. Maar als jij mij voor heel drc zo kunnen behandelen dan ik ook.

En als jullie nog steeds denken dat het geen griefen was zal ik voor jullie bidden dat jullie niet gebanned worden. Want dat was namelijk ook de reden dat ik dat tegen je zei captain_jorro omdat je er anders een keer achter moet komen met een BAN en dat wil niemand daarom probeer ik je te helpen door die regel uit te leggen als je dan uit egoisme nog vertrekt is dat wel een excuus waard.

Edit: En valie01 je noemt mij een kind ik ben 23 jaar ja of je het gelooft of niet maar dat wil niet zeggen dat k geen discussie met je aanga volgens mij ben jij het kindje en ik niet

• Like Like x 3
  2. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Griefen bij uemand anders?! Excuseer maar een blok of 2 plaatsen (dirt) is naar mijn mening NIET griegen. En gek achten?! Sorry maar deze woorden heb ik nooit gezegd, je bent 22, je zou beter moeten weten... en dreigen met een BAN, oke laat maar komen, meer tijd om in school te steken! :D

3. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Jouw mening zijn niet de regels volgens de regels is het griefen. en als je goed kon lezen had je gelezen dat ik niet dreig met een ban maar je darvoor juist waarschuwde dat het niet mocht. En zelfs nu nog steeds denk je dat het mag nee eht mag niet. zelfs niet 1 blokje.

Het is gewoon extreem grof vanuit mijn punt dat ik jouw ervoor wil waarschuwen dat je dan zegt neeeej en das neit waar enzo samen met valie en dat je dan vertrekt als ik het wil gaan bewijzen

• Like Like x 2
  4. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Het feit dat je iedere adoloscent de naam kindje gaat geven?! En je 'vernedering' voor heek DRC is op de server minder erg, waarom?! Op het forum gaat IEDEREEN het lezen, op de server niet. Volgens mij ben jij het kleine kind want je maakt er speciaal een heel topic over, ib heb jou 'geslagen' en jij slaagt terug zoals een klein kind. Zo, verder wil ik niets meer kwijt en zou ik graag hebben dat hier een slotje opkomt.

5. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

geef maar eerst gewoon toe dat het WEL griefen is en valie wat degene die met KIND begon te schelden dus.... nu jij weer laat maar komen
    zoals ik al zei Het is gewoon extreem grof vanuit mijn punt dat ik jouw ervoor wil waarschuwen dat je dan zegt neeeej en das neit waar enzo samen met valie en dat je dan vertrekt als ik het wil gaan bewijzen

Last edited by a moderator: Oct 2, 2014
    • Like Like x 1
  6. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Ik denk dat jullie dit beter in een convosatie bespreken, en schrijf alsjeblieft niet in caps, is vervelend lezen :)

7. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Laurens heb ik al gedaan op eigen initiatief.

8. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

• Like Like x 2
  9. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Oke moet ik rapporteren of er een slotje op moet @Captain_jorro ?

Edit 1: Konings1991 , convostaties zijn om iets te zeggen zonder dat andere mensen daarvan mee kunnen genieten. Dus die screens halen de eigelijke reden van een convosatie.

10. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Griefen is alles wat te maken heeft met blokjes plaatsen, verwijder, weghalen van iemand.
    Hier is geen uitzondering voor.

Het is een beetje schandalig dat dit gebeurt terwijl Jelle duidelijk heeft gezegd wat wel en niet mag.
    Ik vindt dat iedereen die hier denkt dat griefen op dit moment toegestaan zich moet schamen want regels blijven
    regels.

• Like Like x 3
  11. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

12. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

Dank je

• Like Like x 1
  13. Captain_jorro Redstone Miner DRC Veteran

Thekingleon, ik heb MIJN fout al toegegeven in een conversatie, een extra preek heb ik niet nodig. Dat dat slotje maar HEEL snel komt.

14. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

het is juist de bedoeling dat iedereen het kon lezen maar ik bereik er niets mee (en dat light niet aan mij) dusja laurens er mag een slotje... nee je hebt nog niets toegegeven alleen dat je wil dat een staf er nog naar kijkt in dat geval mag ie open blijven

15. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Ik vind eigelijk dat @Captain_jorro gewoon "het gegriefde" moet fixen, zodat er uiteindelijk niks aan de hand is.

@Konings1991 , @Captain_jorro en @valie01 , hier hoeft echt geen ruzie over gemaakt te worden. Wordt gewoon weer vrienden :), niet perse vrienden... Maar elkaar haten schiet niemand mee op.

Ik zie trouwens dat @valie01 hier niks zegt, dus laat haar dan maar ook erbuiten.

16. Leon。 Lapis Lazuli Miner DRC Veteran

Ik doet dit omdat mensen ( in dit geval jij ) leren het niet meer te doen,
    Maar op dit staat de grens van jou bij mij erg laag,
    ten eerste wat jij tegen Konings1991 in een conversatie zegt vindt ik gewoon asociaal gedrag en niks van een fout toegeven.
    Ten tweede bepaal jij wat er met dit topic gebeurt terwijl de maker van dit topic bepaalt of hij dicht gaat of niet ( Behalve in bijzondere gevallen)

Dus ik vindt dat jij je eens diep moet gaan schamen, niet alleen omdat je aan het griefen was, maar ook omdat je er dan zo laks over doet alsof je er niks omgeeft.

En het boeit me nu vrij weinig of je me nu uit haat allemaal dislikes, disagrees gaat geven want dit is mijn mening en ik denk ook van vele andere.

• Like Like x 3
  17. Konings1991 Gold Miner DRC Veteran

thekingleon die dingen die jij zegt die dacht ik ook en ik wilde het juist nog gaan zeggen ook nog maar ik wilde het niet erger maken dan dat het is dus ik kan niets meer zeggen dan: like

• Like Like x 1
  18. Laurens/TheEmeraldChickn Diamond Miner DRC Veteran

Mensen disliken/disagrees geven omdat ze hun mening geven vind ik eigelijk niet kunnen, ik zeg niet dat het in dit topic gebeurt of dat een van jullie dit doen, maar doe het maar gewoon niet.

• Like Like x 3
  19. Dracindo Forum Lizard Staff Member Forum Moderator

Kort samengevat:
    Ik sluit dit topic nu omdat het té agressief begonnen is en niet verbeterd.
    Vul gewoon het formuliertje in, met naam, reden van klacht, wanneer, welke server en bewijs en eventueel wat korte info op een neutrale manier uitgelegd.
    Daarna kijken we verder op deze zaak.

• Like Like x 6
    • Informative Informative x 1
Thread Status:
Not open for further replies.